I'm currently jobless (or i would rather put it - job free) and spend my days creating open hardware that i provide to the world for free to modify and to use. That's why i ask you to donate me some money.
kodel kvailystes, as irgi sugadinau, nematau ten nei vieno kuri bent kiek noreciau matyt 'politikoi' o rinktis geriausia is blogiausiu irgi nematau tikslo.
bet juk aš pilietis, ar ne? :) aš atlikau savo pilietinę pareigą, tik kad man patinkančių kandidatų nebuvo :))
o šiaip, kvaila, žinoma, atskleidinėti tokio pobūdžio asmeniškumus internete, aš kaip "old skool internetščikas" įtariai žiūriu į asmeninės info skelbimą nete, bet visi čia mes po truputį atsiskleidinėjam, laikmetis toks nieka nipadarisi.
kaip gerai kad valstybe mane atleido nuo tokiu vargu... jau pora metu kaip neesu niekur registruotas ir niekur nieko man nesiunchia taj ramia sazhine nebalsuoju... beto kai tinginys esu tingechiau ejti kad ir gadinti biulietieniu...
turčiai ir sukčiai valdžią susišluoja visada, o šiais laikais, imant domėn taip populiarias ir taip lengvai prieinamas smegenų plovimo, propagandos informacijos manipuliavimo technologijas -- dar labiau visada.
man atrodo, mic, truly tavo kandidatas yra rolka paksas ir valentinas mazūronis. tokie fainulkos tokų radikalų kaip tu pagalba sugeba surinkti tuos savo 11 proc. balsų. gali tau nepatikti politika, nepatikti politikai, bet protingas žmogus visada rinksis mažesnės blogbės principu, o ne kuo blogiau tuo geriau.
varga: nesuprantu kaip rolka paksas (tiesa, tos govėdos laimėjimai yra verti atskiro paminėjimo - kai žmonės renka tuščią brendą, o netgi ne realų politiką) sugeba surinkti 11 procentų sugadintų biuletenių dėka?
skirkit, brangieji, nėjimą balsuot nuo biuletenio gadinimo. 56% sugadintų biuletenių būtų rimtas pareiškimas, kurkas rimtesnis, nei 56% nebalsavusių piliečių...
jei tau sunku su sveika nuovoka, pagelbėsiu: realiai tavo sugadintas biuletenis yra tolygus neatėjimui balsuoti. o atėjęs debilas chronius, laukiantis kol koks rolandas ar uspaskis atstatys "teisybę" nesugadino biuletenio: jis balsavo už rolką, ane? tai va tavo sugadintas prieš jo galiojantį yra 0:1 rolkos naudai, kai tavo ir jo galiojantys, bet tavo ne už paksą būtų 1:1. sunku suvokti? ar tu save tapatini su apsimyžusiais bomažais laukiančiais kol rolando gvardija įves žadėtą tvarką: degtinėlės v dovol' i kolbaski po rub. piatdesiat?
man tai darosi sunku suvokti ko tu čia didžiuojiesi? ką tu čia kokį žygdarbį padarei? praleidai demagogą uspaskichą prie lovio arčiau nei kitus. tai jis dabar ką tau dviratį nupirks?
dar chuisnim sakytum, va aš renkuosi uspaskich, nes ir ten blah blah blah... žodžiu turėtum argumentų kažkokių. o dabar nueit subraukyt biuletenį ir išeit ir didžiuotis... jėzau marija, tai tu pasiimk peiliuką ir važinėk viešuoju transportu ir kai niekas nemato: pjaustyk sėdynes. blet žinok truly bus poelgis "prieš sistemą". galėsi tai aprašyti savo webloge.
arba gali prišikti gedimino prospekte irgi protestuodamas prieš globalizaciją. nepamiršk iš šūdo po to anarchijos žvaigždę išraityti.
jei bohu -- būčiau valdžioje siūlyčiau balsavimo teisę suteikti tik nuo 21 metų. nes čia kažkoks kazusas -- visi džiaugiasi laisve ir naudojasi jos privalumais, o į rinkiūmus neina arba nuėję elgiasi kaip mažvaikiai. gal jau laikas būtų subręsti?
jei bohu!:)
o kox skirtumas kad tarkim uspaskichas toleu nuo lovio sedes?!
tada arceu lovio sedes kitas bet toks pats kaip ir jis!:)
vienu ir kitu atveju manau tas pats sudas
bus tik kad kita puse apverstas!:)
ir prie ko cia balsavimas nuo 21m?:)
man regis to MIC taikyti negalima!:)
jis juk jeu senas senas!:)
o kernavėje sekmadieny buvo dieviškas oras, saulutė, šilta, daug lapų prikritę, neris ramiai teka, šalia jos mes ramūs gulim...o pasirodo rinkimai buvo :-/
varga: sveiką nuovoką turintis žmogus nestato sienos tarp uspaskicho 'kosminių' ir brazauskopaulausko 'nekosminių pažadų'. kiek jie netgi neslėpdami nebepastebi kontradikcijų savo politikoj.
svarbiausia įtikint, kad rolka ar uspaskis yra skandalai, tam, kad visa kita liktų švaria skandalo priešingybe.
nu man truly nepatinka viktoras ir jo demagogika. dėl to vartoju jį kaip neigiamą pavyzdį. jis skiedžia, kad va jus čia skriaudė ir taip toliau, o aš ateisiu per 11 dienų tvarką padarysiu. nu gaidynas. padarys, kaipgi.
