Iš pradžių buvo žydri/rausvi vs. geltoni drabužėliai.
Paskui prasidėjo daug stipresnis lyties identiteto konstravimas, sunyko ribos tarp vaikų ir suaugusiųjų. Kiekviena mergaitė kartu yra ir moteris, kiekviena moteris tačiau turi išlikti mergaite. Kiekvienas berniukas yra „Tikras Vyras“, tačiau ir kiekvienas vyras turi išsaugoti berniuką savyje.
Neįvykdomos užduotys, peršamos su drabužių reklama:
Atšilus vyrų mados suartėja su vaikiškomis arba atvirkščiai - mažyliai vilki beveik kaip jų tėčiai.
O kokia to berniuko povyza!
versus:
Karalaitės ant žirnių nebeguli, nes visi žirniai pabėgo ant jų suknelių. Kaip ir dryželiai, gėlytės, kita smulkmė, labai aktuali šį sezoną.
Aha, pradėti stereotipizuoti lytis niekada nebūna per anksti.
Ir šiaip, dar vienas pastebėjimas - vyrai reklamose visada būna „tikri“, o moterys - „tobulos“. Taip ir kankinasi visi nuolatos - arba įrodinėdami savo tikrumą, arba siekdami tobulumo...