May 12, 2005

interviu su manim! (ach! och! ;)

krikscionishkam jaunimo laikrasciui 'kitas kelias' :)

"Parašiau šiam interviu trumpą įžangėlę, jei kas ne taip, pataisyk ar papildyk. Ilgai galvojau apie intriguojantį pavadinimą, bet kol kas nieko nesugalvoju, gal tu turi pasiūlymų?

:: Manau, visai tiktų „Naujieji Valančiai“ ;)

Gerai perskaitei... Tai ne klaida... SXE reiškia straight edge lifestile, tvarkingo gyvenimo būdą. Jaunimas, priklausantis šiam judėjimui atsisako alkoholio, rūkalų, narkotikų, sekso. Straight-edge - tai viena iš punk judėjimo šakų, tačiau šiam judėjimui priklausantieji tikisi, kad ir kitokios muzikinės pakraipos žmonės atsisakys narkotikų, rūkalų ir vienokios ar kitokios “tūsovkės” privalomų atributų bei taisyklių.
Lietuvoje šis judėjimas nėra dar taip palčiai žinomas. Tad kalbiname vieną iš jų - xdirtx (nežinau kaip tave pristatyti, tikiuosi pats tai padarysi).

:: past. – tai nėra „tvarkingas gyvenimo būdas“, tai yra labiau „galvok pats“ gyvenimo būdas.
:: past. – sXe neatsisako sekso. sXe atsisako „casual sex“ – t.y. atsitiktinio, neapgalvoto sekso (kuris dazniausiai buna prisigerus, prisivartojus ko nors), kuris sukelia komplikaciju – prievarta, neštumas, arbortai. t.y. kai viskas prasidėjo, sXe pradininkai (punk/hardcore grupė Minor Threat [www.dischord.com/bands/minorthreat.shtml]) paprastai ir piktokai pasakė „no future“ pankams „don‘t drink, don‘t smoke, don‘t fuck“, bet tai nereiškia, kad jie buvo nusistatę prieš seską kaipo tokį.

