Dar kelios naujienos iš "Olialia Cola", ačiū Aleksui, kad papasakojo.
Šiaip, ta visa kompanija jau gerokai pabodusi, nuvalkiota, beigi vis dar bjauriai vulgari, tuščia ir banali. Tačiau iš kur pas jų marketingo specialistus tiek tokių idėjų?..
« Stotelių lobynas | Main | Maklinėjimai »
Dar kelios naujienos iš "Olialia Cola", ačiū Aleksui, kad papasakojo.
Šiaip, ta visa kompanija jau gerokai pabodusi, nuvalkiota, beigi vis dar bjauriai vulgari, tuščia ir banali. Tačiau iš kur pas jų marketingo specialistus tiek tokių idėjų?..
This page contains a single entry from the blog posted on November 29, 2009 3:26 PM.
The previous post in this blog was Stotelių lobynas.
The next post in this blog is Maklinėjimai.
Many more can be found on the main index page or by looking through the archives.
Comments (4)
O face book nesate dar?
IMHO, ten galima būtų pasiekti daugiau žmonių, nes foto tai smagios.
Posted by Darius Damalakas | November 29, 2009 5:03 PM
Posted on November 29, 2009 17:03
:) čia gal nevisai į temą, bet reklamos kaip formuojančios tai, kas gražu, kritikuotojų įdomu paklaust ar mano, kad jei reklamuotų pvz. storas negražias spuoguotas mergas tai jos ir pasidarytų gražios? ta prasme, gal šiek tiek pervertinama reklamos galia šioj srity, aišku neneigiu, kad kažkiek turi tos galios.
Posted by tomas | November 29, 2009 5:58 PM
Posted on November 29, 2009 17:58
Trūksta žodžių apibūdinti pasišlykštėjimui
Posted by Audrelis | November 30, 2009 12:29 PM
Posted on November 30, 2009 12:29
kadangi vakar recenzavau vieną labai prastą darbą apie vyrų dominavimą / moterų subordinaciją, negaliu susilaikyti ir nuo trigrašio čia.
galvoju apie tai, kad kalba dažnai nurodoma kaip vienas iš pagrindinių status quo palaikymo įrankių. taikant šį modelį lyčių santykiams, moteris gali suprastis, kad vyras jai dominuoja, tačiau dėl visokių kalboje / kalbėjime / diskurse paslėptų kabliukų, šis santykis pats save reprodukuoja. taigi, jau vien tokio diskurso PRIĖMIMAS (na, šito posto parašymas, pvz.), nesvarbu, kad reiškiamas, tarkim, pasipiktinimsa, jau užtikrina jo tęstinumą. remiantis tokiu modeliu, žymiai veiksmingiau būtų kurti / įgyvendinti kažkokias naujas kategorijas ar visą naują diskursą, o ne perkramtyti tą patį seną papą ;)
taigi, man rodos kažkas iš seniau komentavusiųjų jau klausė - koks tikslas tai daryti?
beje, gal sudomins:
http://contexts.org/socimages/tag/gender/
rašo labai panašia tema - lyčių stereotipus bei rinkodarą, nesutinku ir su jų požiūriu, bet turinys ir analitiškumsa nusipelnęs vienareikšmio pliuso. palyginus su tuo, ką kartais ten išpostina, lietuviškas marketingas yra labai nuobodu :)
beje, jokių blogų jausmų ,)
Posted by katiba | December 4, 2009 11:46 PM
Posted on December 4, 2009 23:46