paveluotas reportazas is ivykio vietos apie karaliaus dzordzo inauguracija washingtone, 2005 01 20.
gal isvyka is pradziu nebuvo planuota kaip koks nors rimtas politinis zestas, bet kazkaip ten bebunant visai igavo prasmes. manau svarbu, kad zmones visokiu politiniu paziuru ir del ivairiausiu priezasciu susirenka ir isreiskia savo nuomone. kad elito balius nebutu vien didele pompastiska svente, kad tie kur ten susirinke pajaustu, kad yra zmoniu kurie kitaip galvoja ir nesiruosia taikytis ir t.t.
is kitos puses aisku galima i tai paziuret, kad tai tik galbut stiprina sistema, kad galima pasakyt koki nuostabu demokratijos ir zodzio laisves lygi mes pasieke. nzn. ten bebunant tas siokio tokio balanso lygis jautesi prasmingai.
miestas ant tiek didelis ir daug visko ten buvo priplanuota, kad nebuvo kaip visur sudalyvaut. anarchistu blekbloka teko pamatyt jau beganti nuo policijos ir asariniu duju.
del to kad vaziuot reikejo is tolokai teko nemazai praleist. bet jei kam idomu galima rast viska virtualybej.
diena pries, paskubom teko pasidaryt plakateli, kad neit jau visai stebetojiskai.
kaip cia pavadint instaliacija. cia turet simbolizuot aukas, tiktai su su 1:10 ar 1:100 santykiu.
teisingas sulyginimas. be to visada grazu paziuret i dideles kaip vad. lietuviskai? puppetas?
taip atrodo plakatelis bezygiuojant.
kapitalizmas praktijoj. atkreipki demesi i pirma is kaires plakata.
kai kurie atvyke pasilinksmint ir pasveikint dzordzo sveciai nebuvo labai patenkinti demokratija praktikoj ir visokiais apskurusiais hipiais ir pensinkais liberalais ir t.t.
jaunas patriotas beiskantis geros vietos atiduot pagarba lyderiui. o gal jis visai ir nelaimingas, negali zinot.
jaunos, mielai pozavusios busho remejos su busho ir jezaus zenkliukais. gaila, kad jezaus zenkliukai nesimato. patiko.
cia kur busas ir visokie paradai ejo. buso pravaziuojanciu foto nepadariau nes filmavau. ir siaip nelabai matesi , nes zmones visi su plakatais mojavo ir booo dare.
kai kurie nuobodziavo valandu valandas stovedami ir besiklausydami izeidinejanciu lyderi sukiu.
jauna mama su sunum. gal kas gero is vaiko isaugs.
apibendrint gal ir nera ka. partijos politika sucks. tai viena. gal jei bus blogai pasistatys stiprus ir naujai i politika ziurintis grassroots judejimas. o gal bus atvirksciai. gal bus dar koks 9-11, kuri bus galima isnaudot dar didesnei kontrolei ir ypatingajai padeciai atrisanciai rankas valstybes ir kapitalo kontrolei dar didesniems uzmojams. gal dar tik stipres krikscioniskas ir islamiskas fundamentalizmas ir patriotizmas. busas atejo ir praeis, beda kad kapitalizmas visada lieka.
ziuresim.
veiksim?
Comments (7)
jega. noretau kad ir lt kokiu akciju dazniau butu. o ar filmuota medziaga bus imanoma paziuret? :)
Posted by stigma | January 23, 2005 10:55 AM
Posted on January 23, 2005 10:55
paveiksliukai jega. isties gaila, kad jezaus zenkliuku nesimato.
del veiklos. is esmes, busho inauguracija yra irgi musu kairiuju visuotines krizes simbolis. neuztenka to, kas buvo iki siol. desine laimi, nes - juos saisto tradicijos, jau isvaikscioti keliai, lojalumas, vienybes visokios.
klausimas yra, kas turetu musu flange atsverti juju sita balki? kazkokia nauja unity in diversity forma turetu atsirasti. klasikinis anarchizmas, galu gale kaip buvimo forma sunyko, ar tapo nebe veiksni sitoj visuomenes formoj, del to, kad atsisake bet kokios organizuotumo formos. galimybes matau dvi - arba kairieji prades visuotinai globaliai labai aiskiai jungtis bendrom veiklom (labiau nei iki siol), arba pradedami nuo mazu dalyku pradedame keisti dalyvavimo sprendimuose forma, kad galetu dalyvauti neorganizuoti, ivairiausiai galvojantys zmones.
arba abu.
apie antraji - sitas variantas lieka istikimas ir anarchizmo idejai
reprezentacine demokratija veikia siais laikais, jei susitaikome buti reprezentuojami pilku kostiumu partieciu. kad daugybe zmoniu ir lietuvoj nebeina balsuoti yra patvirtinimas, kad sita forma nugyvenus. sprendimas - tiesiogine demokratija. viskas prasideda nuo mazu sprendimu vietos lygmeny. kas skaitot, sekit pokalbius, darysimes minciu dirbtuve.
