August 02, 2005

nazis on attack

atklydo dar keli baltarusu pankai, mieste atsirado keli nauji d a l y k a i, 3 Minsko pankai gavo/dave snukin 7 vietiniam naciam (gaila tik, kad teko islydeti viena ju namo gydytis, nes prisoke is nugaros naciai sudauze jam sedint buteli i galva ir is kerzo sulauze zandikauli), paemus trofeini naciu danti, buvo surengta fiesta, po kurios visi isvirto ziureti i geltona dangu ir ankstyvus praeivius.

* uzpuolikai buvo BH/C18 lietuviska grupele + keli is Zalgirio fanu nacistine dalies + dar keli jaunuoliai, kurie net nezinojo ko ir kam eina must.
* kartu su baltarusais buvo ir kruva lietuviu, taciau jie per daug nesiparino atakos metu, kas garbes jiems kaip ir nedaro per daug.
* prisoke mentai paciupo viena is naciu, kuris bande atsimazint, kad tiesiog 'bego pro sali', bet kai parode i jo kraujota bata, neturejo daugiau ko pasakyti.
* daugiau info/foto/inspudziu rusiskai yra cia ---> http://www.livejournal.com/users/943/
* panasus tusas (irgi rusiskai) ---> http://375crew.org/component/option,com_simpleboard/Itemid,43/func,view/id,8280/catid,9/

+
bonehead'ai mustyniu metu nukniso dryzuota kepure is labiausiai nukentejusio antifasisto. kaip tai siejama su ju idejom - neaisku. ;) aisku, kad uzpuoliku tarpe buvo ir futbolo hooligan'u arba bent 'prijaucianciu', nes tokia kepure populiari tarp anglijos ir kitu saliu (rusijos, pvz.) futbolo hooligan'u.

+++
per rugseji busianti Los Fastidios/Toro Bravo planuojami filmai/diskusijos ir ska-reaggae afterparty kurioj nors kavinej.
jei turit dar minciu, ideju, pasiulymo - rasykit.

Posted by xdirtx at August 2, 2005 08:13 AM
Comments

o curl up and die ishleido nauja albuma :]

Posted by: majonezas at August 2, 2005 05:20 PM

ai, kazkaip net nejuokinga.

Posted by: xdirtx at August 2, 2005 06:32 PM

kuo mažiau antifa mūsų žemelėje tuo linksmiau skambės dainos ir putos alutis.

Posted by: antiantifa at August 3, 2005 04:37 PM

ale tu kažkoks (truputi) trenktas.

čia tau turbūt draugai iš bielarusijos sakė, kad tie Žalgirio fanai naciai? išvis, tu žinai, ka reiškia NACIS?

Posted by: mid at August 3, 2005 04:56 PM

antiantifa: tegu skamba dainos ir putoja alus, bet visiems ir visur, nepriklausomai nuo tautubes ar odos spalvos.

mid: blet, davaj cia nepradedam 'true nazi' koncepto paiesku. aisku keli dalykai:
tarp Zalgirio hooligan'u is Pietu 4 yra naciu.
naciu, ta prasme, kuria jie patys nesamoningai save ivardija, tai yra jie nori musti uzsieniecius, antifa ir pankus.
tarp puolusiu bielarusus buvo Zalgirio atributika turinciu lopu, su kuriais buvo aptureti keli pasizodziavimai diena pries.

p.s. anksciau PIETU 4 grafiti nevertinau kaip 'must die' dalykus, nes galvojau, kad ten xuliganu xebra ir yra tik keli idiotai, bet dabar xuj znajet, jei PIETU 4 nori, kad i juos nebutu ziurima kaip i idiotiskus naci palaikus, teatsikrato jie keliu tokiu ju tarpe.

