tumblr series of tubes:

>>

« apie tą pačią reklamą | Main | atomo kultūra »

Mayo 18, 2007

lietuviško marazmo perliukai

žiūriu, kažkaip paskutiniu laiku visiems ypatingai svarbiu įvykiu tapo "vaivorykštės dienos", ir ta proga tautinis marazmas ir hatespeak išvešėjo iki maksimumo.
štai keletas:

šitoje vietoje prisimenu puikią e. badinter knygą "xy - apie vyriškąją tapatybę", kur ji teigė, kad vyras bręsdamas turi sau ir kitiems įrodyti tris dalykus: jog nėra mažas ir silpnas kūdikis, nėra moteris (neverkti kaip mergaitė, etc) ir kad nėra homoseksualus. ir linkstu tikėti, kad visa šita paniška homoseksualizmo baimė yra pasąmoningas noras sau įrodyti, kad šnekantysis yra tikrai tikrai tikras vyras (nepastebėjau taip kategoriškai nusiteikusių moterų). galbūt tai paaiškintų ir tai, kad visiems kliūna gėjai, o lesbietės - ne, priešingai, netgi heteroseksualūs vyrai mielai žiūri lesbietišką pornografiją.

o apie sveikos šeimos gynimą galiu pasakyt, kad kol kas lietuvoje šeimos skatinimo politika apsiribojo skyrybų procedūros komplikavimu.


galų gale, malonu, kad yra galvojančių kitaip.
...ir nemaloniai nustebinusių.

Posted by kpmg at Mayo 18, 2007 4:30 PM kaip.tik.ten

Comments

Posted by: gnz at Mayo 18, 2007 5:35 PM

pagarba.

Posted by: mariukas at Mayo 18, 2007 6:55 PM

Opit, ugnegesiai yra tais žmonėmis, kurie gelbsti tavo arba mano močiutę. Gal būt jos katiną. Nesvarbu, ką jie veikia megamajame, bet už tai, ką jie dirba - jie gerbtini. Konstitucija suteikia galimybę melstis savo dievui, ar kalbėti sava kalba, bet neįteikia privilegijos taukšt nesąmones apie natūralumą. Natūrali yra reprodukcija ir išlikimas, nes tai ir yra gyvybė. Kartoju - GYVYBĖ. Pomėgiai, tokie, kaip homoseksualizmas ar ta pati mano pamėgta medžioklės - nėra natūralūs dalykai. Bent jau Europoje, kurioje stygiau nėra. Opit, aš nebandau tavęs įtikint, kad pilanvertė tu būsi tik žudydama beginklius žvėriukus (nusižeminsiu prieš tą šaulį, kuris stovėdamas 7,62iemis kirs alaus butelį iš 300 metrų, vaikaipaikaivanagai, netikėkit bojavykais, turėdamas 10+ metų stažą to nesugebu, nors esu taiklus šaulys).
Marazmas yra pastatyt homoseksualumą lygevertį heteroseksualumui. Galime guostis tuo, kad atitinkame brandžios valstybės kriterijų - visuomenė senėja, bet enkoradžint homoseksualizmą yra mažų mažiausiai amoralu. Man nemaišo gėjai, kurie neteigia, kad jie yra geresni už mane.
P.S. Protokolui - pažystu daugiau nei 10 homoseksualių asmenų, bet man jie nemaišo.

Posted by: H at Mayo 18, 2007 11:33 PM

Opit, ugnegesiai yra tais žmonėmis, kurie gelbsti tavo arba mano močiutę. Gal būt jos katiną. Nesvarbu, ką jie veikia megamajame, bet už tai, ką jie dirba - jie gerbtini. Konstitucija suteikia galimybę melstis savo dievui, ar kalbėti sava kalba, bet neįteikia privilegijos taukšt nesąmones apie natūralumą. Natūrali yra reprodukcija ir išlikimas, nes tai ir yra gyvybė. Kartoju - GYVYBĖ. Pomėgiai, tokie, kaip homoseksualizmas ar ta pati mano pamėgta medžioklės - nėra natūralūs dalykai. Bent jau Europoje, kurioje stygiau nėra. Opit, aš nebandau tavęs įtikint, kad pilanvertė tu būsi tik žudydama beginklius žvėriukus (nusižeminsiu prieš tą šaulį, kuris stovėdamas 7,62iemis kirs alaus butelį iš 300 metrų, vaikaipaikaivanagai, netikėkit bojavykais, turėdamas 10+ metų stažą to nesugebu, nors esu taiklus šaulys).
Marazmas yra pastatyt homoseksualumą lygevertį heteroseksualumui. Galime guostis tuo, kad atitinkame brandžios valstybės kriterijų - visuomenė senėja, bet enkoradžint homoseksualizmą yra mažų mažiausiai amoralu. Man nemaišo gėjai, kurie neteigia, kad jie yra geresni už mane.
P.S. Protokolui - pažystu daugiau nei 10 homoseksualių asmenų, bet man jie nemaišo.