• Kokios yra pagrindinės SXE idėjos?
Visi kas susiduria su sXe pirmiausia sužino, kad „jie negeria, neruko, nevartoja narkotikų!“. Vėliau, kai susidomėję žmonės pradeda gilintys į visą tai jie gali atrasti įvairių sXe pakraipų – nuo old school youth crew jaunuolių, kurie pagrindiniai šūkiai yra „būk pozityvus!“ ir „grok greitai, mirk jaunas!” („play fast, die young!“) iki tų, kam visa tai yra politinis dalykas (visuotinis gerimas/rukimas yra ne kas kita, kaip tiesioginis savęs nuodijimas ir priklausymas nuo gėralus/taboką gaminančių koncernų ir vyriausybės, visą tai globojančios. t.y. kai geri/rukai, turi mažiau laiko daryti pozytiviems dalykams). Tokio požiūrio bene labiausiai žinomas pavyzdis yra grupė iš Brazilijos Point Of No Return [http://xliberationx.com/xponrx/]. Taip pat sXe tarpe yra plačiai paplitusios vegetarizmo/veganizmo/gyvūnų teisių idėjos – yra net atskira pakraipa – vegan straightedge hardcore. Kaip nebūtų gaila šiomis pozityviomis idėjomis kartais prisidengia net tokie nepozityvūs veikėjai kaip neo-naciai (Rusijoje žinomi keli atvejai) ar „macho“ kieti vyrukai, kuriems labiausiai knieti pasirodyt prieš kitus, kad visi pamatytų jo naujausią sXe tatuiruotę ar naujus baltutelaičius marškinėlius su sXe užrašu. Tokie dalykai labiau paplitę JAV ar Vakarų Europos hardcore scenuose, nes galbūt ten žmonės gyvena dar didesnioje vartotojiškoje visuomenėje ir yra daug labiau imlus vartojimui. Bet kuriuo atveju, jie visiškai nesupranta sXe esmės ir padaro iš idėjos jos parodiją – jie nepriklausomi nuo rūkalų, gėralo ir narkotikų, bet visiškai priklausomi nuo vartojimo, individualumo kulto ir panašių dalykų. Vartotojiškas gyvenimo būdas ir masinio informavimo priemonės kartais taip viską sudirba, kad tai pradeda prieštarauti savo paties principams ir idėjoms. Taip kažkada buvo su savokomis „rock“, „metal“, „punk“ (ir daugeliu kitų, nepriklausančių „rock“ srovei), dabar atėjo metas „punk/hardcore“ ir „sXe“. Aš tikiuosi mūsų ir tarptautinė punk/hardcore scena bus pajėgi atlaikyti šį laikotarpį, kol pinigus iš visko darantys šou verslo rykliai susiras sau naują taikinį. Kadangi visų šių dalykų komercializavimas prasidėjo daugiau nei prieš 5 metus, tai laukti liko neilgai ;)
Man asmeniškai sXe yra glaudžiai susijusi su kitu punk/hardcore scenos konceptu – DIY (do it yourself). Tai reiškia Pasidaryk Pats. Idėja, kuri ir padėjo punk/hardcore scenai išlaikyt savitumą ir „neparsiduoti“, sukurti tikrą „pogrindžio tinklą“ ir paprasčiai išlikti savimi. Nes ši idėja kaip ir sXe, kaip ir punk/hardcore primiausia reiškia „galvok pats, daryk pats, gyvenk pats!”. Aš stengiuosi būti nepriklausomas nuo tų dalykų, kuriuos manau esant blogus (rūkalai, gėralas, nakrotikai, televizorius, komercija, besaikis vartojimas, rinkimai, autoritetai, valdžia), nes pirmiausia sXe yra asmeninis judėjimas, o tik po to judėjimas. Tai reiškia, kad man aišku labai smagu matyt, kad yra ir sXe idėjų propaguotojų, ir radikalių vegan sXe jaunuolių, kurie dalyvauja ALF ar ELF veikloje (Animal Liberation Front [www.animalliberationfront.com] – Earth Liberation Front [www.eathliberationfront.com]), bet pirmiausia sXe yra savikontrolė ir susimąstymas apie tai, ką dedi į savo kūną ir protą.


• Gal Straight Edge tai tik mados reikalas ar azartiškas protestas būdingas paaugliams?
Kaip ir bet kas šiuolaikinėje visuomenėje Straight Edge irgi yra komerciolizuojamas,iš to padaroma mada ar azartiškas protestas būdingas paaugliams. Bet jeigu sXe esmės iškraipymas dėl mados/komercijos įtakos man tikrai nepatinka, tai jei azartiškas protestas būdingas paaugliams padeda jiems blaiviau ir racionaliau pereit paauglystės metus, tai kodėl ne? Tai padėjo man, nes prieš tampant sXe, nelabai įsivaizdavau savo gyvenimo be alkoholio ir rūkalų – atrodė, kad bus taip nuobodu. Bet iš tikrųjų, kai susirandi įdomios, naudingos ir pozityvios veiklos nebelieka laiko nuobodžiaut. Manau su manimi sutiktų ir Vilniaus DIY freak-core herojai SC [www.hardcore.lt/sc], kurie paauglystės metus perlipo padedami sXe principų ir net dabar, nors ir nebūdami sXe, jie visą laiką pabrėžia šios idėjos pozityvumą. Kad ir paskutiniame interviu 13-ame neseniai išleisto žymaus Vilniaus DIY punk/hardcore zine Kablys [www.kablys.hardcore.lt].

• Kokius tikslus sau kelia straight edge’iai? Ar jie turi siekį padaryti pasaulį geresniu, dvasiškai švaresniu ar pan.? (jei taip, kokiu būdu jie siekia šio tikslo?)
Aš manau, tikslai priklauso nuo to, kurios pakraipos sXe klaustumėme. Kai kurie įsitikinę, kad laikui bėgant visa žmonija atsisakys įvairių kūną ir protą nuodijančių dalykų. Kai kurie pasirenka tai „sau“ ir nesirūpina per daug ar priims kas nors šiuos principus ar ne. Asmeniškai esu kažkur per vidurį. Pasirinkau tai sau, bet jei kažkam tai dar pasirodys įdomu, tikrai padėsiu jam, jei jam reikės kokios pagalbos besigilinant į visą tai. Apskritai, aišku kaip ir bet kokia kita pozityvi idėja, sXe užsimoja į pasaulio pakeitimą ir man patinka klausytis apie tai dainas ir dainuoti tas dainas kartu, bet racionaliai mąstant manau visi supranta, kad visus pokyčius pirmiausia reikia pradėti nuo savęs.