o šūdas ne tas pats. dabar viktoras ir jo chebra atsigriebinės tai ko negalėjo sau leisti, kol valdžioje buvo brazas ir jo chebra. be to yra didelis šansas, kad darys tai taip pat nemokšiškai kaip pakso chebra. vėl apsijuoksim.
aš kažkaip galvoju, kad man, pavyzdžiui, visada buvo gėda dėl tam tikro brazausko lochiškumo. nu jis gi stuobrys netašytas. kaimietis. bet tai ką kalbėt apie paksą arba tą suktą svarščiką. nu kažkokia nelaimė, ble. runkeliai renkasi į save panašius tuo tarpu neva tai ne runkeliai bbd ant rinkimų arba kaukoles paišo. paskui sako o koks skirtumas? o toks, kad jei ne gaidiškas paxo skandalas valstybė būtų ne šūdą minkiusi o dar keliais žingsniais paprogresavusi normalios tvarkos link. tačiau štai jau 2 metus šokam šyzokadrilį ir galo nesimato. jei žiūrėt lokaliai visi politikai gaidys. ir visa politika gaidys. bet reikia nustoti taip vaikiškai aikštingai elgtis. galima juk vertinti ir pagal netrukdymo principą. pvz. kiek kuris politikas, partija, netrukdo dalykams savaime vystytis ir progresuoti.
nuo 21 prie to, kad jei mic daugiau nei 21, o jis elgiasi kaip 16 tai problema tame, kad geriau bent jau nesigirtų.
jei man būtų nusišikt ant lietuvos politikos ir politinės sistemos aš neičiau visai į rinkimus: va geriau į kernavę nuvaryt, oras saulė etc.
bet eiti į rinkimus ir paišyti kaukoles -- tolygu autobusų kėdžių pjaustymui. ne?
varga: man toks ispūdis, kad tu širsti, nes micius nupaišė tavo, kaip potencialaus padaryto rinkėjo ateitį. be abejo visi mes padaryti, tačiau štai micius turėjo džiaugsmo sušokt kadrilį prieš dulkinimą, o tu tuo tarpu raitei parašą: "sutinku".
varga:
kaip manai, ar ne didesnis pasityciojimas is "demokratijos" yra balsuoti "pries" kazka? juk cia destruktyvumas, ne?
dabar nueini ir pasakai: "as jusu visu nemegstu ir jumis netikiu".
/me tai issirinko partija, kurioje buvo daugiausiai tupu pavardziu. kolosauskas, patalauskas, pesenka, pikseliene, simulik.
o ka daryt? jei bet kokiu atveju negali pasirinkti, kad tau gyvenimo negadintu.
varga: po [stambaus] progresyvaus žingsnio pirmyn eina kitas žingsnis, o 'normalioj tvarkoj' žingsniai niekada nesibaigia. kas tau iš tų žingsnių? o kas man?
tai tavo smurtas visu šimtu procentų literatūrinis ne?:)
"galima juk vertinti ir pagal netrukdymo principą. pvz. kiek kuris politikas, partija, netrukdo dalykams savaime vystytis ir progresuoti."
kai sistemai netrukdysi, nekiši pagalių į ratus ir tuom neskatinsi jos kovoti su kenkėjais, kuo labiau neskatinsi jos imuniteto formavimosi, kuo labiau jos neneigsi, tuo neversdamas jos formuoti ir pabrėžti savo identitetą, tuo greičiau ji pati subyrės į šipulius nx. :)
aš atėjau balsuot ir mane suskaičiavo kaip balsavusį, o mano biuletenį suskaičiavo į tuos 5 sugadintų biuletenių procentus, taip kad rezultatas chronius-micius yra 1:1 gali miegoti ramiai;).
aš juk _dalyvavau_ rinkimuose, prieš putodamas pats pagalvok ;)
[tas briedas apie šikimą ir amžiaus cenzą skipped]
Hm. man patinka galimybė nubalsuoti prieš. Irgi, manau, trukumas balsavimo sistemos, kad žmogus negali atiduoti savo balso 'prieš' vieną ar visus. Kaip būtų tai vadinama - sistema, ne sistema, bet kažkaip ta galimybė nubalsuoti 'prieš' yra nerealizuota. Ir jei yra žmonių, kurie turi tokią nuostata kaip miceuz, tikriausiai jos reikia. Manau, kažkokia biuletenių dalys visgi sugadinama nestyčiomis
Leiskite pastebeti, kad sis postas mic susilauke didziausio blogofermos ir jos stebetoju aktyvumo
per kelis pastaruosius menesius, o gal netgi per visa blog@hardocore egzistavimo laikotarpi. Nuomones buvo issakytos beveik 34 kartus. Labiausiai entuziastingi pasiresike du, tris ar netgi keturis kartus. Siek tiek kitokie rezultatai buvo fiksuojami praejusi sekmadieni prie balsavimo urnu, kai Seimo rinkimuose buvo sprendziama politiniu partiju, atskiru parlamentaru bei atstovaujamu pileiciu ateitis.
