Pernai Justinas K. pateikė skundą lygių galimybių kontrolieriaus tarnybai dėl "Olialia" picerijos reklamos, kurioje rodoma, kaip klientai fotografuoja pasilenkusios padavėjos apatinius. Skunde rašyta, jog reklama leidžia suprasti, jog padavėjos ir apskritai moterys yra laikomos sekso objektu.
Anot Aušrinės Burneikienės, reklama nepažeidė etikos: "Klipe nuosekliai laikomasi daugelį metų puoselėjamo "Olialia“ firminio stiliaus. Stebint klipą susidaro įspūdis, kad klientai atsiskaitymo metu padavėjai pasiūlo savotišką žaidimą, o ji yra laisva pasirinkti: priimti ar atmesti siūlomas žaidimo sąlygas. Susidaro įspūdis, kad padavėja lyg ir neprieštarauja pažaisti. Diskutuotina nuomonė ir dėl visų moterų žeminimo apskritai – akivaizdu, jog mergina nėra priversta rengtis jai nepatinkančiais rūbais bei dirbti jai nepriimtinoje vietoje.“
Tyrimas buvo nutrauktas, bet ar reklama iš tiesų nepagrįstai papiktino ją apskundusį vyruką, spręsti tik jums.
Beje, dar kelios naujienos iš "Olialia" SexyCola: videoreklama su jau visiškai pabodusiu žodžio duoti dviprasmiškumu, kai garbaus amžiaus moteris-kola sako: "Mano ilgaamžiškumo paslaptis - aš niekam nedaviau [ilgoka pauzė ir publikos "ūūūū"] ir neišdaviau savo slaptos formulės"; bei bodyartas.