Posted by: xdirtx at August 3, 2005 07:32 PM

žiūrėk kad taves supistas antifa neatsiktatytų. Labai jau čia reiškiatės juodašiknių ir kacapų teisių gynejai,kai pažiūri kas antras jai nevisi antifa vis kacapai ir debilai kurie net 5kl nebaigę,pučia visokį mėšlą ryja ir tt. Prasmirdę degradai nesugebantys net protingo sakinio suregst užsisiuva našivona "Antifa" "sharp" ar dar koki panašų mėšlą ir atrodo jau svieto lygintojai su neplautom galvom smirdantys kaip bomžai. Atsibuskit ir kol laikas meskit tas antifa nesamones.

Posted by: .burn antifa. at August 3, 2005 08:33 PM

atklydo dar keli baltarusu pankai, mieste atsirado keli nauji d a l y k a i,

Nechuj paisyt svetimam mieste savo susiktu sukiu, tipo "eto nash gorod", "antifa minsk" ir panasiai

3 Minsko pankai gavo/dave snukin 7 vietiniam naciam (gaila tik, kad teko islydeti viena ju namo gydytis, nes prisoke is nugaros naciai sudauze jam sedint buteli i galva ir is kerzo sulauze zandikauli)

Dave? neblogai dave sakyciau:))) parodyk kuriam is ten dalyvavusiu teko patirt jusu smurta?
musu buvo daugiau nei 7, pripazistu is karto.
zandikaaulis buvo zulauzytas nesu kerzu, o paprastu kedu, ir net ne is nugaros, jis spejo sureaguot i suki"privet belyj brat", ponke buvo sudauzyta veliau

, paemus trofeini naciu danti, buvo surengta fiesta, po kurios visi isvirto ziureti i geltona dangu ir ankstyvus praeivius.

trofejini danti? suvedus visus zmones iz musu puse, bei nors viena stomatologa, isaisketu,
1) kad jus esat TRIOCHALOS
2) kad tas dantis greiciausiai Mishos/Sashos/ivano is Minsko

* uzpuolikai buvo Zalgirio fanu nacistine dalis.

Klysti. buvo ir BH/C18 Lietuva, bei dar kitokios grupuotes, o tie kurie buvo is Pietu4 buvo jauniausi ir rikrai ne nacistai

* kartu su baltarusais buvo ir kruva lietuviu, taciau jie per daug nesiparino atakos metu, kas garbes jiems kaip ir nedaro per daug.

Visiskai sutinku tiek su teiginiu, tiek su isvadom

* prisoke mentai paciupo viena is naciu, kuris bande atsimazint, kad tiesiog 'bego pro sali', bet kai parode i jo kraujota bata, neturejo daugiau ko pasakyti.

reiketu pridurt kad visos ten sedejusios bobos reke mentams "tai jis". o vienas zinomas pilietis,
"isduok draugus arba atsedesi uz visus".

* daugiau info/foto/inspudziu rusiskai yra cia ---> http://www.livejournal.com/users/943/
* panasus tusas (irgi rusiskai) ---> http://375crew.org/component/option,com_simpleboard/Itemid,43/func,view/id,8280/catid,9/

kadangi neuzilgo zais draugiskas Lietuva-Baltarusija, o minsko antifa serga uz MTZ-Ripo, tai neverkit kad musam juos, kaip minsko antifa, musim, kaip kitos komados is baltarusijos hooliganus.
+++
per rugseji busianti Los Fastidios/Toro Bravo planuojami filmai/diskusijos ir ska-reaggae afterparty kurioj nors kavinej.
jei turit dar minciu, ideju, pasiulymo - rasykit.


turiu ideja: uzteks sirgt paranoja,


beje ta akcija,/ataka buvo nukreipta pries baltarusiu, o ne lietuvius.tad neverkit

Antiantifa

Posted by: C18-terormachine at August 3, 2005 08:50 PM

tarp Zalgirio hooligan'u is Pietu 4 yra naciu.
Visu pirma Zalgirio fanu tarpe nera hooliganu, visi yra ultros

naciu, ta prasme, kuria jie patys nesamoningai save ivardija, tai yra jie nori musti uzsieniecius, antifa ir pankus.

