June 14, 2013

dar vienas tikrų virų alus

Blogiausia, kas gali nutikti porai - be aistringų meilužių tapti geriausiais draugais. Nes tikri virai turi būti tikri virai, nesiseilėti, neašaroti, vaikščiot dvelkiantys prakaitų, ir mokėt savo merginas pasiųsti ar pastatyt į vietą, kad galėtų su draugeliais nueit pagurkšnoti š... alaus.

Posted by world_against_me at 12:47 PM | Comments (1) | TrackBack (0)

April 13, 2013

Apie įėjimus

58869_10200973450928238_890233078_n.jpg

Tarp bajerio ir mirties, tarp gang bang ir gang rape.

Viso labo tik alaus reklama. Ką ji bendro turi su produktu?.. Nežinau, neklauskit, arba patys sugalvokit ir papasakokit.


via: Ilzė Butkutė

Posted by world_against_me at 9:48 AM | Comments (0) | TrackBack (0)

March 5, 2013

Velniop tas tulpes, kai noriu, pati nusiperku! [upd]

Kaip ir kiekvieną kovo 8-ąją, ir visą savaitę prieš ją, viskas, kas įmanoma, užverčiama tulpėmis ir dėmesiu „dailiosios lyties atstovėms“.

Šiais metais nutariau pradėti rinkti tų daiktų kolekciją ir iš jo sukurpti blogo, kurio nepildžiau bent tris mėnesius, įrašą.

Bet visų pirma, reikia pradėti nuo pradžių.

Kas yra kovo 8-oji?

PLETKAS: kovo 8 - Tarptautinė moterS diena.
TIESA: kovo 8-oji - Tarptautinė moterŲ solidarumo diena.

PLETKAS: kovo 8 - komunistų ir SSRS išmįslas.
TIESA: kovo 8-oji buvo sugalvota 1910 m. Kopenhagoje, taigi, iki bolševikų revoliucijos ir iki SSRS sukūrimo.

PLETKAS a): visos moterys trokšta gauti tulpių per moterS dieną; b) jei padovanosi tulpę feministei, ji nukąs tau galvą.
TIESA: ne visos moterys to trokšta, ne visos moterys, kurios jums atrodo moterys, yra moterys, plius, tulpių gali norėti ir vyrai, ir visų kitų lytinių tapatybių žemės gyventojai. Jei padovanosi tulpę feministei sveikindama(s) ją su tuo, kad jai tarp kojų nekaba pimpukas, o įtaisyta vagina, be abejo, ji tuo neapsidžiaugs. Jei pasveikinsi ją ir palinkėsi sėkmės tolimesnėje kovoje (taip, Lietuvoje vyrų ir moterų atlyginimai vis dar skiriasi apie 16 %).

Taigi, Kovo 8-oji atsirado ne dėl to kad egzistuoja moteriška lytis, o dėl to, jog visame pasaulyje vyko moterų kova dėl lygių atlyginimų, lygių galimybių įsidarbinti, socialinės apsaugos, vaikų priežiūros, seksualinės sveikatos ir teisių į šeimos planavimą.

Dedu gražų rašinėlį apie šios dienos istoriją iš 1933 m. socialistinio (ir antibolševikinio) laikraščio „Aušrinė“:

66977_495582200504141_2038316790_n.jpg

...tačiau ilgainiui, nutiko tai, kas nutiko ir...

Continue reading "Velniop tas tulpes, kai noriu, pati nusiperku! [upd]"

Posted by world_against_me at 10:27 PM | Comments (3) | TrackBack (0)

December 17, 2012

Metų šlykštybė

...atsargiai - N-18, o beskonybės net daugiau už Metropolio Charlie picos interjerą.

Continue reading "Metų šlykštybė"

Posted by world_against_me at 3:02 PM | Comments (0) | TrackBack (0)

December 4, 2012

misc.