Manau, kad antisisteminis elgesys gali buti pateisinamas, kai racionalus veikejas gali pasiulyti alternatyva - geresne (teoriskai bei praktiskai)sistema arba gyvena uz ignoruojamos-puolamos sistemos ribu bei yra beveik visai inertiskas jos atzvilgiu. Mano subjektyviu isitikinimu, demokratinio rezimo salygomis nebalsuoti ar sugadinti biuleteni, reiskia netureti jokios nuomones, jei toks pilietinis dalyvavimas neturi (kitokios be simbolines) itakos siai politinei sistemai. Kai demokratinis rezimas tampa "the only game in town", koks nuobodus bei nesvarus jis nepavirstu, jame dalyvauja kiekvienas netgi gulintis ilgalaikeje komoje ar dar neturintis balsavimo teises. Skiriasi tiktai roles, sis zaidimas yra role play zaidimas . :))
nepamirškit, kad aš už tai, kad viskas degtų nx, taigi, jeigu visi pasielgtų taip kaip aš, tai būtų kaiptik tai, ko aš noriu - terminalinė būsena, kraštutinumas, ekstremumas :)
vakar užsiangažavęs nuo šito blogo netgi žiūrėjau laidą per ltv, kur vyrai šnekėjo apie tai, kodėl lietuvoj politika visiem taip px ir kodėl viskas blogai. tai ten rinkimų komisijos vadas sakė, kad šįkart rekordiškai mažas balsavusių skaičius ir rekordiškai didelis negaliojančių biuletenių skaičius, mūsiškai kaikuriose apygardose praėjo netgi 5% barjerą :)). ir dar šnekėjo ūsuotas filosofas, kuris pasakojo, kaip politinis gyvenimas lietuvoj kabo ore ir nichuja neatstovauja jokių žmonių interesų, o ir patys žmonės nesupranta, kad tai jie ir turi tą teisę formuoti valstybės politiką.
...bet ką čia prisapnuosi demokratijos sapną, kai už lango 1984 žiema :)
baisiai as tingejau skaityt visus 35 komentarus, pasitenkinau keliais, bet itariu, kad kas nors jau sake, ka panasaus, bet tuo atveju as tik pasikartosiu:
imo,sugadinintas biuletenis imestas i atlieku konteineri ar i balsavimo urna atlieka ta pacia f-ja - nuomones nepareiskimo.
O tai, kad suteiki tam kazkokia ideologine prasme- tavo asmeninis reikalas. Jej tai duoda tau dziaugsmo, o po to duoda to paties dziaugsmo kitiems, tai kodel gi ne.
manau rietis tarpusavy yra vis tik žymiai blogiau nei balsuoti ar nebalsuoti, dalyvauti ar nedalyvauti. o dar rietis dėl to, kad kažkas vienaip ar kitaip pareiškė savo nuomonę yra dar blogiau. diskutuoti galima. ramiai, nekeliant balso, ir pripažįstant kad pašnekovas turi savo nuomonę, kurios dažnai taip lengvai neatsisakys, o dar ypač aprėktas. dar niekad nesutikau žmogaus, kuris tavo apšauktas sutiks, kad esi teisus. kaip tik atvirkščiai, galvos, kad esi piktas užkietėjęs idiotas, ir tokių reikia šalintis, nes dar pradėsi nagais veidą draskyti. micius yra šaunus vyrukas, turintis savo nuomonę, kaip turėtų būt surėdytas pasaulis, ir jo nuomonę gerbiu, nors ir turiu savo nuomonę, truputį skirtingą. ir skandalų nekeliu.
galima diskutuoti, kodėl žmonės neina balsuoti, bet taigi, visiems aišku. tai nusivylimas bet kokia valdžia. o šitam priežasčių daug. paziūrėkit, 9% ekonomikos augimas, didžiausias europoje, bet kokiam europėnui pasakai, tik išsižioja ir lieka pravira burna. tik kad gyventojai nelabai to augimo jaučia, kai netaip viskas gaunas padalinta. todėl ir nebalsuoja. dar niekas normaliai iš tų, kurie valdžioje, ir taip pat iš tų, kurie nevaldžioje (tarp jų ir mes patys, tinginiai :) ), nepadarė nieko, kad piliečiai, kur jie bebūtų, mieste, kaime, užsienyje, susiprastų eiti balsuoti, nei jokios švietimo programos, nei akcijos jokios (akcijos, kuri tęstusi visą laiką, ne tik prieš rinkimus), nei gero pavyzdžio, kodėl turėtume balsuot (pažiūrėkit tokia šūdinas beteisių gyventojų šalis, kaip afganistanas, visokios arabijos ir gera pusė afrikos). tai jei pats nieko nedarai, vadinasi nereikia ir urgzti, jei žmogus mano, kad niekas nepasikeis, tai ir neina balsuot. be to, jis 100% teisus, juk nelabai kas pasikeis, ar ne? kaip išaiškint, kad vis tik reiktų balsuoti?
dar bėda yra ta, kad visi baisiai nori visokių pasikeitimų, gyvenimų pagerėjimų ir kad tai darytų tie, kas valdžioje (būtum pats valdžioje, dar pažiūrėčiau, kaip elgtumeis, angeliukų retai pasitaiko, pats nesu, pripažįstu :) ). ir dar bėda yra tame, kad daugelis yra nepatenkinti gyvenimu. mano asmeniška filosofija pagrįsta tuo, kad aš visada esu patenkintas tuo, ką turiu, tik prie to lipdau dar ir dar daugiau visko nešikdamas ant aplinkinių. o kai prisilipdau, tada būnu patenkintas tuo ką prisilipdžiau. o jei kada neišeina, tada linksmai nusispjauni ir lipdai ką kitą. kai esi patenkintas, tuo ką turi, tai ir balsuoji ramiai.