nera naciu, yra tik wp paziuru zmones, o kaltinimas, kad musam uzsieniecius yra mazu maziausiai juokingas, pripazinsiu, kad ne kaikurie jaunuoliai(ne visi) net neturejo supratimo kodel ir uz ka einam mustis


tarp puolusiu bielarusus buvo Zalgirio atributika turinciu lopu, su kuriais buvo aptureti keli pasizodziavimai diena pries.

ka tu vadini lopais? as tuos zmones, kurie stovi apsishike, kai musami ju sveciai ir/ar draugai


p.s. anksciau PIETU 4 grafiti nevertinau kaip 'must die' dalykus, nes galvojau, kad ten xuliganu xebra ir yra tik keli idiotai, bet dabar xuj znajet, jei PIETU 4 nori, kad i juos nebutu ziurima kaip i idiotiskus naci palaikus, teatsikrato jie keliu tokiu ju tarpe.


Tai ateik i Pietu4 ir pareiksk tai oficialiai ir garsiai:) gal nueis suns balsa i dangu.

Posted by: C18-terormachine at August 3, 2005 09:02 PM

ka ir bepridursi kvaili ruskiai is minsko antifa gi ir tt gavo ko nusipelne tegu zino ne ju cia miestas tegu grafiti ant siknu sau paisosi pedikai

Posted by: Lietuva at August 3, 2005 10:03 PM

apsvieskit mane, jus, pavadinimu vergai. kas yra "antifa" ir "pietu 4" ? o tas kur sudauzytas, tai urodas kaip reikiant, pats is saves taip sakant, jo net pyzdint stipriai nereiketu :D o tas nuogu pasturgaliu isvis nusipelne sluotkocio i sikna. vienzo daug cia issigimeliu...

Posted by: killa at August 3, 2005 10:21 PM

.burn antifa.: :) eik atsipalaiduok, pasimasturbuo i Adolfo nuotrauka.

'naxui svetimam...':
* savoka 'svetimas' yra labai gerbiama ir rutuliuojama jusu ir kitu reakcijos jegu (jei tik kartais noresi diskusija apie wp ideju progresyvuma pradet, tai nereik - argumentacijos pritruks, isskyrus apeliacija i pseudo-revoliuciniskuma is AH laiku ir NBP kai kuriu daliu nesamoningus pareiskimus rusijoje), o kitu jegu nera taip gerbiama, todel ir yra is jos tyciojamasi ir t.t.
* baltarusai taipogi apeliuoja i lietuviu-baltarusu unity - pasidomek istorija, juk kaip ir turetum zinot bent sita moksla.

'Dave? neblogai dave sakyciau:))) parodyk kuriam is ten dalyvavusiu teko patirt jusu smurta?'
vat, tuoj imu ir parodau :) atrodai protingesnis uz 'burn antifa', o varai kartais taip pat :)
gavo i nosi bent vienas ju(su) tikrai ir nereik cia parint, kad ne.
+ as labiau i 'ivyki' koncentruojuos, o ne 'kas kuriam'. tuom biski skiriames.

'TRIOCHALOS!'
faktas yra tas, kad buvo rstas dantis, visi is to juokesi ir vadino 'trofejiniu naciu dantim'.

'BH/C18 Lietuva'
aciu. zinosim. nors ir neteko girdeti, bet matomai norit but 'zvaigzdes' :)
aptaisysiu posta.
Zalgiri rasiau, nes:
* apie kitus, kaip sakiau, nieko nera zinoma per daug.
* pries tai buvo kazkokie zodiniai ispuoliai is Zalgirio Ultras puses, stiliaus 'bulbasai, varykit namo' ir kita neprotinga sneka.
* is dalyviu pasakojimu, buta zalgirio atributikos.

'kadangi neuzilgo zais draugiskas Lietuva-Baltarusija, o minsko antifa serga uz MTZ-Ripo, tai neverkit kad musam juos, kaip minsko antifa, musim, kaip kitos komados is baltarusijos hooliganus.'
paciam nejuokinga? :) o su Dinamo Misnk mustumeis? kas tada eina pirmiau: wp ar komandos garbe? :)
sunku jums, nabagam..

