Pagavau šiandien viename mailging-list'e:
1. Nueini į diskoteką ir matai kitam salės gale gražią merginą. Prieini prie jos ir sakai: "Labas, aš esu puikus meilužis, gal tu norėtum šiandien...?"
Tai vadinama tiesiogine rinkodara (direct marketing ).
2. Nueini į diskoteką ir matai kitam salės gale gražią merginą. Tu paduodi draugei dešimt litų. Ji atsistoja ir sako: "Labas, mano draugas, kur ten stovi, puikus meilužis, gal norėtum šiandien...?"
Tai yra reklama.
3. Nueini į diskoteką ir matai kitam salės gale gražią merginą. Tu paduodi dviem savo draugėms po 10 litų, kad jos, girdint tai merginai, tarpusavyje šnekėtųsi, koks tu puikus meilužis.
Tai vadinama ryšiais su visuomene (public relations).
4. Nueini į diskoteką ir matai kitam salės gale gražią merginą. Tu ją atpažįsti. Tu prieini prie jos, primeni apie save ir ją pralinksmini. Ir tada lyg tarp kitko užsimeni: "Žinai, aš esu puikus meilužis, gal norėtum šiandien....?"
Tai yra ryšių su klientais vadyba (customer relationship management).
5. Nueini į diskoteką ir matai kitam salės gale gražią merginą. Tu apsivelki savo geriausiais drabužiais, vaikštai ir vaizduoji Misterį Užsiėmusį. Tu šypsaisi savo geriausia šypsena ir vaizduoji Misterį Simpatiškąjį. Tu atgamini atmintyje visą savo žodyną ir vaizduoji Misterį Mandagųjį. Tu kalbi švelniu minkštu balsu, tu visoms moterims atidarai duris, tu šypsaisi kaip sapnas, tu skleidi aplink save aurą, tu vaizduoji Misterį Džentelmeną, tada prieini prie merginos ir klausi: "Labas, aš esu puikus meilužis, gal norėtum šiandien...?"
Tai yra nuožmi prekyba (hard selling).
6. Nueini į diskoteką ir matai kitam salės gale gražią merginą. Tu prieini prie jos ir įkiši jai į dekoltė raštelį. Ten parašyta: "Labas, aš esu puikus meilužis, gal norėtum šiandien...?"
Tai yra įkyri reklaminė šiukšlė (spam).
7. Nueini į diskoteką ir matai kitam salės gale gražią merginą. JI PRIEINA PRIE TAVĘS ir sako: "Labas, aš girdėjau, tu esi puikus meilužis, gal mes šiandien...?"
Tai, mano ponios ir ponai, yra PREKINIO ŽENKLO JĖGA