Kažkur beklaidžiodama atradau į internetus sukeltą leidinį pavadinimu „Moteris namuose“.
Na, kaip gi kitaip.
Dar liūdniau, kad atsvara „moteriai namuose“ turėtų būti „jauna, žavi, veikli“ Cosmopolitan'o moteris.
Štai kelios reklamos iš žurnalo:
Atrodo, kad moteris visai nuo namų ruošos darbų užsiorgazmino.
Ėch, kad ir man taip būtų : ))
Šitoje kaip ir kitose virtuvinės tematikos reklamose dominuoja moteriškoji šeimos pusė - mama ir dukros. Beje, pastarajam reklaminiui projektui priklauso tinklapis pavadinimu „Šeimoskepiniams“, todėl galime pasidžiaugti (nors ir veikiausiai netyčia) propaguojamu (vaje, koks baisus žodis : )) tokiu šeimos modeliu - mama su dukromis, be tėčio - šeima! Valio!
Paskutinėje reklamuojamas tikrai geras preparatas, skirtas hemoglobino kiekiui kraujyje pakelti. Nors geresnis draugas jis būtų po ilgų ligų nusilpusiems ar mažakraujyste sergantiems arba nesubalansuotai besimaitinantiems vegetarams, kažkodėl toks preparatas - geriausias merginų draugas (gal dėl reguliaraus kraujavimo? Kitokio paaiškinimo nesugalvojau). Dalykas geras, bet reklama tai visiškai WTF.
Ir pabaigai - keletas radinių iš visur kur kitur:
Boring, bet vis tiek šlykštu:
Seksas išsiparduoda:
...tai tokia kol kas (o gal pagaliau?) kukli lietuviška reklamų vasara.
Comments (1)
šaunu, kad išryškinat tokius dalykus. Labai daug yra įsisenėjusių klaidingų nuostatų apie moteris
Posted by darius | July 10, 2012 1:45 PM
Posted on July 10, 2012 13:45