Whoa, per kelias dienas šitoks pasipildymas!
Bet kadangi jau rytoj svarbiausia moterims diena metuose (aišku, būtų smagiau, jei būtų daugiau istoriškumo o ne parduotuvinių ir tulpinių akcijų), tai „reklameriai“ nesikuklina ir panaudoja feminizmo ikoną saviems tikslams:
...Kita kompanijos dalis ne tokia įspūdinga.
Dabar - nuo moterų - prie vyrų. Jeigu manote kad jie skiriasi savo išvaizda, elgesiu, charakteriu, pomėgiais, gabumais ir t.t., tai klystate. Viso labo, vyrišką individualumą labiausiai atskleidžia ir atspindi tarp kojų kabantis „bananas“.
O nuo bananų - atgal prie „papukų“, vežančių troleibusą:
Na, ką galiu pridurti, šmaikštu. Primena mokyklinius juokelius apie skambučius. Ir Ellen DeGeneres patiko. Iš tiesų, kodėl įvairiuose objektuose dažniausiai akcentuojamas jų fališkumas?..
Beje, gal jau kiek pavėluotai (nors iki 00:00 laiko dar yra : ), rytoj Kaune vyks renginys, kur bus pasakojama apie vyrų dešras, moterų mėsą ir lyčių įvaizdžius reklamose. Galit mėgint registruotis ar šiaip įsmukt paklausyt ; )