Atviras laiškas Vilniaus gatvių ir šaligatvių projektuotojams
Jūs kada paskutinį kartą važavot dviračiu? Prieš 15 metų? Niekada?
Tai pamėginkit pavažiuot savo naujaisiais dviračių takais ir iš karto suprasit, kad geriausias dviračių takas gaunasi iš ASFALTO.
Konkrečiai, didžiausio debilizmo pavyzdžiai yra šie:
1. Dviračių takas prie Europos - kodėl kažkas sugalvojo, kad pėstiesiem plyteles reikia kloti išilgai, o vat dviračiams bus geriausia, jas suklojus SKERSAI? Ar nesuprantat, kad taip atsiranda daugiau sujungimų ir daugiau krato važiuojant? Ir apskritai, vienintelė važiuotina to tako vieta yra juosta, skirianti dviračių taką nuo pėsčiųjų zonos, nes yra padaryta iš ilgų lygių plokščių.
2. Dviračių takas Gedimino prospekte - tos pačios skersai sudėtos plytelės, kurios jau pradėjo klaipytis ir dar tas būgtai nuotekų kraštelis, kur plytelės sudėtos jau išilgai, bet yra toks mikro bortelis, kuris neišvengiamai kliūna ir nervina. Gedimino prospektu važiuoti vienintelė gera vieta yra centrinė skiriamoji juosta, nes ji padaryta iš ilgų lygių plokščių.
3. Rotušės aikštė ir apylinkės. Nu blyn čia tai jau aukščiausias debilizmo lygis - dviračių takus išskiria tik kita tų bjauriai nelygių plytelių spalva. Ar jums galvoj negerai? Jūs bandėt per tas plyteles dviračiu važiuot? Įtariu, jums nedaeina, kad ta gatve važiuot reikia kalnų dviračio su nuleistom padangom?
Tai tokia miesto dviračių takų infrastruktūros plėtros apžvalga. Jei jau planuojat tiesti dviračių takus, tai tą ir darykit, o ne kažkokias idijotiškas nesėkmes vieną po kitos. O kol yra taip kaip yra, aš jamu gatves.
Komentarai
aha ir su skeitu neįmanoma per tuos plytelinius takelius pavaryti. bent jau šaligatvio plytelėm klotų...
Komentavo: pkmk | April 26, 2007 3:08 PM
pritariu visom keturiom. pasivažinėjus tokiais dviračių takais ne tai kad subinę skauda, bet ir kitus organus ;)
Komentavo: nezinomas | April 26, 2007 3:12 PM
Kalnų dviratis nuleistomis padangomis irgi nekas :)
Komentavo: dado1945 | April 26, 2007 3:12 PM
jamk A juostą ir venk dviračių takų
Komentavo: brb | April 26, 2007 4:30 PM
Va va asfalto nededa, spėju, nes jiems tai atriodo negražiai :)
O aš ir toliau sėkmingai važinėju arba gatve arba šaligatviais. Ir kol nebus normaliu takų, tol bus bardakas.
Komentavo: manoakys | April 26, 2007 8:29 PM
net jeigu dviračių takas daromas iš asfalto, jis vis tiek gali būti padarytas be galo protingai. karoliniškėje vienoje vietoje dviračių takas eina dešinėj, pėsčiųjų šaligatvis - kairėj. taip yra iki pirmo įvažiavimo į kiemą, ties kuriuo jie staiga apseičia ir dviračių takas atsiranda kairėj, o šaligatvis - dešinėj. negana to, netrukus dviračių takas baigiasi ir prasideda laiptai į požeminę perėją, o pėsčiųjų takas nusitęsia ir toliau.
Komentavo: vilnele | April 26, 2007 10:00 PM
100% sutinku su siuo viesuoju laisku! Blyn kaip nervina tokie dalykai. Negalvojanciu zmoniu gauja ten sedi ir projektuoja. Tipo kuo kreivesne plytele tuo senoviskesnis ir kietesnis miestas, susiktai gaunasi.
Komentavo: irm | April 26, 2007 11:42 PM
seip aplamai - uzdraust dviracius centre, tik pestichodas :)
Komentavo: vafloperdijus | April 29, 2007 10:16 AM
ne aplamai, o APSKRITAI reikia sakyt (:
Komentavo: dowee | May 6, 2007 6:35 PM
Gerbiamis ponai ir panelės, nereikia taip purkštauti. Nejau Jūs nesuprantate, kad ne dviračiuose esmė. Viskas juk remiasi pinigais. Dėti plyteles skersai kainuoja brangiau, nei dėti išilgai, nes didesnės darbo sąnaudos - šonines plyteles reikia pjaustyti, kad sudėlioti gražesnį piešinį. Jeigu plyteles dės išilgai - žymiai sumažės darbo sąnaudos, tuo pačiu ir sąmatinė vertė. O sąmatinės vertės mažinti nevalia - juk visiems reikia gyventi. Esu įsitikinęs, kad asfaltą pakloti būtų dar pigiau ir paprasčiau.
Komentavo: realistas | June 17, 2007 9:13 PM