• Ar galima sakyti, kad SXE ne tik fizinis, bet ir dvasinis apsivalymas?
Tikriausiai galima, nors savoka „dvasinis apsivalymas“ man iš karto asocijuojasi su religijomis ir pan. Aš nesu labai nusiteikęs prieš tikėjimą, jei jis padeda žmonėms, esu nusiteikęs prieš dvasininkijos sistemą. sXe idėja reiškia nepriklausomybę nuo įvairių dalykų, taip pat ir religijos. Nors aišku, yra ir krikščioniško sXe atstovai ir krišna sXe atstovai (žymiausi yra be abejo Youth of Today [http://members.fortunecity.com/youthoftoday/]– grupė, pradėjusi vieną iš sXe atgimimo bangų, kurių jau buvo kelios) ir šiaip labai susikoncentravę į vidų egocentrikai, kurie padaro sau dievą/kultą iš paties sXe ir viską mato tik per jo prizmę, pastoviai rutuliuodami savo kaip „švaresnių ir aukštesnių už neapšviestuosius“ idėjas [didžioji dalis www.sxe.boom.ru].

• Kodėl jaunimas renkasi SXE? Ir kuo išsiskiria straightedge’iai iš kitų (turiu omenyje aprangą ar kokius nors ženklus)?
Jaunimas renkasi sXe dėl įvairių priežasčių. Pvz., tam, kad atrodyt kietai, bet tai labiau būdinga JAV, kur įsigyt alkoholio iki 21 metų yra daug sunkiau nei pas mus, todėl tokių „sXe iki 21ių“ atsiranda daugiau būtent ten. Taip pat kad tiesiog nenusigertų ir nesusirūkytų. Dar tikriausiai tam, kad pasipriešintų visai visuomenės vertybių liniuotei, kad suabejuotų šių vertybių verte ir iškeltų klausimų ir ieškotų atsakymų. Nemanau, kad sXe labai išsiskyria iš kitų, mano pažįstami sXe yra įvairių interesų žmonės. Kai kurie iš jų turi našyvkes ar marškinėlius su sXe ar sXe grupių pavadinimais. Kadangi dauguma žmonių sužino apie sXe per punk/hardcore sceną, tai ir atrodo jie taip pat kaip ir kiti punk/hardcore scenos veikėjai.

• Su kokiomis organizacijomis ar pakraipomis susijęs šis judėjimas?
Nežinau kaip objektyviai ir tiksliai atsakyti į šį klausimą, tad galiu pateikt sarašą tų organizacijų, su kuriomis esu susijęs aš ar mano pažįstami žmonės:
www.hardcore.lt – Lietuvos punk/hardcore scena (čia viskas mums prasidėjo;)
www.animalliberationfront.com – radikalus Gyvūnų Išlaisvinimo Frontas
www.earthliberationfront.com – radikalus Žemės Išlaisvinimo frontas
www.critical-mass.org – Kritinė Masė (dviratininkai prieš mašinas)
www.foodnotbombs.net – Maistas vietoj Bombų (vegetariškas maistas dalinamas vargšams)
www.reclaimthestreets.net – Gatvių Susigražįnimas Žmonėms (gatvių teatras, medžių sodinimas)
www.indymedia.org – Nepriklausomos Naujienos apie įvairius pasaulio pasipriešinimo judėjimus
www.crimethinc.com – geras, įkvėpiantis anarchistų/situacionistų tinklapis su daug įdomybių

Ir daug daug kitų – reikia tik netingėt paieškot ;)

• Kaip SXE atsirado Lietuvoje?
Tikrai nežinau, nes sXe Lietuvoje atsirado 90-ųjų vidury, kai šias idėjas sau į arsenalą pasiėmė minėti SC. Tikriausiai zinų, grupių atvažiuojančių groti iš užsienio, interneto pagalba. Tikslaus atsakymo reikėtų klausti pačių SC [edvo@hardcore.lt, mic@hardcore.lt].