Posted by: H at Mayo 18, 2007 11:35 PM

Opit: geri pastebejimai. gal tik ne viskas taip vienareismiska. bent as noriu pasisakyt pries homofobija, bet palist po visuo tuo ES stumiamu garveziu tai nx.

H: apie medziokle labai sutinku. apie dali "geju/lesbieciu" dar labiau sutinku, bet gi yra ir Tikruju Geju/Lebieciu (;), kuriuos uzpisa visa laika slepti(s). atrodo, kad 'jei tik duotume jiems laisve', tai jau vaiksciotu su nuogom siknom ir prikise visko, kas tik lenda - absurdas! + kita vertus, kad ir "gejai/lesbietes", tie kuriems tai pomegis ir kazka tai, tai kame parke? kas blogai? ka jie skriaudzia? apie vaiku tvirkinima ir maza gimstamuma argumentai negalioja :)

+ (prisipisiu) ta pati pastraipa:

"Marazmas yra pastatyt homoseksualumą lygevertį heteroseksualumui."
(cia apie brandzia valstybe)
"Man nemaišo gėjai, kurie neteigia, kad jie yra geresni už mane."

tai ko gi tie gejai nori vis delto? lygybes? ar buti virsesni uz tave? nes persoki labai lengvai ir neargumentuotai.

Posted by: xdirtx at Mayo 19, 2007 12:39 PM

Štai kodėl straipsnis apie atomą buvo toks taikus. Išsiliejai čia :)

Aš tai pakikensiu iš tokių kaip Šarūnas Andrikis, kur keliauja į paradą tik todėl, kad yra kitų, kurie pasisako prieš. xixi :) Tipo tolerancijos mažai?

O vat šioj vietoj "palist po visuo tuo ES stumiamu garveziu tai nx" ++

Posted by: wasp at Mayo 19, 2007 2:22 PM

H: apie "naturaluma" dar:

is gamtos puses: argi mazai pavyzdziu kai mirusia mama pavaduoja papa? arba kai vienos rusies gyvunai augina kitos rusies? arba kai visu gyvunu kazkiek yra homo? (jau nekalbant apie tas rusis, kurios apsisprendzia su lytimi per gyvenima (pvz., hienos) ta prasme, netgi jei ziuretume i tuos procentus, kaip kazkokia gamtos klaida, bet tai naturali, reikalinga klaida, kuri pasitvirtina per rusis ir laikus, o ne vienkartine, po vieno Cernobylio.

is visuomenes puses: o daug yra naturaliu dalyku visuomeneje apskritai? masinos ar tai naturalu? genetiskai modifikuotas maistas, ar naturalu? vaiku prieglaudos namai? darbas? ar naturalu zmogui dirbti? butent ne to gerojo 'bezdzione-zmogus' darbo prasme, o ofisinio, 8-5h/5-2d prasme? ar naturalu? ar labai rupi kazkam? ne. o su homo - rupi. nes sex and violence, hell yeah! nes kazkas kazkam kazkur kazkaip kisa! tfu! o ne problema

p.s. offtop. ar yra kitas zodis 'darbui'? ("труд" ir "работа" pas rusus)

wasp: o ko cia kikent? ar beprasmiska atrodytu kontrdemo kokiam Murzai ar pan nesamonei? be to, manau, kad 'vadas' cia irgi pasirodys.

Posted by: xdirtx at Mayo 19, 2007 2:50 PM

opit, nuo liepos mėnesio mokės 100% (buvo 85%) pirmus 6 mėnesius motinystės pašalpos. Čia tik šiaip dėl korektiškumo.