Senokai čia bebambėjau : )

Šiaip, gana sunku rašyti blogą apie reklamas, kai supranti, jog negali gyventi be ad-blocko, neturi TV ir neskaitai laikraščių. Bet netgi taip atsiribojus nuo ano pasaulio, vis tiek kokia viena kita įpuola į akiratį. Keliomis pasidalinsiu.

Continue reading "misc."

Posted by world_against_me at 9:27 PM | Comments (0) | TrackBack (0)

October 5, 2012

(ne)renkam'12

Šiais metais šaršalo apie rinkimines reklamas netrūksta:

Vieni gauna velnių už jose vaizduojamą smurtą...

...kiti gauna velnių už antisemitinius, nacistinius ir kitokius „prikoliukus“

398992_349874505106593_108361873_n.jpg

...iš nevykusių reklamų šaiposi rimtesni internetiniai žinių portalai...

...ir, be abejo:
552709_419315218127812_1436525781_n.jpg

Norėjau pasekti reklamų ir aš, todėl išsijungiau visus ad-block'us ir, nors buvau pasiryžusi taip gyventi visą savaitę, ištvėriau tik tris dienas : ))
Šįmet politinės reklamos kaip reta nuobodžios. Nepaisant kelių lėkštų „skandaliukų“, net ką padoriai aprašyti nėra.

Kažkas internetuose pasakojo, jog balsuos už tą partiją, kuri turės gražiausią reklamą.
Labai gaila, bet mano manymu, tas balsas atiteks LKP... oi, TS-LKD.
Aišku, už išleistus pusę milijono, galėjo ir agentūrą padoresnę pasisamdyti, ir ne patys paveiksliukus fotošopint.

Kad ir kaip ten bebūtų, norėčiau pažymėti kelis dalykus, kuriuos pavyko užfiksuoti:

1. grįžimas prie tarpukario tendencijų ir atvira antireklama socialdemokratams, bei tas žodis iš Š raidės, kuris jau lenda pro kažkur, kur nesueina:
Atvaizd047.jpg
2. žodis iš raidės Š one more time, tik šįkart - su didesnėmis reakcijomis. Kaip smagu, kad pasaulis Lietuvą pažins dar sykį iš pačios gražiausios pusės!
Nuotrauka%202012-09-25%2022%3A35%3A09.png
3. apie Š (kaip visada) savo plakate svaigo ir Rimantas Jonas, visas nufotošopintas, be jokių raukšlių, kad net sukėlė tokį „heebie jeebies“ (nežinau tinkamo žodžio lietuviškai); plakato nutraukti nepavyko.

Be tų per amžius Š besispjaudančiųjų, tuo pačiu spjaudosi ir kiti:
548607_368713803203658_2099367847_n.jpg
Pssst! Dėde, dėde, vaikus ne gandrai neša! Nejaugi iki šiol jums to niekas nepaaiškino?..

Atvaizd065.jpg
Ėhė, sunkoka užduotis vienai moteriai su tokia šutve vyriškių...

Kita vieno kolegos įžvelgta tendencija - politikai pagaliau prisiminė, jog už juos balsuoja vis dėlto žmonės, todėl ėmė ir pradėjo dėmesį kreipti į juos.

LSDP rinkiminis šūkis apie žmogų nesikeičia jau nemažai metų:
lsdp.png

...bet apie žmones pradėjo kalbėti ir kiti, netgi pats Romanovas ; )) Deja, paveikslėlių taip pat neturiu, pasigooglinkit.

Dar šiek tiek iš reklaminių WIN, FAIL ir WTF.

Zuokula su kompanija oranžinius panaudojo savo naudai, į vitrinas įdėdamas sulūžusį „Kubiliaus Lietuvos“ dviratį ir naujutėlį oranžinį po „Taip“ laimėjimo.
Bet šito tai matyt nesuprato niekas:
156193_283189751790808_1081543154_n.jpg
Atominė energetika blogai? Nacių eitynės gerai (čia ne dėl vaiko, o dėl datos ir įvykio)? Whatever.