• Papasakok, ką straightedge’iai veikia per “tūsus”, ar tikrai įmanoma gerai praleisti laiką be alkoholio, narkotikų ir t.t.?
sXe per „tūsus“ bendrauja, bučiuojasi ir šypsosi. Arba tyli, žiūri ir pykstasi. Viskas priklauso nuo žmogaus. Nereikia perdaug koncentruotis į alkoholį, narkotikus ir pan. Dažniausiai tai nėra „tūso“ esmė, tai tik „pagalbinė priemonė“ laisvesniam bendravimui ir pan. Visai smagu yra pagaliau pradėt mokytis laisvai bendraut visada, o ne tik išgėrus „savo dozę“. Bet kuriuo, atveju kartais labai juokinga stebėti prisigėrusius draugus, kai pats esi blaivas. Tik gal patį pirmą kartą per tusą negali rasti užsiėmimo, atrodo, kad „privalai“ gert. Nieko tu neprivalai. Tiesiog atsipalaiduok ir nusišypsok.

• Ar nesusidūrei su kitų bendraamžių požiūriu neva tai kvaila ar kažkas panašaus? Nejauti bendraamžių pašaipos ar ignoravimo?
Kartais taip. Iš tikrųjų dar kartą įsitikinau, kad su punk/hardcore scena ne viskas yra taip gerai, kaip skelbia mūsų šūkiai. Vienas iš pagrindinių scenos principų yra tolerancija kitam/kitokiam, bet susilaukiau ne itin malonių žvilgsnių ir priekaištų, kai paprasčiausiai atsisakiau gert. Nors, aišku, buvo ir tokių, kurie mane palaikė ir įkvėpė. Pirmiausia, mano draugai. Ačiu jiems!

• Ar Lietuvoje straightedge’iai ką nors organizuoja (koncertus, renginius)?
Kadangi Lietuvoje straightedge‘ų yra tiek, kad galima suskaičiuot ant rankų/kojų pirštų ir visus juos pažįstu asmeniškai, todėl galiu tvirtai pasakyt – taip! ;) Straightedge‘ai Lietuvoje organizuoja koncertus [xdirtx@hardcore.lt – Vilniuj/Šalčininkuose, arvis@hardcore.lt – Kaune] ir kitus renginius – akcijas prieš kailinių industriją, prieš „restoraną“ McDonald‘s, demonstracijas prieš karą ir NATO, vegan kavinę, DIY futbolą ir t.t.

• Ką galvoji apie anksti pradėtą intymų gyvenimą? Jei straightegde’iai atsisako sekso, ar tai reiškia kad jie pasisako už seksą po vedybų?
Manau, tai kiekvieno asmeninis pasirinkimas. Jei kažkam labai knietėjo pradėti lytinį gyvenimą anksti – voilia! Tikrai nematau jokios problemos. Man tai labai smarkiai nerupėjo, todėl pradėjau būdamas 18-os. Kiekvienas pats atsako už savo kūną ir veiksmus.
Kaip jau minėjau straightedge‘ai neatsisako sekso. Pirmutinė idėja skelbė „no casual sex“ – t.y. atsitiktinio, neapgalvoto sekso (kuris dazniausiai būna prisigerus, prisivartojus ko nors), kuris sukelia komplikaciju – prievarta, neštumas, arbortai. t.y. kai viskas prasidėjo, sXe pradininkai (punk/hardcore grupė Minor Threat [www.dischord.com/bands/minorthreat.shtml]) paprastai ir piktokai pasakė „no future“ pankams „don‘t drink, don‘t smoke, don‘t fuck“, bet tai nereiškia, kad jie buvo nusistatę prieš seską kaipo tokį. Asmeniškai toleruoju bet kokias sekso apraiškas, jei jos patenkina visus dalyvaujančius partnerius. Kai kurie straightedge‘ai tausoja save savo „vieninteliam/iai“ ir atsisako sekso, kol būna visiškai įsitikinę savo ir savo partnerio jausmų tikrumu. Bet su straightedge‘ais pasisakančiais būtent už seksą po vedybų asmeniškai neteko susidurti.
Dar galima paminėti, kad tam tikra sXe pakraipa pasisako prieš gėjus/lesbietes. Bet mano galva tai paprasčiausi homofobai, susiradę sau naująją gerąją ir teisingąją priedangą – sXe.
Jų nėra labai daug, viliuosi, kad jie kažkada išsigydys šią opą arba išmirs kaip dinosaurai ;)

