October 26, 2005

DeCentrum evicted pt.2

[labai negera buvo suzinoti apie DeCentrum skvoto isvaikyma. dar viena geresnio pasaulio viltis issitaske po valdzios subine.]
decentrum.jpg

Bialystoko (lenkija) miesto valdžia iškelia skvoto DeCentrum gyventojus

Šis namas buvo įvarių anarchistinių grupių, FoodNotBombs ir kitų iniciatyvų vieta. Čia vyko Girls In Action, tarptautinis Anarchistų Juodojo Kryžiaus susitikimas, akcijos prieš sienas ir paskutinė lenkijos Anarchistų Federeacijos konferencija.

DeCentrum savininkas leido skvoteriams pasilikti ir tik karts nuo karto pasirodydavo ten. Tikriausiai jis prasiskolino miesto savivaldybei (mokesčių mokėjimas), ir miestas konfiskavo pastatą bei iš karto nusprendė išvalyti namą nuo skvoterių.

Šiandien apie pusiaudienį skvote buvo likęs tik vienas mūsų draugas iš Bialystoko Anarchistų Federacijos. Policija mušė ir grasino jam.

Lenkijos anarchistai ir skvoteriai organizuoja solidarumo su DeCentrum akcijas, ir mes prašome mūsų draugų iš kitų šalių taipogi organizuoti kokias nors akcijas prie lenkijos ambasadų, pasireikšti prieš Bialystoko miesto valdžią.

Jeigu jūs negalite nieko suorganizuoti, bet norite pareikšti savo solidarumą, jūs galite siųsti faksus, elektroninius laiškus arba skambinti į Bialystoko savivaldybę.

Skvoto adresas: ul. Czestochowska 14/2.

Bialystoko prezidento e-mailas:
prezydent@um.bialystok.pl
brm@um.bialystok.pl

Adresas:
Urzad Miejski w Bialymstoku
15 - 950 Bialystok
ul. Slonimska 1
tel. centrala (+48 85) 878-60-00
fax: (+48 85) 741-43-24
tel./fax +48 85 74-11-336

[rasykime laiskus.. savivaldybei, o geriau patiems skvoteriams, nes savivaldybei tavo laiskai poxui, o skvoteriams, manau, kad ne.]

20. Pasipriešinimo technologijos: vaikščioti be kelnaičių
Įvairių ,,autonomai” – tai aktualios pasipriešinimo teorijos pirmaeilis klausimas. Visi žino, kad daugelyje didelių miestų egzistuoja jaunimo komūnos, bandančios organizuoti savo gyvenimą pagal nepriklausomus ar alternatyvius principus. Autonomai svajoja apie kitą gyvenimą – paprastą, teisingą, labiau organišką, brolišką, nesusvetimėjusį, linksmą, sunkų ir erotišką. Jie – kitos, esančios šešėlyje, kultūros įpėdiniai. Pavadinkime jų kultūrą verbaline, arba žodine. Dažnai jos elementai perduodami per tekstus ir vizualinius vaizdus, tai yra taip pat, kaip ir hegemoninės kultūros sudedamosios dalys. Tačiau verbalinės kultūros atstovai daug labiau pasitiki žodiniu naratyvu bei kūniškomis žiniomis negu tekstais ir vaizdais. Mes kaip žinia gyvename pasaulyje, perpildytame žodine kalba. Bet konvertuojamą vertybę šiame pasaulyje turi tik ta kalba, kuri fiksuojama ir reprezentuojama medijų kultūros. Autonomai – tai tie, kurie nepasitiki medijų kultūra. Jie pasirenka psichomatines žinias – pusiau-raštingų trečiojo pasaulio gyventojų ir vadinamųjų primityvių tautų atramą. Šiomis senomis bei gudriomis žiniomis daugelį kartų buvo suabejota ir jos ne vieną kartą buvo apjuoktos, tačiau jos vis dėlto išgyveno ir išliko. Autonomų bendruomenėse šios žinios šnibžda naktį bei klykia dieną. Jos šnibžda apie meilę ir švelnumą (kas dar dabar turėtų ryžto apie tai kalbėti?), jos klykia apie neapykantą ir įniršį (kas išvis nepopuliaru). Jos randa priešus policijoje, o draugus – gyvūnuose. Jos ieško palaikymo jau nebe šamanizme ir kulte, bet muzikoje, narkotikuose ir alkoholyje. Kūniškos žinios reiškia save per agresyvius sloganus, per žalius ir oranžinius plaukus, jos prasišviečia jaunuose kūnuose, lokaliniame, tatuiruotame nuogume. Jos gali apsieiti be apatinių, bet užtat dievina apyrankias ir vėrinius. Jos priešinasi kaip išgali: kartais kaip Australijos aborigenai, kartais kaip gatvės katės. Jos iššaukia valdžios, institucializuotos opozicijos nepasitenkinimą. Valdžia mato autonomuose išsigimstančią gentį, degeneraciją, institucializuotieji kairieji – tamsumą ir primityvumą. Tačiau gali būti, kad šie vargšai berniukai ir mergaitės – paskutinis nepapirktas pirmojo pasaulio pasipriešinimas. Vadinamasis intelektualinis pasipriešinimas per dažnai tampa daugėjančio melo, išdavysčių ir veidmainiškumo sfera, per dažnai pasuoja ir atsitraukia. O autonomai ne ką blogiau už prancūzų universitetų profesorius žino (išbandė) kas yra ,,nomadizmas” ir ,,kūnai be organų”. Savo kailyje.

[galvoje 'na gerai, si karta as nespeju, ir vis tiek mes nieko nepakeisim', bet labai svarbu suvokt, kad kito karto gali ir nebuti]

fuck the law, squat the world!
squat.jpg

Posted by xdirtx at October 26, 2005 4:42 PM
Comments

o kas zino kaip laikosi fabryka?

Posted by: elena at October 26, 2005 7:13 PM