'turiu ideja: uzteks sirgt paranoja,'
ir pizdelint apie 'rases isskirtinuma', apie 'darba atimancius uzsieniecius', apie 'vaikus tvirkinancius homoseksualus' ir t.t., ir pan.

'ka tu vadini lopais? as tuos zmones, kurie stovi apsishike, kai musami ju sveciai ir/ar draugai'
lopais vadinu ne del 'kaip/ka dare fight'o metu' (ir apie lietuviu elgesi jau rasiau), o pagal 'galvos turini' (kuri puikiai iliustroja tavo patikslinimas, jog dalis jaunuoliu ejo net nezinodami uz ka).

'beje ta akcija,/ataka buvo nukreipta pries baltarusiu, o ne lietuvius.tad neverkit'
tai yra jusu siaurakaktis wp diskursas ir dalyvauti jame nematau prasmes.

'Tai ateik i Pietu4 ir pareiksk tai oficialiai ir garsiai:) gal nueis suns balsa i dangu.'
naxui gaut i snuki siaip sau? geriau surengt susitikima, P4 grafiti uzdazima, antifa plakatu padaryt, o tada jau jei ir gausiu, tai bent 'pelnytai' :)

siaip, tai keli dalykai pabaigai:
* kad gavo mano draugai - gaila. ir gaila, kad nebuvau tenai. gal kiek padeciau.
* kad jus pikti, tai suprantu, ir net sakau, kad tai puiku, tik kad jusu pyktis nukreiptas ten, kur jums nurodo pykcio priezastys. o tai yra paprasta~~~kvaila.

Posted by: xdirtx at August 3, 2005 10:27 PM

jeigu ašai nemėgstu nigerių, žydų, čigonų, kaimyninės valstybės antifa pankų, kurie rašinėja šūdus ir laužia iš savęs bele ką, tai ką, AŠ NACIS?

gi man Adolfas nė velnio neimponuoja. kaip, beja, ir daugumai Lietuvos skinų.

gal pats metas truputi atsimerkti ir pasiskaityti kokioje nors wikipedijoje ką reiškia nacis/nacionalsocializmas/nacizmas ir t.t.?

Posted by: mid at August 4, 2005 08:53 AM

1. ne, tai reiskia, esi rasistas. esi mistines wp idejos garbintojas. ksenofobas. kita vertus, o ka tu megsti? lietuva? lietuvius? ir viska kas lietuviska? tada esi 'buitinis' nacis (ir, ne, ne, ne - tai, kad nesi Murzos xebroj, nereiskia, kad nesi nacis), ir pasiziurek i wp naudojama simbolika - ar ji tik neturi nieko bendra su naciu simbolika? :)

2. bent tiek gerai.

3. :) juokinga. kai tu siulai man :) believe me, esu paskaites ir kas ir kaip. nesokineciau be pagrindo.

Posted by: xdirtx at August 4, 2005 10:53 AM

o aš esu ir paskaitęs apie tai, ir bendravęs su dideliu kiekiu žmonių, kurie irgi yra apie tai paskaitę.

skiri naci(nacionalsocialista) nuo nacionalisto? čia du skirtingi dalykai.

apie nacius dar niekas net pagalvojęs nebuvo, kai senovei piešdavo keltų kryžius ar svastikas.

