darbo vertybė subkultūrose
na štai, baigiau, padariau, einu šian atsiimti devintuko. ką aš žinau, nelabai geras tas tyrimas, nes pirmas ir patirties neturėjau jokios, kitą tyrimą geresnį padaryčiau... bet anyway, matosi kažkas apie tuos pankus...
Darbo vertybė subkultūrose (514Kb)
Komentarai
AHA aš irgi pastebėjau, kad merginos po 24 metų staiga dingsta, tai tik patvirtina mano hipotezę (gal ir labai subjektyvią), kad visai merginų tusovkei visas šis kipišas reikalingas tik tam, kad atkreipti į save dėmesį, kitaip tariant susirasti savo gyvenimo antrą pusę, o po to šeima, vaikai pasitraukimas, beje įtariu jog jei ju antrosios pusės taip pat yra iš punk tusofkės, tai ir jie ilgainiui pasitraukia išten, nu žinau kad yra išimčių, bet pagrindinė tendencija ko gero išlieka, gan keistai atrod, kad dar nemažai merginų yra judėjime 26-29 metų, nu bet vėlgi tai subjektyvu, gal ne visus pažįstu, tixsliau ne visų amžių žinau, nu bet giuose tikrai nesimato to procent....
o šiaip tai studija įdomi, ko gero pirma tokia ant LT, įdomu kokia situacija bus po 3-5metų kai dabartiniai teens'ai taps 23 grupe??? nes juk šiuo metu irgi jaučiamas kokis tai judėjimo nuosmukis....
Komentavo: luddite | October 10, 2003 11:40 AM
O su kuo seniau pdf'us gamindavai?
Komentavo: Tomas | October 10, 2003 12:42 PM
luditte: nuosmukis? čia tiesiog mes seniukai nieko nebepažįstam, o šiaip tai teensų normaliai - žr. paskutinius koncertus intro 200+.
Komentavo: mic | October 10, 2003 1:50 PM
"O su kuo seniau pdf'us gamindavai?"
???
šikart gaminau su OpenOffice, anksčiau tai visai berods negamindavau. o ką?
Komentavo: mic | October 10, 2003 1:51 PM
TAI KAS , KAD Tkd tų teensų krūva, ale gi po poros metų iš liks tik keli, manau mes (na tie kur paskutiniuose amžiaus stulpeliuose esaM) turim nepasiduoti, ir ateis diena, kai kažkieno tyrime api punk/hc puikuosis rieibus stulpelis po kuriuo bus parašyta 40 metų ir daugiau vataip....
aš bent jau nepasiduosiu, vistiek nėra kas veikt
Komentavo: luddite | October 10, 2003 3:33 PM
butu idomu paliginti 6-15 klausimo atsakymus tu kurie save priskiria ir tu kurie save nepriskiria.
gal kas gaunasi?
Komentavo: blondinka | October 10, 2003 3:57 PM
kaip lkazkas sake: " vis vien nieko daugiau veikt nemoku";)
o del pakylimu ir nuosmukiu:
tai pries metus mes su vienu senoliu skaiciavom kas kiek laiko kartojasi tas "pakylimas" ir priejom vieningis isvados , kad kazkur kas 8 metai.
kad uzpernai-pernai prasidejo pakylimas - cia ir nejautrus gali pajust.
o kad daug atkris - cia juk naturali neprievartine neinstitucija.vadinas pretenziju neturim;)
Komentavo: cinikas | October 10, 2003 4:02 PM
loditte: matai, man tai įdomus tas amžiaus koreliavimas su žymiais punk pakylimais ir toks apyriebis stulpas ties 5 metų riba. tai vat aš tikiuosi, kad bus iš mūsų tie kur po 40 ir šiaip labai aiškiai viskas matosi - darai ką nors, yra vaikų, iš kurių pusė lieka, nedarai nieko - nėra ir tų teensų.
kita vertus, jau čia galima filosofijas pradėt vedžiot - kodėl daryt, ką pasiekt, o kodėl reikia ką nors pasiekt? o gal nieko nereikia pasiekt? o gal nieko nereikia daryt? o tai kodėl tada kažką darai? atsimenu, per interviu domas paklausė, kodėl mes grojam grupėje, tai buvo tikrai labai sunku atsakyt...
