« Sex sales everything! | Main | sena gera mėsa »

Naujas maximos įvaizdis: darni šeima

Berods ir mūsų visų mylima ir gerbiama Maxima įsiliejo į visuotinį marazmą apie šeimas su savo nauja kampanija "Darni šeima".

Nuo šiol prekybos tinklo siūlomus produktus, paslaugas ir akcijas pristatys MAXIMA šeima: namais ir šeimos nariais besirūpinanti mama, tėtis, dukra ir du broliai – identiški dvyniai. <...> Šeima lietuviams yra didelė vertybė. Ekonominio sunkmečio laikotarpiu buvimas šeimoje, artimųjų palaikymas tampa dar svarbesnis. Pasirinkdami šeimos liniją, siekiame priminti pirkėjams, kad mūsų parduotuvės yra skirtos jiems, kur jie gali apsipirkti su visa savo šeima, rasti kiekvienam šeimos nariui reikalingų produktų ir dar sutaupyti“.

Beabejonės, darnioje šeimoje negalima apsieiti be namų šeimininkės.

Stipriausia linija MAXIMA šeimoje – MAMOS. „ Kaip ir daugelyje šeimų, mama laiko visus keturis namų kampus. Ji rūpinasi namais bei kasdieniais šeimos reikalais. Ji puikiai žino kiekvieno šeimos nario poreikius ir sugeba juos patenkinti neišlaidaujant, nes žino kur galima apsipirkti neišlaidaujant ir rasti visko ko reikia.

Kas sakė, kad vyrai geresni kulinarai?..

Mamos liniją įvaizdinėje kampanijoje ketinama aktyviai plėtoti. Mamos pastebėjimai, patarimai ir pasiūlymai atsiras visuose MAXIMA reklaminiuose leidiniuose, ketinama leisti ir Mamos receptų knygeles, kuriose su MAXIMA prekybos centro lankytojais bus dalinamasi patiekalų receptais. Ir ne bet kokių patiekalų, o tų, kuriuos taip gardžiai gali pagaminti tik rūpestinga mama.

ir šiaip, jau truputį krypstant iš šio blog'o temos, Maxima iki šiol prisistatinėdavusi kaip "geriausia vaikų draugė" dabar pretenduoja net į mamos vaidmenį - iš "Darnios šeimos" kampanijos: "Prasideda MA, bet ne MAMA". Žiū, tuoj vaikai pirmą žodį tars naują - maxima...

Comments (2)

opit:

vakar kaip tik ėjau pro kažkokią maximos reklamą a la "apgaubkite savo šeimą šiluma. Rinkite Maximos lipdukus jau dabar" ir achujelinau. Tai, kad Maxima stumia mamos prie viryklės įvaizdį - tai viena, bet už tai, kad ji skatina mus pirkti, naudodamasi mūsų (turimomis/įsivaizduojamomis) šeimomis, ją verta deginti.
kita vertus, aš maximoj kurį laiką perku tik byčkę, tai gal nieko tokio :)

būtų sąžininga nurodyti šaltinius:
http://www.maxima.lt/apie-imone/naujienos/naujiena/21652/

o šmaikščiausias yra šis pastebėjimas:
http://subjektyvi.blogas.lt/490390/

kliurkt!

About

This page contains a single entry from the blog posted on March 27, 2009 7:49 AM.

The previous post in this blog was Sex sales everything!.

The next post in this blog is sena gera mėsa.

Many more can be found on the main index page or by looking through the archives.

Powered by
Movable Type 3.35