taip išėina ir pabalsuoti, už tuos, už balsuoju, ir taip pat nemanyt, kad tie, už kuriuos balsuoju yra patys geriausi pasaulyje, toli gražu ne. bet kai pats nesi idealus, matyt idealių žmonių ieškot būtų kvaila, ar ne?
tik atleiskit už betvarkį stilių, tiesiog taip betkaip surašiau minčių srautą.
o kuo nejimas baluoti ar gadinimas ne nuomones pareishkimas... kas paaishkins kuris geresnis ish blogiausiu? nu nuejes tenai tikrai nzn kuris ish tu neteisingu teisingesnis... tai kas man belieka... arba ieshkot linxmu pavardzhiu kaip kazhkas daro... ar ishsirinkti ta kur per telika machiau... ar ishvis randoma koky pavaryti... ar koky prikola uzh murzas balsuoti? na tai kuris pasirinkimas anot jusu teisinga? man teisingas sekmadienio vakara praleisti sau o ne kazhkam... ir tikrai manau jei aciras chiuvakas kuris uzhparins kad jis zajebys ishplaus man smegenis iki tiek kad ash manysiu "jo! butent jy turiu rinkti y ta lovy... jis man/mums/visiems/sau palankiausiai skirstys ir maishys ta lovy" tai nueisiu ir pareikshiu butent ta savo nuomone.
tai kuo gi nenuejimas ar gadinimas ne nuomone? jei ateis laikas kai visi ne eis balsuoti uzh mazhiau blogesny .... hm ir nutruko mano minti...
matyt mes laukiame kokio nors mesijo o kol jo nera marinam savo politiny gyvenima lyg asilai tarp dvieju shieno kruvu... ir ne todel kad negalim ishsirinkti tiesiog nenorim neivienos ish ju rinktis... geriau nueisim ir surasim kur atokiau shviezios zholytes parupshnoti ir susikursim savo asmenine politika visai klausimais
ir toliau netikesim kad kasnors geriau kanors supranta uzh mane paty.
amen
Tiesa sakant, tingiu viska skaityti ir neprirasysiu tiek, kiek cia auksciau rasantys, bet noriu pasisakyti. Pirmiausia pagarba uz tai, kad nuejai balsuoti.
Komentaruose matau daug bludo apie tai, kaip fainiau sudirbti ar kaip kvailiau pasirinkti sarasa.
Galiu pasakyti tiek - labai paprasta tiesiog nieko nedaryti. Lengviausia numoti ranka. Jei truksta ziniu - paklauskite manes ;-) arba nurodysiu ivairiapusisku saltiniu.
kas pisa prota ka? nejo ejo, turi nuomone neturi, karoce, kai ve visdelto nuspres daryti skandalingo politiko karjera as balsuosiu uz ji. visi kiti loxai nepraeje pankroko mokyklos jokiu sansu. vat stai tau ir alternatyva
Komentarai
ai cia ir yra tas kryziukas, kuri reikia padet?:)
Komentavo: cinikas | October 10, 2004 4:53 PM
Kas iš to?
Komentavo: Tomas | October 10, 2004 5:47 PM
visi nubalsuoti ju politikos mirciai!
cool!:)))
Komentavo: a. | October 10, 2004 7:13 PM
bet neblogai piesia, nesakykit ;>~
Komentavo: smalke | October 10, 2004 7:15 PM
reikėjo dar ir balsavimo būdelę išmargint
Komentavo: mentolis | October 10, 2004 7:28 PM
Man kažkodėl moralinis ekshibicionizmas nebeįdomus. Įdomu kada ir pas mus ateis diena, kai žmogui bus gėda pasirašunėti po panašiomis kvailystėmis!?
Komentavo: nemo | October 10, 2004 7:34 PM
kodel kvailystes, as irgi sugadinau, nematau ten nei vieno kuri bent kiek noreciau matyt 'politikoi' o rinktis geriausia is blogiausiu irgi nematau tikslo.
Komentavo: o ne! | October 10, 2004 7:41 PM
O jei aš nesugadinau biuletinio - aš blogas?;)
Komentavo: M. | October 10, 2004 8:06 PM
nemo: kokias kvailystes turi omeny? balsavimo lapą?
Komentavo: mentolis | October 10, 2004 8:06 PM
bet juk aš pilietis, ar ne? :) aš atlikau savo pilietinę pareigą, tik kad man patinkančių kandidatų nebuvo :))
o šiaip, kvaila, žinoma, atskleidinėti tokio pobūdžio asmeniškumus internete, aš kaip "old skool internetščikas" įtariai žiūriu į asmeninės info skelbimą nete, bet visi čia mes po truputį atsiskleidinėjam, laikmetis toks nieka nipadarisi.
Komentavo: miceuz | October 10, 2004 9:26 PM
o, šiaip, rimtai, kodėl nėra (ar yra) punktas "ne už vieną!" ar prieš visus...
Komentavo: Loading | October 10, 2004 11:04 PM
aišku, biuletenio sugadinimas yra visiškai neblogas nuomonės pareiškimas. bet nelabai konstruktyvus.