Komentavo: mic | October 10, 2003 4:36 PM
blondinka: tiesą pasakius, tų, kurie nepriskiria netyriau, ir į sistemą nesuvedinėjau, nes mano darbo tema buvo subkultūros viduje, pirmąjį klausimą sugalvojau kaip esminį įrankį, pagal kurį atskirti "pankus" nuo nepankų, nes šiaip daugiau tai visai neaišku pagal ką - pagal aprangą? pagal požiūrį į vegetarizmą? ;)
Komentavo: mic | October 10, 2003 4:39 PM
"šikart gaminau su OpenOffice, anksčiau tai visai berods negamindavau. o ką?"
Tiesiog smalsu;) Programinė įranga - (sub)kultūros dalis. Kuo toliau, tuo didesnė.
Komentavo: Tomas | October 10, 2003 8:35 PM
tomas: nebloga mintis
Komentavo: mic | October 11, 2003 9:58 AM
mic:
ko gero, tai ypač reikšminga atvirojo kodo bendruomenėje (nors ne tik...); manau, Tavo draugas Ve papasakotų daugiau negu aš. Pvz., sakoma, jog Linux distros pasirinkimas - tai jau religijos reikalas;) Arba kodel Jis tekstus spausdina su kokiu Vim ar Emacs, o ne OpenOfficu?
Komentavo: Tomas | October 11, 2003 11:16 AM
o todėl, kad yra beraštis ir naudojasi PII 300Mhz su 128MB RAM. visi OO, StarOffice ir pan. stebuklai ant jo nieko neverti. arba, kaip vakar suvokiau, bet kokios su GTK2 sulinkintos programos (gvim sumazhejo nuo 13 iki 5 MB atmintyje, mozilla dar nemachiau kiek, bet irgi tikiuosi gero :)). kita vertus, labai retai dabar rašau textus, kuriems reikia fancy formatavimo, jei jau labai reikia, tai galim tai padaryt HTMLu ar wiki'je :)
Komentavo: ve | October 11, 2003 5:30 PM
Taip, turiu 466 MHz, 192 MB, todel isivaizduoju, Ve, kaip viskas yr;) Bet nepaisant to, kad yra nemazai neblogu text editoriu, Tu naudoji kultini open source estetikos softa... Kodel?
Komentavo: Tomas | October 12, 2003 6:52 PM
vi[m] yra bet kokiu atveju bet kokioje instaliacijoje. kai pirštai atsimena, galima galvot apie tai ką darai, o ne apie tai, ką paspaust, kad užseivint. kultas -- paskui. :)
Komentavo: ve | October 13, 2003 11:23 AM
Sutinku, kai pripranti, naudoji nesustoji. Bet pradzioje dazniausiai buna pasirinkimas, kuri daznokai lemia kultas (?). Kultas eina pirma;)
Komentavo: Tomas | October 13, 2003 1:57 PM
susinstaliuok tushchia FreeBSD. kokie redaktoriai bus out of the box? ar FreeBSD pasirinkimas kilo dėl kulto ar ne -- čia jau antras klausimas :)
Komentavo: ve | October 13, 2003 6:03 PM
man atrodo, čia jau abu į pievas lankstot - kodėl vim, o ne open office? todėl kad vim pasileidžia per nepilną sekundę imho ;)
tiesą pasakius, visą darbą rašiau su wiki, po to copy paste i OO ir formatavimas, nes dėstytojas reikalavo, kitu atveju būčiau atidavęs wiki sugeneruotą HTMLą, kuris irgi visia nieko buvo...
ir apskritai - paprastiem tekstam yra vim/notepad, jei reikia formatavimo - HTML arba WiKi, jei reikia turinio, lentelių, cross-referensų ir PDFo - open office. jokios religijos ;)
Komentavo: mic | October 13, 2003 8:07 PM
mic, tu paprasčiausiai nereligingas!
;)
Komentavo: Tomas | October 13, 2003 8:35 PM