Posted by: mid at August 4, 2005 11:14 AM

nu va, visi tokie apsiskaite, o shuda mala.

retoriniai klausimai - skiri naci ir nacionalsocialista. kiek blet galima. pacioj pradzioj parasiau, kad nepradedam 'true nazi' paiesku.
cia, bl, panasiai jei pradetume 'na, o kuom gi skiraisi hooligans nuo ultras?'

keltu kryzius nereiske baltosios rases privilegijos, svastika buvo nukreipta i kita sona (o naciai (ir jus) nesioja ja priesinga), o kokie nors ss zaibai tai senoves runos, reiskiancios 'dviguba stiprybe'.
ir ka, nori taip paimt ir pasakyt, kad nesiojantys siuos simbolius lietuviai visi (ar bent dauguma, ar bent puse) zino ju prigimti ir reiksme ir nesieja su naciais ir adolfu? (kurio lyg cia nieks ir negerbia ;)

+ blet, ir vel - 'senovej' - atsipeikyk truputi, zmogau. ka tu REALIAI zinai apie senove? o ka zinai apie DABARTI?
as suprantu, kad ir jums reikia romantinio pagrindo snukio dauzymui, bet zinok, fasistu misticizmas ir tai atrodo itikinamesnis, nei tavo 'senovej'.

Posted by: xdirtx at August 4, 2005 12:11 PM

Jai jūs kvaili antifa toleruojat pydarus nygerius čiūrkas,ar kitokį mėšlą tai jau jūsų bėdos. Jūs nieko gero per savo gyvenimą nedavėt ir neduosit Lietuvai. Jūs neverti net žemės ant kurios stovit pašlemėkai. Įdomu kokia pas jus tautonė organizacijos sudėtis?

Posted by: ? at August 4, 2005 12:59 PM

C18-terormachine gerai sakė, kad nėra ko svetimame mieste ir valstybėje rašinėti visokias nesąmones ant sienų. čia JAU yra pagrindas, kam dar kažkokias romantikas galvot.

jeigu aš nešioju keltų kryžių, tai ką, aš jau nacis? nė velnio ;) jeigu aš piešiu svastiką, tai ką, vėl aš nacis? o jau ką apie tai pagalvos visokie bukagalviai šūdpankiai ar antifa, tai man labai vienodai.

bet tai dievuli brangus, nacionalistas nėra nacistas :) ir jokių čia true ar false nazi nereikia ieškot.

Posted by: mid at August 4, 2005 01:33 PM

taigi patarimas visiems antifa išsiaiškinkit sąvoką nacis ir nacionalistas jai iki šiol jūsų tuščioms galvoms nedašilo kad tai skirias kaip dargus ir žemė.

Posted by: Tegyvuoja švari ir balta Lietuva,kuri priklausis Lietuviams. at August 4, 2005 03:48 PM

komentaru turinys atspindi galvos turini. bravo!

well, tai kas tu tada, jei paisai svastika? indu kovos uz taika tradicijos tesejas?

+++
jei jau rasot atsakymus i argumentus, tai davaj i visus, o ne isrinktinai, nes labai neuztikrintai skamba tokie myzciojimai.

+++++
jei dar rasysit tokiu 'turiningu' postu, kaip kad '?', tai tiesiog juos trinsiu - ir be ju pakanka 'sudzodziu'.

Posted by: xdirtx at August 4, 2005 04:08 PM

davaj rastelkit kas nors is 'isrinktuju rases' man i e-maila, gal suorganizuosim pokalbi kurioje nors kavineje. tikiuosi, jusu 'ariju prigimtis' leidzia jums nusileist iki diskusijos su 'neistikimaisiais' :)

Posted by: xdirtx at August 4, 2005 04:11 PM

Lietuvos čiurkų, debilų ir čigonų partija atliko socialini tyrima, kurio metu buvo isaiskinti esminiai zodziu nacis ir nacionalistas skirtumai:
1.naciai batus blizgina pora kartu daugiau, nei nacionalistai.
2.nacionalistai megsta age of empires, naciai - half life.
3.naciai dazniausiai gyvena blokiniuose namuose, nacionalistai gyvena nuosavuose.
taigi, LČDŽP pareiskia, kad del terminu nemaisymo ateityje naciai ir nacionalistai bus susieti vienu isvestiniu terminu - infantilus idiotai.
sveikiname kiekviena, uzmigusi socialiniu kodu sifravimo pamokose ir nesupratusi kur pabudo.
ir nuo partijos - vienas asmeninis klausimas herr mid: o ka reiskia, jei tu nesioji keltu kryziu? kad esi keltu dievu pasiustas pranasas avalonui kurti atsitiktineje vietoje, kurioje gimei? o kaip?