O realiai valstybės paramos auginti vaiką nematau :)

Kitko nekomentuosiu, nes mano požiūrį galima rasti mano bloge :)

Posted by: dado1945 at Mayo 19, 2007 4:10 PM

Posted by: ~Karolis at Mayo 19, 2007 6:21 PM

xdirtx: tai vat visi tokie kaip Murzos ir lenda lauk. O tolerantiški žmonės paprastai sėdi namie. (čia tik nereikia painioti tolerancijos su pasyvumu)

Posted by: wasp at Mayo 20, 2007 2:16 PM

Tik nereikia painioti aktyvumo su agresyvumu ar netolerancija. Aš pavyzdžiui manau esąs labai tolerantišku homoseksualių žmonių klausimu. Jie man nemaišo, aš jiems nemaišau, jie prie manęs nelenda, aš nelendu prie jų. Jie pradeda aiškint savo teises, aš aiškinu savo. Kaip šauksi taip ir atsilieps.

Posted by: ~Karolis at Mayo 20, 2007 9:44 PM

Leisti pederastu šeimom įsivaikinti - nusikaltimas prieš vaikus.
Žinoma, jie turi turėt savo teises ir taip toliau. Teisės tai reiškia, kad jie gali važinėti viešuoju transportu, būti ginami įstatymų ir pan. Bet tai ir viskas, tegul nebando reikalautis daryti išimčių iš gamtos dėsnių. Jie YRA kitokie, jie YRA anomalija.
Ir dėl rekordo, teko bendraut su ne vienu atviru pederastu. Žmogus kaip žmogus, bet kažkodėl vimdo ir tiek.
O kad žydriukų judėjimas turi analogijos su kai kuo (minėjai nacius, bet nepamirškim kad ir žydų) - faktas kaip blynas.. Atsimerk, tskant.

Posted by: kipsus at Mayo 20, 2007 11:00 PM

~Karolis:
su maisymu jau nebesuprantu, bet gal ir nesvarbu.

svarbu, kad teises neduoda, jas pasiima. visur ir visada. tik po to itesina. su es/homo isejo, kad kai kur jie jau issimuse (per tuos pacius paradus ir visa kita) lygias teises, ir teisingai padare, kaip kad pries tai moterys (ir vis dar musas, ir velgi, teisingai daro!), nes nori gyvent taip pat kaip ir kiti (o ne pedofilu viesnamiu atidaryt pilna miesta ar ka ten rasinejo HOMObailiai), nesislepti getuose, ar latekso drabuziuose (kurie, kaip ir visas fetishas ir atsirado isprovokuotas visuomenes nenoro priimti kitokiu), taip paciai homo zmones nori ir lietuvoje, taciau lietuvoje jie dar sau to neissimuse, todel ir gaunas, kad pasekme apsiveja priezasti (nes es istatymai galioja visur vienodai), ir yra kaip yra.

kipsus: ai, blia, ka nors naujo davaj jau, a tai 'vaikai~vimdo~zydai' jau uzpiso. o gamtos desniais pasidomek is pradziu, pries rasydamas.

Posted by: xdirtx at Mayo 21, 2007 1:13 AM

~Karolis:
su maisymu jau nebesuprantu, bet gal ir nesvarbu.

svarbu, kad teises neduoda, jas pasiima. visur ir visada. tik po to itesina. su es/homo isejo, kad kai kur jie jau issimuse (per tuos pacius paradus ir visa kita) lygias teises, ir teisingai padare, kaip kad pries tai moterys (ir vis dar musas, ir velgi, teisingai daro!), nes nori gyvent taip pat kaip ir kiti (o ne pedofilu viesnamiu atidaryt pilna miesta ar ka ten rasinejo HOMObailiai), nesislepti getuose, ar latekso drabuziuose (kurie, kaip ir visas fetishas ir atsirado isprovokuotas visuomenes nenoro priimti kitokiu), taip paciai homo zmones nori ir lietuvoje, taciau lietuvoje jie dar sau to neissimuse, todel ir gaunas, kad pasekme apsiveja priezasti (nes es istatymai galioja visur vienodai), ir yra kaip yra.

kipsus: ai, blia, ka nors naujo davaj jau, a tai 'vaikai~vimdo~zydai' jau uzpiso. o gamtos desniais pasidomek is pradziu, pries rasydamas.