Komentavo: tomas iš mažosios t | October 10, 2004 11:28 PM
noriu priminti, kad nebalsavimas arba biuletenio sugadinimas atema tejse i kritika.
Komentavo: care | October 10, 2004 11:52 PM
biuletenio sugadinimas kaip tik suteikia teisę kritikai, man nepatiko nei vienas iš pretendentų ir tą išreiškiau,
nihilistai renkasi geriausią =)
Komentavo: miceuz | October 11, 2004 12:10 AM
Kitus rinkimus ką nors irgi nupiešiu ant biuletenio.
Komentavo: M. | October 11, 2004 12:15 AM
kaip gerai kad valstybe mane atleido nuo tokiu vargu... jau pora metu kaip neesu niekur registruotas ir niekur nieko man nesiunchia taj ramia sazhine nebalsuoju... beto kai tinginys esu tingechiau ejti kad ir gadinti biulietieniu...
Komentavo: adomas | October 11, 2004 8:36 AM
neblogai, gražios kaukolytės. tik bėda, kad per tą laiką vienaip ar kitaip visą valdžią susišluoja visoki turčiai ir sukčiai..
Komentavo: v. | October 11, 2004 9:28 AM
turčiai ir sukčiai valdžią susišluoja visada, o šiais laikais, imant domėn taip populiarias ir taip lengvai prieinamas smegenų plovimo, propagandos informacijos manipuliavimo technologijas -- dar labiau visada.
Komentavo: miceuz | October 11, 2004 10:36 AM
man atrodo, mic, truly tavo kandidatas yra rolka paksas ir valentinas mazūronis. tokie fainulkos tokų radikalų kaip tu pagalba sugeba surinkti tuos savo 11 proc. balsų. gali tau nepatikti politika, nepatikti politikai, bet protingas žmogus visada rinksis mažesnės blogbės principu, o ne kuo blogiau tuo geriau.
Komentavo: varga | October 11, 2004 12:15 PM
varga: nesuprantu kaip rolka paksas (tiesa, tos govėdos laimėjimai yra verti atskiro paminėjimo - kai žmonės renka tuščią brendą, o netgi ne realų politiką) sugeba surinkti 11 procentų sugadintų biuletenių dėka?
skirkit, brangieji, nėjimą balsuot nuo biuletenio gadinimo. 56% sugadintų biuletenių būtų rimtas pareiškimas, kurkas rimtesnis, nei 56% nebalsavusių piliečių...
Komentavo: miceuz | October 11, 2004 1:35 PM
jei tau sunku su sveika nuovoka, pagelbėsiu: realiai tavo sugadintas biuletenis yra tolygus neatėjimui balsuoti. o atėjęs debilas chronius, laukiantis kol koks rolandas ar uspaskis atstatys "teisybę" nesugadino biuletenio: jis balsavo už rolką, ane? tai va tavo sugadintas prieš jo galiojantį yra 0:1 rolkos naudai, kai tavo ir jo galiojantys, bet tavo ne už paksą būtų 1:1. sunku suvokti? ar tu save tapatini su apsimyžusiais bomažais laukiančiais kol rolando gvardija įves žadėtą tvarką: degtinėlės v dovol' i kolbaski po rub. piatdesiat?
man tai darosi sunku suvokti ko tu čia didžiuojiesi? ką tu čia kokį žygdarbį padarei? praleidai demagogą uspaskichą prie lovio arčiau nei kitus. tai jis dabar ką tau dviratį nupirks?
dar chuisnim sakytum, va aš renkuosi uspaskich, nes ir ten blah blah blah... žodžiu turėtum argumentų kažkokių. o dabar nueit subraukyt biuletenį ir išeit ir didžiuotis... jėzau marija, tai tu pasiimk peiliuką ir važinėk viešuoju transportu ir kai niekas nemato: pjaustyk sėdynes. blet žinok truly bus poelgis "prieš sistemą". galėsi tai aprašyti savo webloge.
arba gali prišikti gedimino prospekte irgi protestuodamas prieš globalizaciją. nepamiršk iš šūdo po to anarchijos žvaigždę išraityti.
jei bohu -- būčiau valdžioje siūlyčiau balsavimo teisę suteikti tik nuo 21 metų. nes čia kažkoks kazusas -- visi džiaugiasi laisve ir naudojasi jos privalumais, o į rinkiūmus neina arba nuėję elgiasi kaip mažvaikiai. gal jau laikas būtų subręsti?
Komentavo: varga | October 11, 2004 1:59 PM
jei bohu!:)
o kox skirtumas kad tarkim uspaskichas toleu nuo lovio sedes?!
tada arceu lovio sedes kitas bet toks pats kaip ir jis!:)
vienu ir kitu atveju manau tas pats sudas
bus tik kad kita puse apverstas!:)
ir prie ko cia balsavimas nuo 21m?:)
man regis to MIC taikyti negalima!:)
jis juk jeu senas senas!:)
Komentavo: zhala | October 11, 2004 2:08 PM
o kernavėje sekmadieny buvo dieviškas oras, saulutė, šilta, daug lapų prikritę, neris ramiai teka, šalia jos mes ramūs gulim...o pasirodo rinkimai buvo :-/
Komentavo: luddite | October 11, 2004 2:58 PM
varga: sveiką nuovoką turintis žmogus nestato sienos tarp uspaskicho 'kosminių' ir brazauskopaulausko 'nekosminių pažadų'. kiek jie netgi neslėpdami nebepastebi kontradikcijų savo politikoj.
svarbiausia įtikint, kad rolka ar uspaskis yra skandalai, tam, kad visa kita liktų švaria skandalo priešingybe.