Liberalų sąjūdis skatina ne balsuoti už save, o balsuoti apskritai. Ir jų kampanija man visai patiko.

Nelabai supratau kodėl ir iš kur, bet išsikvepiantys LICS ieško įkvėpimo... feminizme?
Nuotrauka%202012-10-04%2011%3A00%3A40.png
Į savo reklaminį banerį įdėjo vienintelę moterį, kuri kalba apie tokias idėjas, bet jas tarsi atstumia ranka. Be to, kai taip išdygsta lyg iš niekur kaip koks grybas po lietaus nauja „susipratusioji“, soriuką, bet netikiu.

Dar viena tendencija - prie kandidatų prirašyti jų mokslinį laipsnį. Nuotraukų neturiu, bet viena profesorė feisbuke reklamuojasi taip:
Nuotrauka%202012-10-04%2021%3A32%3A56.png
Why not? : )

Iš serijos WTF:
grazil.jpg
Su meile - ak, įtikino - imu!

O pabaigai - pats didžiausias WTF/WIN/FAIL - neapsisprendžiu, katras labiau - PAXRICA.
KAUNO_TVARKIECIAI_ma60120E.jpg

Na, bet greitai įsigalios agitacijos draudimas ir vėl galėsime gyventi ramiai.

Posted by world_against_me at 10:05 AM | Comments (5) | TrackBack (0)

August 30, 2012

special for...

už tai, kad rašau ir verkšlenu „kiekvieną kartą reklamoje moterį pamačius“:

šita - super, ir nu-beat-ina panašų lietuvišką variantą.

Kadangi šitas blog'as skirtas lietuviškų reklamų a la monitoringui (kurios, deja, dažniausiai šūdinai pavaizduoja moteris), užsienietiškos reklamos į čia papuola retai. O ten žengta dar toliau, ir į panašias nesmagias pozicijas pastatomi ir vyrai

Tas žodis, kurį specialiai pastaruoju metu naudoju - S-E-K-S-I-Z-M-A-S (nes, o kodėl nenaudot?), yra nukreiptas tiek prieš moteris, tiek prieš vyrus, tiek juo labiau prieš visus kitus įgyvendintus ir įgyvendinamus lytinės tapatybės variantus.

O šiaip damn, kodėl delfio komentatorių liga, kuomet paskaitoma viskas, kas nepatinka, ir po to parašomi pikti komentarai, kad viskas nepatinka, juda čia, kai kairiajame kampuke viršuje parašyta kas kaip ir kodėl.

Mano nuomonė - tokia nuomonė. Ją išrašau. Jūsų nuomonė - jūsų. Ją irgi galima išrašyti aprašyti ir t.t. Po to žinosiu, apie ką su jumis nediskutuot : )

Posted by world_against_me at 11:03 PM | Comments (3) | TrackBack (0)

August 25, 2012

Atgal į virtuvę!

Smagu nebesijausti vieniša reklamų stebėtoja, kai viešus komentarus tam tikroms reklaminėms kampanijoms skelbia vis daugiau (ir vis žinomesnių) žmonių, o kai kurie marazmai sukelia ir didesnę bei smagesnę visuomenės reakciją (ėhėė, vilties yra!).

Aišku, reklamčikams šitie pokyčiai negalioja. Nu nes kam vargintis ir galvoti idėją reklamai, jei visada galima mesti seną gerą seksizmo kortą. I have some news. Tai nebeveikia. Atsibodę, erzina ir artėja iki ignoravimo lygmens. Plius, kokie neoriginalūs turi būti tokio pobūdžio reklamų kūrėjai, misdami iš vienintelės ir prastos mintelės?

Tebūnie, tarkim, kad seksas parduoda. Bet seksizmas nebeparduoda nuo kokio 8-9 dešimtmečio. Ir tik pas mus gali ir toliau dygti tokios reklamos:

Atvaizd016.jpg

Moteris patirianti euforiją dėl to, jog iškepė pyragą. Na, nebent ten kiek „žolytės“ įbarstė, tada nesiginčysiu. Kitap - buka, nuobodu, ir išvis, kiek galima? Nes net ir Maxima, kad ir kiek man ji nepatiktų, juda į priekį su tokiu prekių katalogo viršeliu:

Nuotrauka%202012-08-25%2020%3A00%3A58.png

Bravo Maxima, būūūū Vilniaus maratonui.