Posted by: xdirtx at Mayo 21, 2007 1:14 AM

as tai siaip, nesuprantu, kodel taip rupi zostkai kitiems, kad jie iskels savo veliava? kad jie sau gera tusa pasidarys? ka zalieji nekelia veliavu? skautai? dar bet kas? kame parke? rimtai tiki, kad tvirkins visus vaikus is eiles ir rurins krumuose? ar dar kokiu seksualiniu fantaziju yra?

toks ispudis, kad prie visu Opit 'tikro vyro' dalyku dar vienas prisideda, homofilizmas, pvz. ir sloganas prie paveiksliuko kur krusas vienas kita pro sikna "homofilai! tiem, kas rupi!" (kas pro kur ka kada ir kaip!)

nesamone

Posted by: xdirtx at Mayo 21, 2007 1:20 AM

xdirtx, su visa derama pagarba - aš galbūt mielai šautuvą ant peties kas dien nešiošiausi, bet negaliu. Įstatymas nedraudžia, leidimą turiu, bet vistiek negaliu. Todėl, kad to visuomenei rodyti nereikia. Jaunimas (mlet, pasakiau kaip koks pensininkas :)) neturi matyti to ir neturi į tai žiūrėti kaip į sektiną pavyzdį. Jei norės būt medžiotojais ir apsiginkluoti - gaus praeit kryžiaus žygį, bet tai reikš, kad noras iš ties stiprus. Galėčiau čia bliaut apie tai, kaip esu diskriminuojamas kadangi įstatymai leidžia, o visuomenė ne, bet man tai nesudaro problemų.
Gamta: tai, tai ne tik žmonių išmislas, bet tai nėra sąlyga sėkmingam tolesniam rūšies gyvenimui. O gal yra? Man atrodo, kad ne.
Visuomenė: Na, dėl GMO mūsų filantropai aktyvistai turi labai griežtą ir beveik argumentuotą nuomonę - BLOGAI. O apie tai koks tas jaunas žmogus užaugs homoskesualioje šeimoje? Ar jis bus pilanvertis visuomenės narys, kaip jis jausis, kai mokykloje jam bus aiškima apie lytinį dauginimasi? Su žmonėm kažkodėl ekspereimetuoti yra daug paprasčiau, ar ne taip?
homoseksualizmas nėra labai blogas dalykas, bet skatint, viešint ir propaguot nereikėtų.

Posted by: Hablicelis at Mayo 21, 2007 9:09 AM

hm. o opit įrašas juk buvo ne visai apie tai:)

ne apie homoseksualizmas gerai - homoseksualizmas blogai, arba viešinimasis gerai - viešinimasis blogai.

įrašas buvo apie tai, kokia kalba lietuviškoje visuomenėje apie tai kalbama ir kokio konstruktyvumo gali būti diskusija (ką jau čia diskusija, man rodos net apie diskusiją galima tik svajoti), jeigu vieši asmenys ir kiti žmonės kovajantys "už dorovę" pasitelkia purvų drabstymo retoriką ir net nesiruošia gerbti to, kas kitoj barikadų pusėj. gerbti - ne už orientaciją, gerbti kaip turėtum gerbti bet kurį žmogų, prieš leisdamasis su juo į pokalbį.

kaip ten buvo, kas be nuodėmės, lai pirmas meta akmenį?

Posted by: katiba at Mayo 21, 2007 9:30 AM

Atėjo katiba ir kaip kirviu nukirto :)

O aš dar norėčiau tokią pastabėlę dėl tolerancijos ir teisių. JAV senatas artimiausiu metu svarstys ar uždrausti mokyklose naudoti žodžius "mother" ir "father" nes jie mat diskriminuoja gėjus - reik sakyt "parent". Tas pats su "marriage" nes kol gėjų santuoka neįteisinta, tai yra diskriminuojantis žodis.

Ar mes to tikrai norim? Nesakau, kad juos į rūsius sukišt reikia ir vaidint, kad tokie neegzistuoja. Bet kur ta "normalumo" riba?

Posted by: ~Karolis at Mayo 21, 2007 10:56 AM

hablicelis: nu bet cia gi nelabai tinkantis palyginimas, nes apie medziotojus (ju ydas) nekuria tiek zaidzianciu anekdotu, juokeliu, parodiju, etc.
ir neparke speju darbe pasakyt, kad esi medziotojas, (nebent dirbti PETA) ar pan. su homo dalyku yra kitaip. yra parke. todel jie ir parinasi. tik pas mus lt kitaip del pasekme/priezastis, rasiau.

del gmo ir kitko cia tik pvz., ju labai daug, nereikia ju visu aptarinet, labiau apie pati 'naturaluma' cia.