Posted by: frau at August 4, 2005 04:44 PM

2frau: tiesiog nerealiai čia išaiškinai skirtumus ir panašumus. laki fantazija, nieko nepridursi. o kadangi virš kryžiaus parašyta „w“, o po apačia „p“, tai turbūt jau viskas aišku.

dėl svastikos paišymo: man svastika graži kaip simbolis. o ir šiaip žmonės yra apsėsti antisemitizmo baubo ir jiem visur fašistai/naciai vaidenas. kodėl gi jų nepagasdinus?

arijai ir išrinktieji.. gh gh.. man šiaip būtų vat įdomu išgirsti dar vieną nuomonę, kokie skinai nesveiki/trenkti/lochai ir t.t. tik argumentai įdomūs :) o emailą mano, man rods, matai. gi wblogo adminas.

Posted by: mid at August 4, 2005 05:37 PM

Blogiausia, kad diskusija nuo ivykiu prie angelo persikele i kita kvaila svaiciojima, tas true, o tas ne.


beje hooligans, nuo ultras skyriasi labai labai daug.

rasyk jei nori man emeila bhlietuva@white-power.org

Posted by: C18-terormachine at August 4, 2005 06:08 PM

ponai, be isteriju.
o kodel jus nepateikiat mums raiskiu, aiskiu ir racionaliu argumentu, kurie paneigtu musu kaltinimus?
"dėl svastikos paišymo: man svastika graži kaip simbolis." - buka, kvaila ir infantilu, jei cia bandai nutraukti savo mylimo simbolio sasajus su visuotinai nusistovejusia jo reiksme.
c18-cum-combat: sveikintina, kad bendrauti su brudais tau nera per zemas lygis.
ai, postscriptum, herr mid, gasdinimo logika deda minusa prie tavo bukos sypseneles.

Posted by: frau at August 4, 2005 06:29 PM

Reikia viena paslaug1 brudams visiems padaryt iškeldint juos į taborą arba į kokį pabėgėlių registracijos punktą Pabradėj galės gyvent ir skleist "įdėjas" kos anie juos dulkins per šikną bet tai antifa juk netrukdys jie gi neksenofobai cha cha.

Posted by: Tiesa akių nebado at August 4, 2005 08:19 PM

smagu tyciotis is problemu kurias patys sukuret?

Posted by: frau at August 4, 2005 09:07 PM

kokias gi problemas mes sukureme?

Posted by: C18-terormachine at August 4, 2005 09:44 PM

frau matyt biski placiau turejo omeny, bet anyway,
smagu, kad maila davei ir nors baisus jis labai ;), bet manau gausi laiskeli aistroms truputi nurimus, kad musu busimas susitikimas nevirstu pasimusimu.
todel buciuoju tave is skruosta ir sakau 'iki, mano baltasis pupuliuk!'

Posted by: xdirtx at August 4, 2005 10:01 PM

uz pederastizma gali tekt labiau kentet, nei uz antifa idejas

Posted by: C18-terormachine at August 4, 2005 10:06 PM

muahaha, tai dave, kad lengviau surast butu susikontaktavus.) atsiimu pagyrima,
su pagarba - c69 (cum-bot 69)

Posted by: frau at August 4, 2005 10:16 PM

ui kaip čia pas jus smagu. vieni spjaudosi, kiti gaudo, vieni užmėto argumentais, kiti žiaugčiodami atsakinėja klausimu į klausimą "a kokios prabliemos?". jėga. norėčiau ir aš sudalyvaut jūsų gyvoj diskusijoj, tik reiktų vieną iš pusių įkišti į tramdomuosius marškinius arba bent nuimti kerzus, kurie veikiausiai ir yra jų didžiausia jėga.