P. S. ką pridegęs pyragas turi bendro su euforija ir maratonu?..

Posted by world_against_me at 9:50 PM | Comments (2) | TrackBack (0)

July 16, 2012

Get some nuts!

„Prakaituoju kaip nėščia boba“ - pareiškė save žvaigždute belaikantis prastos rokelio grupės muzikantas.
Damn, šlykštu. Čia visai sueitų „your mom jokes“ - jei jau taip tau bjauru prakaituojančios nėščios „bobos“, nederėtų pamiršti, kad iš tokios pačios ir atsiradai; galų gale, galbūt kadanors pačiam teks laimė (?) būti tėvu ir jei kas tokį komentarą mesteltų tavo gyvenimo draugei, nežinia, ar labai būtumei patenkintas. Nors čia kažkada neseniai klajojo internete paveikslėlis, kažkas panašaus į „kaip vadinamas vyras, kuris nepagarbiai elgiasi su moterimis ir t.t.? - viengungiu“. Tai šito ir palinkėsiu.

O šiaip, ta trumpa frazė priminė visai panašiu būdu sukurptą reklamų seriją, rodytą ir LT - „ko čia bumbi kaip sena boba“, „GET SOME NUTS“ (nepamenu, kaip išvertė į LT kalbą, bet turbūt sunku būtų tą anglišką dviprasmybę palaikyti) ir t.t. Ir anksčiau tos reklamos buvo ne kažką, o dabar į vieną krūvą pridėjus ir palyginimą „prakaituoji kaip nėščia boba“, viskas dvokte dvokia. Ir ne prakaitu, o mizgonija.


Continue reading "Get some nuts!"

Posted by world_against_me at 7:49 PM | Comments (0) | TrackBack (0)

July 3, 2012

Moteris namuose

Kažkur beklaidžiodama atradau į internetus sukeltą leidinį pavadinimu „Moteris namuose“.
Na, kaip gi kitaip.
Dar liūdniau, kad atsvara „moteriai namuose“ turėtų būti „jauna, žavi, veikli“ Cosmopolitan'o moteris.

Štai kelios reklamos iš žurnalo:

Nuotrauka%202012-07-03%2016%3A36%3A07.png

Atrodo, kad moteris visai nuo namų ruošos darbų užsiorgazmino.
Ėch, kad ir man taip būtų : ))

Nuotrauka%202012-07-03%2016%3A36%3A50.png

Šitoje kaip ir kitose virtuvinės tematikos reklamose dominuoja moteriškoji šeimos pusė - mama ir dukros. Beje, pastarajam reklaminiui projektui priklauso tinklapis pavadinimu „Šeimoskepiniams“, todėl galime pasidžiaugti (nors ir veikiausiai netyčia) propaguojamu (vaje, koks baisus žodis : )) tokiu šeimos modeliu - mama su dukromis, be tėčio - šeima! Valio!

Nuotrauka%202012-07-03%2016%3A39%3A29.png

Paskutinėje reklamuojamas tikrai geras preparatas, skirtas hemoglobino kiekiui kraujyje pakelti. Nors geresnis draugas jis būtų po ilgų ligų nusilpusiems ar mažakraujyste sergantiems arba nesubalansuotai besimaitinantiems vegetarams, kažkodėl toks preparatas - geriausias merginų draugas (gal dėl reguliaraus kraujavimo? Kitokio paaiškinimo nesugalvojau). Dalykas geras, bet reklama tai visiškai WTF.

Ir pabaigai - keletas radinių iš visur kur kitur:

Continue reading "Moteris namuose"

Posted by world_against_me at 4:41 PM | Comments (1) | TrackBack (0)