• Ką manai apie alkoholį bei narkotikus?
Totalus blogis! ;) Jei rimtai, man tai nepriimtina. As pasirinkau. Nežinau, kaip bus toliau, bet dabar esu įsitikinęs savo teisumu ir neabejuoju savo pasirinkimu. Daugmaž prieš metus labai užsigeidžiau pabandyti vėl išgert – išgėriau du butelius alaus, sugebėjau prisigert, iš ryto net skaudėjo galvą ;) Turėjau gerą patirtį ir tiek. Man to nereikia. Bet jei kažkas mėgsta išgert ar parūkyt žolės – tai jo pasirinkimas, nematau tame problemos. Turiu tokių draugų ir pažįstamų. Mano galva, pagrindinė idėja yra ne „oi, oi, tik neduok Dieve, neprisiliest prie butelio!“, bet ta, kad reikia mąstyti apie tai, ką vartojam ir nevartoti visko iš eilės ir besaikiai. Kažkam tai reiškia vartojimo sumažinimą, kažkam tam tikrų dalykų atsisakymą, kažkam - sXe. Bet kuris žmogaus pasirinkimas yra teisingas, jei jis padarytas jo paties.

• Girdėjau, kad yra tokių straightedge’ių, kurie žmogų sumuša vien už tai, kad jis surūkė cigaretę ar išpūtė dūmus jiems į veidą. Ką manai apie tai?
Jo, aš irgi apie tokius girdėjau ;) Lietuvoje tokių nėra ir dėl to man labai gera! Iš tikrųjų tokių yra labai labai mažai (galima sakyti buvo, nes visa tai vyko maždaug prieš 5-7 metus, kai ant bangos buvo tokios gupės kaip Earth Crisis – dar vienas idėjų iškraipymo dėl komercijos pavyzdis), tiesiog tokie idiotiški pykčio protrūkiai yra kai kurių macho būdas išleisti savo testosterono perteklių. Ir dėl savo išskirtino idiotiškumo ir nepagrįsto radikalumo (geriau jau Philipp Morris korporaciją susprogdintų ;) jie tampa plačiai žinomi ir ilgai atsimenami. sXe kaipo dievo/kulto garbintojai tarkim iš www.sxe.boom.ru tai vadina „violent sXe“, o pasaulyje tai pagarsėjo pavadinimu „hardline sXe“ – iš pradžių tai reiškė žmones, pasirinkusius sXe kaip kovos kelią prieš sistemą, kurie nevengė smurto prieš korporacijas ar gyvūnų skerdyklas, bet niekad nekėlė sau tikslo mušt rūkančių, geriančių žmonių, nors galbūt juos ir smerkė. Taigi, vėl masinių informacinių priemonių dėka viena savoka pakeičia kitą ir jau sunku kažkam kažką įrodyt. Kita vertus, ar verta? Gal geriau užsiimti daug įdomesniais dalykais, nei kapstymuosi po kažkokių idiotų sukeltą dirbtinę informacijos apie „baisųjį sXe“ bangą.
Nors aišku tikrai nemalonu, jei uždarose patalpose (pvz. koncertų salėse) yra daug rūkančių žmonių, kurie negerbia kitų ir nepasirūpina išeiti į lauką ar į rūkymui skirtą vietą, nors tai kenkia jiems patiems ne mažiau nei nerūkantiems. Turiu pažįstamą, sergantį astma. Jam patinka koncertai, bet jis neina į juos, nes negali būti prirūkytuose patalpuose. Liūdna kažkaip ;( Man asmeniškai išputė dūmus į veidą ir pasakė „kvėpuok vienu oru su mumis, neišsidirbinėk“, kai bandžiau atkreipti į tai dėmesį atėjęs į koncertą su raspiratoriumi. Aišku, tai priklauso nuo žmonių – yra ir išeinančių kitur rūkyt ir suprantančių tai, bet dauguma vis dar abejingi šiai problemai. Bet užteks verkšlent, DIY – Pasidaryk Pats, nes nieks neateis ir nepadarys, todėl reikia kovoti už savo teisės ir priešų, ir draugų tarpe.