Posted by: aš at August 5, 2005 12:58 AM

Kitataučiai lauk. Čia Lietuva. Čia Lenkija. Čia Vokietija. Laukiam naujo fiurerio atėjimo, raumeningo, raudonskruosčio lietuvio. Tegyvuoja režimas. Tegyvuoja sienos, muitinės, kariuomenė, policija, prievarta. Tegyvuoja sistema. Ar myli mane, lietuvi? Ar pasiruošęs tarnauti ir ginti valstybę? Bandymas išsaugoti tautą, aptveriant ją spygliuota viela. Išsižiok, jau matau koją, kuriai reikia įkąsti. Būk geresnis,būk geriausias,būk lietuvis! Pasiruošk, dėmesio, kąsk! Esu labai prisirišęs prie valstybinių sienų. Esu pririštas prie pasienio stulpų. Esu romantikas. Esu mylintis. Esu vidutinis krikščionis nacionalistas. Apsispardom, lenke, apsispardom, latvi, apsispardom, vokieti, ruse. Esu arklys. Ar myli save, lietuvi? Tautinių maršų, tautinio režimo ilgesys. Trispalvė poezija besipinant liežuviui. Šaknų praradimas tampant tautine banda. Nacizmas šūdas. Velniop sienas! Valstybes! Tauta? Tegyvuoja draugiška tauta. Tebūnie gyva tauta. Jei ne,- velniop. Pasaulis didelis. Pasaulis mažas.Tauta svarbu. Tauta nesvarbu. Klestėkim. Nuvaryti arkliai nusišauni. Nacizmas šūdas. Fašizmas šūdas. Rasizmas šūdas. Geriau gyventi su draugišku lenku, rusu, nesvarbu kuo, nei su idiotu tautiečiu.

Posted by: is zino NOSIS at August 5, 2005 08:38 AM

is zino NOSIS raso:
Trispalvė poezija besipinant liežuviui. Šaknų praradimas tampant tautine banda. Nacizmas šūdas. Velniop sienas! Valstybes! Tauta? Tegyvuoja draugiška tauta. Tebūnie gyva tauta. Jei ne,- velniop. Pasaulis didelis. Pasaulis mažas.Tauta nesvarbu.

Ką parašė čia kažkas matyt ir pats nesuprato. Jai žmogui nesvarbi jo Rasė Tauta,Tėvynė jis paprasčiausias šiukšlė,kuris nevertas to ką dėl jo padarė jo protėviai garbingai gindami Lietuvą nuo priešų invazijos, toli gražu ne tam kad čia dabar gyventų ir veistūsi pajuodę šiukšlės, ir visas kitas brudas. Jai žmogus pamina savo istoriją, užmiršta savo Tėvynę,išduodą visą tai ką privalo išsaugoti savo vaikams jis paskęsta į nebūtį iš kurios jau nebėra kelio atgal. Dabartiniai laikai kemša į galvą jaunimui daug brudo, vienas iš jų antirasizmas, antipyderastija, smerktinas požiūris į nacionalizmą. Ir tai daroma turint vienintelę priežastį ištrinti amžiams Lietuvą iš istorijos,bei žemėlapio. Manau kad visdėlto Lietuvoje dar yra mastančių asmenų kurie kažko siekia kažką kuria ir bando išsaugoti tikrą Lietuvą, o ne tautų ir rasių mišrainę kurios taip nori dauguma pašlemėkų. Anksčiau ar vėliau manau triumfuos teisingos idėjos ir antifa žlugs amžiams kaip žlugo cccp kaip žlugs ir es ir tegu eina visi tie kurie ne sumumis velniop!

Posted by: Tiesa akių nebado at August 5, 2005 03:40 PM

draugiškai siūlau įsivaizduoti save gyvenantį/čią Didvyriškų Protėvių socialinėj struktūroj - feodalizme. būtų laiko vėmalams apie šaknų garbę, jei nebūtum viena/s iš kelių procentų laimingųjų, turinčių žemės? o valant Didvyriškų Protėvių batus? o valgant Didvyriškų Protėvių batus?
beje, Tiesaakiunebado, ačiū už pasiūlymus dėl taboro. jei jau apsikeičiam pasiūlymais - mano būtų jus ištremti į mažą kambarėlį, kuriame sėdi keli istorikai. esu tikra, būtumėt suvalgyti kelių minučių bėgyje.