+ kodel ant to ivaikinimo persokama taip greit? sis klausimas tai is tikro sudetingas, ir visoks, bet ar to siekia jie? cia nezinau kaip geriau, bet kad vaiku namuose augantys vaikai kazka geriau mato nei pvz. homo seimose (2 mamos pvz.) tai kazkaip abejoju.

~karolis: del jav/tolerancijos/parent tai visiska nesamone, sutinku, taip.

is vienos puses teisine politiskai korektiska 'kaip reikia', is kitos 'zudyk pydarus' ir tikslo grupe gaunas kazkur per viduri, kazkokia pasyvi ir abstraguota.

katiba: nu bet jau gavos taip

Posted by: xdirtx at Mayo 21, 2007 11:32 AM

xdirtx, apie estus irgi daug anekdotų turime. Geriausia, žinoma, būtų gyvent be vaikų namų. O yra tokių kultūrų. Bent pas dalį arabų nėra tokio dalyko kaip našlaičiai, bet juk tai irgi ne sprendimas?
Esame lietuviai - artojėliai, runkeliukai, bet kažkodėl norime turėt 26 valandas paroje - nereikia skubėt gyvent. Pasikeis požiūris keičiantis kartoms, bet kaip kokie idiotai po turputį - ne, reikia iš karto: paradus ir troleibusus. Kaip beždionėlės su ąsočiu pilnu riešutų - įkišam rankutę, sugniaužiam kumštuką, ištraukt nebegalime. Reikia priaugt iki to, kad sugalvot, jog asotėlį galima apverst, bet mes ne apie tai - mes rėkiame ant ąsotėlio: gal riešutukai patys iš jo išlips.
Man visiškai nekeista, kad visuomenė taip reaguoja. Dar ne laikas. Gal po 50 metų Vilnius atrodys kaip dabar Amsterdamas: važinėsime dviračiais, nesmerksime homoseksualistų ir ramiai rūkysime žolę, bet iki to dar 2 kartos pasikeis.

Posted by: Hablicelis at Mayo 21, 2007 12:07 PM

pries pora menesiu buvau apsilankes konferencijoje, kurioje buvo aptariamos lietuviu pilietinio aktyvumo ir tolerancijos problemos. Antroje dalyje buvau kiek nustebes, kad tautiniu mazumu klausima is karto nurase kaip neproblemiska ir griebesi uz "egzotikos". Greitai tapo aisku, kodel griebesi. Panasu, kad zmones lengviau toleruoja cigonu gaminama opiuma negu zydrus bendradarbius, kadangi cigonus lengviau suprasti - taboras ir svyrkstai is pradziu issikovojo tam tikra erdve miesto pakrasty, o paskui ir zmoniu samoneje. Kai is pakankamai rastingu praneseju pasigirdo replikos apie zoofilu ir homoseksualu panasumus, o geju atstovai pradejo pasakoti apie demonstrantus apmetitus fekalijomis Rygoje, supratau, kad visuomenes pasipriesinimas neapsiriboja vien anekdotais ir "morozais", kurie kaip jau iprasta priesinasi viskam, kur negalioja bandos taisykles. Bijau, kad Lietuvos demonstrantai gali buti dar didesiame pavojuje negu Latvijoje, ten bent prostitucija legalizuota t.y. galima tiketis, kad seksualines tematikos problemos nera taip stipriai tabuizuotos kaip pas mus. Pavyzdziui, dabar rasydamas prisiminiau, kaip vakar itikinejau draugus, kad vienas sou verslo atstovas yra "pydaras", visu pirma, kadangi man nepatinka jo elgesys, visu antra, kadangi jis dazo blakstienas. Siuo atveju homoseksualumas buvo akivaizdziai panaudotas kaip apsunkinanti aplinkybe. "Am I brainwashed?" - Sure I am! Ar noreciau buti pakantesnis? Be jokios abejones!