Komentavo: domicėlė | October 11, 2004 3:06 PM
nu man truly nepatinka viktoras ir jo demagogika. dėl to vartoju jį kaip neigiamą pavyzdį. jis skiedžia, kad va jus čia skriaudė ir taip toliau, o aš ateisiu per 11 dienų tvarką padarysiu. nu gaidynas. padarys, kaipgi.
o šūdas ne tas pats. dabar viktoras ir jo chebra atsigriebinės tai ko negalėjo sau leisti, kol valdžioje buvo brazas ir jo chebra. be to yra didelis šansas, kad darys tai taip pat nemokšiškai kaip pakso chebra. vėl apsijuoksim.
aš kažkaip galvoju, kad man, pavyzdžiui, visada buvo gėda dėl tam tikro brazausko lochiškumo. nu jis gi stuobrys netašytas. kaimietis. bet tai ką kalbėt apie paksą arba tą suktą svarščiką. nu kažkokia nelaimė, ble. runkeliai renkasi į save panašius tuo tarpu neva tai ne runkeliai bbd ant rinkimų arba kaukoles paišo. paskui sako o koks skirtumas? o toks, kad jei ne gaidiškas paxo skandalas valstybė būtų ne šūdą minkiusi o dar keliais žingsniais paprogresavusi normalios tvarkos link. tačiau štai jau 2 metus šokam šyzokadrilį ir galo nesimato. jei žiūrėt lokaliai visi politikai gaidys. ir visa politika gaidys. bet reikia nustoti taip vaikiškai aikštingai elgtis. galima juk vertinti ir pagal netrukdymo principą. pvz. kiek kuris politikas, partija, netrukdo dalykams savaime vystytis ir progresuoti.
nuo 21 prie to, kad jei mic daugiau nei 21, o jis elgiasi kaip 16 tai problema tame, kad geriau bent jau nesigirtų.
jei man būtų nusišikt ant lietuvos politikos ir politinės sistemos aš neičiau visai į rinkimus: va geriau į kernavę nuvaryt, oras saulė etc.
bet eiti į rinkimus ir paišyti kaukoles -- tolygu autobusų kėdžių pjaustymui. ne?
Komentavo: varga | October 11, 2004 3:13 PM
varga: man toks ispūdis, kad tu širsti, nes micius nupaišė tavo, kaip potencialaus padaryto rinkėjo ateitį. be abejo visi mes padaryti, tačiau štai micius turėjo džiaugsmo sušokt kadrilį prieš dulkinimą, o tu tuo tarpu raitei parašą: "sutinku".
Komentavo: cinikas | October 11, 2004 3:41 PM
vat vat!:)
Komentavo: zhala | October 11, 2004 3:46 PM
varga:
kaip manai, ar ne didesnis pasityciojimas is "demokratijos" yra balsuoti "pries" kazka? juk cia destruktyvumas, ne?
dabar nueini ir pasakai: "as jusu visu nemegstu ir jumis netikiu".
/me tai issirinko partija, kurioje buvo daugiausiai tupu pavardziu. kolosauskas, patalauskas, pesenka, pikseliene, simulik.
o ka daryt? jei bet kokiu atveju negali pasirinkti, kad tau gyvenimo negadintu.
Komentavo: opit | October 11, 2004 4:01 PM
varga: po [stambaus] progresyvaus žingsnio pirmyn eina kitas žingsnis, o 'normalioj tvarkoj' žingsniai niekada nesibaigia. kas tau iš tų žingsnių? o kas man?
tai tavo smurtas visu šimtu procentų literatūrinis ne?:)
Komentavo: domicėlė | October 11, 2004 4:03 PM
"galima juk vertinti ir pagal netrukdymo principą. pvz. kiek kuris politikas, partija, netrukdo dalykams savaime vystytis ir progresuoti."
kai sistemai netrukdysi, nekiši pagalių į ratus ir tuom neskatinsi jos kovoti su kenkėjais, kuo labiau neskatinsi jos imuniteto formavimosi, kuo labiau jos neneigsi, tuo neversdamas jos formuoti ir pabrėžti savo identitetą, tuo greičiau ji pati subyrės į šipulius nx. :)
laikas yra kitas klausimas... deja.
Komentavo: ve | October 11, 2004 4:10 PM
varga: tai tau sunku su sveika nuovoka.
aš atėjau balsuot ir mane suskaičiavo kaip balsavusį, o mano biuletenį suskaičiavo į tuos 5 sugadintų biuletenių procentus, taip kad rezultatas chronius-micius yra 1:1 gali miegoti ramiai;).
aš juk _dalyvavau_ rinkimuose, prieš putodamas pats pagalvok ;)
[tas briedas apie šikimą ir amžiaus cenzą skipped]
Komentavo: miceuz | October 11, 2004 4:28 PM
Mic, o jei visi taip pasielgtu kaip Tu...?
IMHO, nelabai logiškai elgiesi...