Posted by: frau at August 5, 2005 04:06 PM

your idea of global fascism makes me puke! :)

'...jis paskęsta į nebūtį iš kurios jau nebėra kelio atgal.'
:)

'...vienas iš jų antirasizmas, ->antipyderastija<-, smerktinas požiūris į nacionalizmą.'
:)

'...ir tai daroma turint vienintelę priežastį ištrinti amžiams Lietuvą...'
:)

'...triumfuos teisingos idėjos ir antifa žlugs amžiams...'
:)

'...ir tegu eina visi tie kurie ne sumumis velniop!'
:)

kita vertus, smagu, kad bandyta kazka papezet 'literaturiskai' ;)

Posted by: xdirx at August 5, 2005 04:29 PM

to: xdix
Juokiesi ir nesupranti kad čia juokingas tik tu pats. Išrenki nuotrupas iš teksto ir manai kad esi protingiausias padaras visame pasaulyje. Dar gi net mums pademonstruoji stulbinančias savo anglų žinas pradžioje savo komentaro. Ir ką gi mums dabar tau medalį nupirkt kad tu toks "šmaikštus" ir "protingas"

Posted by: Fuck you antifa at August 8, 2005 09:45 AM

http://www.micetrap.net/mp3s/SniperWhiteSluts.mp3

paklausykit šios dainos gal suprasit ir atsibusit ir pasveiksit nuo antifa ligos.

Posted by: tiesa akių nebado at August 8, 2005 01:46 PM

ne, geriau mes pasiklausysim
Antifa Hooligans dainos is
http://www.losfastidios.com
ir te musu protai supuna nuo sios baisios ligos! ;)

Posted by: xdirtx at August 9, 2005 04:58 PM

Jau ir taip supovę nė kur daugiau

Posted by: tiesa akių nebado at August 16, 2005 11:22 AM

gera, kai yra kam put.

Posted by: fuck you nazi scum at August 16, 2005 09:06 PM

Pabučiuok kokį pajuodėlį pasigavęs jam į subinę.

Posted by: fuck you fucking antifa at August 17, 2005 08:06 AM

nacai loxai, ir visas pasaulis kente ir kencia nuo ju - tai faktas

Posted by: nacams-mirtis at January 14, 2006 04:09 PM

skriaudzia vargsus nacius visokie kitokie, ramiai praeit neduoda, tevyne puola, pyderastija uzkrest bando, o jie gi dirba tevynei naudinga darba: namus stato, gatves sluoja ir siaip rupinasi bnp kelimu ir tautos moraline dorove:)
Standing outsides the primary school gates
With their leaflets stirring up race hate
Creeping round in the dead of night
Setting innocent people's houses alight
They stab and kill in radical attacks
Just how much more before ypu fight back?
Find them - Grind them - Grind them!!

Nazi scum - your time will come

A nazi rally planned for our town
But anti-fascists came from all around
Cleared the scum completely off the streets
Showed the fascists can and will be beat
And when they tryied to to gather in Hyde Park
Anti-fascists again made their mark
On the brainhead boneheads - Who they wasted

We must clear the streets of nazi scum
Make them safe again for everyone
No longer will we have to walk in fear
Of scum who have no place here
If we unite the battle can be won
Stop the problem before it's really begun
Find them - Grind them - Grind them!!
Nazi scum - your time will come

Posted by: carlos at January 25, 2006 02:51 PM

"ne, geriau mes pasiklausysim
Antifa Hooligans"
labiau tiktu antifa urlagans
White Power!

Posted by: [sic] at March 27, 2006 03:23 PM
Post a comment









Remember personal info?