Posted by: 11Y4 at Mayo 21, 2007 12:29 PM

jo, įrašo tema - visai ne apie natūralumą/nenatūralumą/pasaulinį gėjų sąmokslą/įsivaikinimą/etc.
norėjau pabaksnoti į šūduką ir parodyti, kaip daugumos tautiečių nesaugumo/nepasitikėjimo/nepakantumo bet kam kitokiam kompleksais manipuliuoja ir politinį kapitalą kraunasi visai nepatikimos ir nefainos jėgos - ultradešinieji ir uoka/murza/svarinskas, ir ką gi jiems atsakyti į tokią retoriką? užrašyt ant jų plakatų ką nors analogiškai apie "sužvėrėjusių impotentų valstybę"? nesąmonė gi.

tema buvo apie bendrą diskurso lygį, kur laikoma, kad lengviausia - uždrausti, atpyzdinti ir sukišti į spintą. tiek.

ėė, habliceli, o kaip gi vienuolės? "Natūrali yra reprodukcija ir išlikimas, nes tai ir yra gyvybė"? o nevaisingi žmonės? o kontracepcija? man atrodo, šiomis vėžėmis lengvai gali į urvinio žmogaus romantiką nuslyst :))

žodžiu, noriu pasakyt, kad visuomenėje _yra_ ne viena ir ne dvi skriaudžiamos žmonių grupės. tačiau dviratininkams protestuoti galima, vairuotojai neišlipa iš mašinų ir nemuša. vienuolės, reprodukciškai irgi nenaudingos, nešioja savo vėliavas, dėsto vaikams mokyklose, verbuoja juos į bažnyčią ir niekas jų neketina uždraust. tačiau homoseksualūs žmonės - ypač kažkodėl _vyrai_ yra naudojami kaip būdas manipuliuoti viešąja nuomone. būtent viešąja, nes dauguma žmonių, dalyvaujančių diskusijoje, sako: "pažįstu ne vieną, normalus žmogus, viskas tvarkoj", o po to persimeta prie kalbų apie "grėsmingą gėjų judėjimo ideologijos skleidimą". lapse of reason.

galiu pasakyt tiek, kad meilė gi paliubomu zjb, netgi abipusiu sutikimu paremtas seksas zjb, jeigu jau taip reikia viską suredukuot. o slapstytis ir būt užsidarius yra romantiškas spy game tik iš pradžių, o paskui pradeda skaudėt.

Posted by: opit at Mayo 21, 2007 5:58 PM

Šnekant apie vienuoles ir tikybos brukimą per švietimo sistemą - reikėtų palikti būrelio formoj, o gal ir dar mažiau. O gaunasi taip, kad jei nelankai tikybos pamokėlių apie Dievulį and stuff, tai esi nenormalus (bent man taip buvo kai lankiau pradinę).

Posted by: kipsus at Mayo 21, 2007 8:22 PM

Ėė Opit, apie pingvines ir sijonuotus kriščionybės patinėlius aš esu sočiai pripilstęs savo bloge ir jo komentaruose. Prastas argumentas ateistui ;)
Turbūt į mišką eit gyvent nenorime niekas? Pradės niurgzt apie tai, kad nevaisingiems reikia pigesnių talonėlių autobusui irgi urzgsiu.
Tai, dėl ko kovoja dviratininkai man labai lengvai suprantama. Lygios teisės? Mlet, kiek kartų reiktų parašyt, kad tai būtų įsisavinta: tai, ką daro du suaugę žmonės bendru sutikimu ir privačiai - tik judviejų reikalas. Dabar gi reikia traukt visas paklodes į aikštę. Ne tokie kaip aš tas pakoldes traukia. Tokie kaip aš sako paprastai: eikit naxuj su savo homoseksualizmu. Visi mes vienoj ar kitoj srityje esam nabagėliai užguitieji ir jei manote kitaip, pats laikas pradėt galvot apie detoksikaciją.
Kodėl po perkūnais tavo noras mylėt ir mylėtis su tos pačios lyties atstovu yra aukščiau mano noro vaikščiot pasikabinus šautuvą ant peties? Dėl to, kad tu diskriminuojamas, o man stinga motyvacijos kovot su tais, kurie vienareišmiškai aiškina, kad GMO blogis, o kiaunė lygi man? Tai vat iš to ir atsiranda pasipiktinimas vienu ar kitu absurdu.
Pacituosiu pats save: su marškinėliai, ant kurių užrašyta "idiotu gimstama" galime ne tik seksualinę orientaciją viešint. Galima daug daugiau ir labai tikėtina, kad niekas nepyks už tai.

Posted by: Hablicelis at Mayo 22, 2007 8:26 AM