Komentavo: Tomas | October 11, 2004 8:28 PM
Hm. man patinka galimybė nubalsuoti prieš. Irgi, manau, trukumas balsavimo sistemos, kad žmogus negali atiduoti savo balso 'prieš' vieną ar visus. Kaip būtų tai vadinama - sistema, ne sistema, bet kažkaip ta galimybė nubalsuoti 'prieš' yra nerealizuota. Ir jei yra žmonių, kurie turi tokią nuostata kaip miceuz, tikriausiai jos reikia. Manau, kažkokia biuletenių dalys visgi sugadinama nestyčiomis
Komentavo: Loading | October 11, 2004 9:42 PM
Leiskite pastebeti, kad sis postas mic susilauke didziausio blogofermos ir jos stebetoju aktyvumo
per kelis pastaruosius menesius, o gal netgi per visa blog@hardocore egzistavimo laikotarpi. Nuomones buvo issakytos beveik 34 kartus. Labiausiai entuziastingi pasiresike du, tris ar netgi keturis kartus. Siek tiek kitokie rezultatai buvo fiksuojami praejusi sekmadieni prie balsavimo urnu, kai Seimo rinkimuose buvo sprendziama politiniu partiju, atskiru parlamentaru bei atstovaujamu pileiciu ateitis.
Manau, kad antisisteminis elgesys gali buti pateisinamas, kai racionalus veikejas gali pasiulyti alternatyva - geresne (teoriskai bei praktiskai)sistema arba gyvena uz ignoruojamos-puolamos sistemos ribu bei yra beveik visai inertiskas jos atzvilgiu. Mano subjektyviu isitikinimu, demokratinio rezimo salygomis nebalsuoti ar sugadinti biuleteni, reiskia netureti jokios nuomones, jei toks pilietinis dalyvavimas neturi (kitokios be simbolines) itakos siai politinei sistemai. Kai demokratinis rezimas tampa "the only game in town", koks nuobodus bei nesvarus jis nepavirstu, jame dalyvauja kiekvienas netgi gulintis ilgalaikeje komoje ar dar neturintis balsavimo teises. Skiriasi tiktai roles, sis zaidimas yra role play zaidimas . :))
Komentavo: 11Y4 | October 11, 2004 11:35 PM
nepamirškit, kad aš už tai, kad viskas degtų nx, taigi, jeigu visi pasielgtų taip kaip aš, tai būtų kaiptik tai, ko aš noriu - terminalinė būsena, kraštutinumas, ekstremumas :)
vakar užsiangažavęs nuo šito blogo netgi žiūrėjau laidą per ltv, kur vyrai šnekėjo apie tai, kodėl lietuvoj politika visiem taip px ir kodėl viskas blogai. tai ten rinkimų komisijos vadas sakė, kad šįkart rekordiškai mažas balsavusių skaičius ir rekordiškai didelis negaliojančių biuletenių skaičius, mūsiškai kaikuriose apygardose praėjo netgi 5% barjerą :)). ir dar šnekėjo ūsuotas filosofas, kuris pasakojo, kaip politinis gyvenimas lietuvoj kabo ore ir nichuja neatstovauja jokių žmonių interesų, o ir patys žmonės nesupranta, kad tai jie ir turi tą teisę formuoti valstybės politiką.
...bet ką čia prisapnuosi demokratijos sapną, kai už lango 1984 žiema :)
Komentavo: miceuz | October 12, 2004 9:35 AM
baisiai as tingejau skaityt visus 35 komentarus, pasitenkinau keliais, bet itariu, kad kas nors jau sake, ka panasaus, bet tuo atveju as tik pasikartosiu:
imo,sugadinintas biuletenis imestas i atlieku konteineri ar i balsavimo urna atlieka ta pacia f-ja - nuomones nepareiskimo.
O tai, kad suteiki tam kazkokia ideologine prasme- tavo asmeninis reikalas. Jej tai duoda tau dziaugsmo, o po to duoda to paties dziaugsmo kitiems, tai kodel gi ne.
Komentavo: palivalka | October 12, 2004 10:50 AM
manau rietis tarpusavy yra vis tik žymiai blogiau nei balsuoti ar nebalsuoti, dalyvauti ar nedalyvauti. o dar rietis dėl to, kad kažkas vienaip ar kitaip pareiškė savo nuomonę yra dar blogiau. diskutuoti galima. ramiai, nekeliant balso, ir pripažįstant kad pašnekovas turi savo nuomonę, kurios dažnai taip lengvai neatsisakys, o dar ypač aprėktas. dar niekad nesutikau žmogaus, kuris tavo apšauktas sutiks, kad esi teisus. kaip tik atvirkščiai, galvos, kad esi piktas užkietėjęs idiotas, ir tokių reikia šalintis, nes dar pradėsi nagais veidą draskyti. micius yra šaunus vyrukas, turintis savo nuomonę, kaip turėtų būt surėdytas pasaulis, ir jo nuomonę gerbiu, nors ir turiu savo nuomonę, truputį skirtingą. ir skandalų nekeliu.