Posted by candycactus | January 23, 2005 2:56 PM
Posted on January 23, 2005 14:56
"mušk buržujus!"
Kokie yra nesmurtiniai ir efektyvūs kovos su "kapitalizmu" būdai?
grynai ideologinės partijos neefektyvios,
interesų grupės be piniginės paramos silnos ir panašios problemos.
Crimethink ar geriau demokratiški molotovo kokteiliai?
Negaliu suprasti, ką ten jums dėsto.
Sutinku, kad "bombing for peace is like fucking for virginity", bet kaip jūs įsivaizduojate šiuolaikinį pasaulį be "kapitalizmo"? Visi taikiai ir trumpai dirbs savo darbus, užsiims savo mėgstama veikla ir nenorės gyventi geriau nei kiti kitų sąskaita tiesiogiai arba netiesiogiai?
laissez-faire užtikrina valstybės nesikišimą į rinkos santykius, bet šiuos santykius reguliuoti itin sunku, nes galios paskirstymas visuomenėje niekada nebūna tolygus. Buržuazinės revoliucijos buvo kartu ir demokratinės revoliucijos. Kova su monopolijomis ir smurtu nėra tapati kovai su kapitalizmu. Kiek galima žaisti juoda-balta? Argi neaišku, jog tokie metodai neveiksmingi. Reikia kalbėti apie konkrečius įstatymų pažeidimus arba trūkumus, bausti konkrečius monopolistus ir žmonių teisių pažeidėjus, o ne kažkokį abstraktų baubą "kapitalizmą", į kurį skirtingi žmonės įdeda skirtingas prasmes: kairieji-terorizmą ir imperializmą, o besivystančios Europos valstybės, tuo tarpu ir Lietuva - savo asmeninę ir šalies gerovę. Ar nėra juokinga dabar žiūrėti Monty Python (ir tada buvo), kur britų vedėjas rėkia ir spjaudosi :"I hate communists, red pigs!" ir panašiai, apibendrindamas visus Sovietų sąjungos gyventojus. peace!
Posted by 11Y4 | January 23, 2005 4:07 PM
Posted on January 23, 2005 16:07
pritariu, kad juoda balta neveikia. ismintingiau prisitaikyti prie salygu, kurias turim ir jas panaudoti, pagal aikido principa. kapitalizmas - viena is salygu. ji nera bloga is esmes. kad ta esme pasitvirtintu, reikia ne tiek istatymu, ribojanciu zmoniu veikla, o samoningu zmoniu. kiekvienas daro sprendima, kaip susiformuluoja sau gerbuvi, ir uz ka leidzia kiekviena savo lita. jei taip butu - nereiktu sukti galvos del apribojimu.
bet - reikia galvoti juoda ir balta vienu metu. ir taip ir taip. nors mes europietiskoj tradicijoj. lyginant su rytietisku mastymu, labai isprausti i ta dualistiska galvojima. is esmes matau taip, kad reikia konstruktyviu apribojimu kapitalui, kad tuo tarpu reikia tresti svietimo dirvonus, kad augtu samoningi zirniai darze, kuriem tada jokiu apribojimu nebereiketu. nu va, o be trasu zirniai blogai auga.
Posted by candycactus | January 23, 2005 5:09 PM
Posted on January 23, 2005 17:09
čia gal ne į temą biški, bet norėjau dėl žirnių įsiterpti, žirniai puikiai auga be trąšų, netgi priešingai jie savo šaknimis trešia dirvą (ant šaknų esančiuose gumbeliuose kaupiasi azotas), taigi žirnių alegorija švietimui imho nelabai tinka ;)
Posted by luddite | January 24, 2005 10:14 AM
Posted on January 24, 2005 10:14
skaitant komentarus susidaro įspūdis:
mano kuklia nuomone, bet kada, kai monologe "aš" pavirsta į "mes", peržiangiama intuityvi riba, po kurios prarandu pasitikėjimą kalbančiuoju.
kas tie "mes", už kuriuos yra taip drąsiai šnekama? kodėl jie patys neateina ir nepasisako?
vienas neaiškiai apibrėžtas "mes" niekada neturės tiek svorio, kiek krūva išreikštų "aš" individų.
taip taip, žinau, radikalus skeptiškas individualizmas, visai graži etiketė ,]
Posted by katiba | January 24, 2005 1:04 PM
Posted on January 24, 2005 13:04
Love the Photos!
Ninja rocks AmeriKKKa!
Posted by Scott | February 24, 2005 10:08 PM
Posted on February 24, 2005 22:08