galima diskutuoti, kodėl žmonės neina balsuoti, bet taigi, visiems aišku. tai nusivylimas bet kokia valdžia. o šitam priežasčių daug. paziūrėkit, 9% ekonomikos augimas, didžiausias europoje, bet kokiam europėnui pasakai, tik išsižioja ir lieka pravira burna. tik kad gyventojai nelabai to augimo jaučia, kai netaip viskas gaunas padalinta. todėl ir nebalsuoja. dar niekas normaliai iš tų, kurie valdžioje, ir taip pat iš tų, kurie nevaldžioje (tarp jų ir mes patys, tinginiai :) ), nepadarė nieko, kad piliečiai, kur jie bebūtų, mieste, kaime, užsienyje, susiprastų eiti balsuoti, nei jokios švietimo programos, nei akcijos jokios (akcijos, kuri tęstusi visą laiką, ne tik prieš rinkimus), nei gero pavyzdžio, kodėl turėtume balsuot (pažiūrėkit tokia šūdinas beteisių gyventojų šalis, kaip afganistanas, visokios arabijos ir gera pusė afrikos). tai jei pats nieko nedarai, vadinasi nereikia ir urgzti, jei žmogus mano, kad niekas nepasikeis, tai ir neina balsuot. be to, jis 100% teisus, juk nelabai kas pasikeis, ar ne? kaip išaiškint, kad vis tik reiktų balsuoti?
dar bėda yra ta, kad visi baisiai nori visokių pasikeitimų, gyvenimų pagerėjimų ir kad tai darytų tie, kas valdžioje (būtum pats valdžioje, dar pažiūrėčiau, kaip elgtumeis, angeliukų retai pasitaiko, pats nesu, pripažįstu :) ). ir dar bėda yra tame, kad daugelis yra nepatenkinti gyvenimu. mano asmeniška filosofija pagrįsta tuo, kad aš visada esu patenkintas tuo, ką turiu, tik prie to lipdau dar ir dar daugiau visko nešikdamas ant aplinkinių. o kai prisilipdau, tada būnu patenkintas tuo ką prisilipdžiau. o jei kada neišeina, tada linksmai nusispjauni ir lipdai ką kitą. kai esi patenkintas, tuo ką turi, tai ir balsuoji ramiai.
taip išėina ir pabalsuoti, už tuos, už balsuoju, ir taip pat nemanyt, kad tie, už kuriuos balsuoju yra patys geriausi pasaulyje, toli gražu ne. bet kai pats nesi idealus, matyt idealių žmonių ieškot būtų kvaila, ar ne?
tik atleiskit už betvarkį stilių, tiesiog taip betkaip surašiau minčių srautą.
Komentavo: v. | October 12, 2004 11:19 AM
o kuo nejimas baluoti ar gadinimas ne nuomones pareishkimas... kas paaishkins kuris geresnis ish blogiausiu? nu nuejes tenai tikrai nzn kuris ish tu neteisingu teisingesnis... tai kas man belieka... arba ieshkot linxmu pavardzhiu kaip kazhkas daro... ar ishsirinkti ta kur per telika machiau... ar ishvis randoma koky pavaryti... ar koky prikola uzh murzas balsuoti? na tai kuris pasirinkimas anot jusu teisinga? man teisingas sekmadienio vakara praleisti sau o ne kazhkam... ir tikrai manau jei aciras chiuvakas kuris uzhparins kad jis zajebys ishplaus man smegenis iki tiek kad ash manysiu "jo! butent jy turiu rinkti y ta lovy... jis man/mums/visiems/sau palankiausiai skirstys ir maishys ta lovy" tai nueisiu ir pareikshiu butent ta savo nuomone.
tai kuo gi nenuejimas ar gadinimas ne nuomone? jei ateis laikas kai visi ne eis balsuoti uzh mazhiau blogesny .... hm ir nutruko mano minti...
matyt mes laukiame kokio nors mesijo o kol jo nera marinam savo politiny gyvenima lyg asilai tarp dvieju shieno kruvu... ir ne todel kad negalim ishsirinkti tiesiog nenorim neivienos ish ju rinktis... geriau nueisim ir surasim kur atokiau shviezios zholytes parupshnoti ir susikursim savo asmenine politika visai klausimais
ir toliau netikesim kad kasnors geriau kanors supranta uzh mane paty.
amen
Komentavo: adomas | October 12, 2004 1:54 PM
http://edge.cow-dog.net/archives/2004/10/12/on-voting-and-elections-in-general/
:)
Komentavo: opit | October 12, 2004 2:01 PM
Tiesa sakant, tingiu viska skaityti ir neprirasysiu tiek, kiek cia auksciau rasantys, bet noriu pasisakyti. Pirmiausia pagarba uz tai, kad nuejai balsuoti.
Komentaruose matau daug bludo apie tai, kaip fainiau sudirbti ar kaip kvailiau pasirinkti sarasa.
Galiu pasakyti tiek - labai paprasta tiesiog nieko nedaryti. Lengviausia numoti ranka. Jei truksta ziniu - paklauskite manes ;-) arba nurodysiu ivairiapusisku saltiniu.
Komentavo: wasp | October 12, 2004 4:28 PM
as tai ant biuleteniaus uzrasiau taip:
balsuoja tie, kurie ziuri TV. O balsuoja uz tai, ka nori ziuret ateinancius 4 metus. isjunk TV.
paaugliska, bet sirdy linksmiau :)
Komentavo: sandalas | October 13, 2004 11:33 AM
kas pisa prota ka? nejo ejo, turi nuomone neturi, karoce, kai ve visdelto nuspres daryti skandalingo politiko karjera as balsuosiu uz ji. visi kiti loxai nepraeje pankroko mokyklos jokiu sansu. vat stai tau ir alternatyva
Komentavo: bezdzione | November 3, 2004 6:47 PM