• Gyventi pagal straight edge reikia daug valios pastangų ir savikontrolės. Kaip su tuo susitvarkai? Ar turi, kas tave palaiko?
Ne. Iš tikrųjų nereikia. Čia kaip su veganizmu, tik paprasčiau. Iš pradžių kila tam tkrų sunkumų, nes reikia biškį kitaip kažką daryt, bet greitai apsipranti ir viskas. Nereikia skaičiuot dienų kiek negerei, nerūkai, nereikia daryti iš to „kiek dar išsilaikysiu“ žaidimo. Tai tiesiog pasikeitimas, kuris tampa tavo dalimi ir toliau gyveni jau su juo.
Šia prasme, mane labiausiai palaiko draugai, susirašinėjimo draugai, muzika ir scena apskritai. Pvz., dabar labiausiai palaiko ir labiausiai laukiu grupės Hero Dishonest [http://www.ifsociety.com/herodishonest] iš Suomijos, kuri greit gros Vilniuje, Green Club DIY klube [http://www.hardcore.lt/greenclub], nes jie nuoširdžiai dainuoja apie tuos dalykus, kurie man rupi – keli ju yra [ar bent ilgai buvo] sXe, taigi šia prasme jie irgi „tinka“ ;)

• Gal tarp mūsų skaitytojų yra tokių, kurie pritaria SXE idėjoms. Jei jie norėtų įsitraukti į judėjimą, kaip jiems tai padaryti?
Pirmiausia tai asmeninis pasirinkimas, o po to judėjimas, todėl norėdamis į tai įsitraukti jiems tiesiog derėtų pasidomėti truputį visu sXe dalyku. Kad ir paskaitinėt daugiau ar mažiau objektyvų www.straightedge.org. O jei jie norėtų sužinot kažką daugiau apie Lietuvos ir kaimynų (Latvijos, Batlarusijos, Rusijos, Lenkijos) sXe ir punk/hardcore scenas, jie gali pradžiai paskaitinėt www.hardcore.lt, arba jie tiesiog gali parašyti man vieną kitą laišką [xdirtx@hardcore.lt].

• Kur būtų galima daugiau sužinoti apie SXE (turiu omenyje internetinius puslapius....)
Tiesą sakant, nežinau jų labai daug – kaip jau minėjau daugmaž viską apibūdinantis ir nieko „nebrukantis“ puslapis yra www.straightedge.org, o šiaip rekomenduočiau paskaityt gana žinomos DIY grupės Fugazi [http://www.dischord.com/bands/fugazi.shtml] interviu, nes joje branduolį sudaro muzikantai iš Minor Threat, kuri ir pradėjo visą šį reikalą.
Ačiū jums už susidomėjimą! Tikiuosi, per daug nekeisit teksto ;)
stay punk, stay clean!

drugsarebad.jpg

Posted by xdirtx at May 12, 2005 09:52 PM
Comments

labai smagus rytinis skaitalas

Posted by: Merė Raili at May 13, 2005 09:42 AM

Labai geras interviu, respect. Apie sXe ash suzhinojau ish Alexo Navicko (dazhnai pasirasho azn), jis irgi buvo sxe ir reiktu jo paklausti ish kur jis ishtrauke shi dalyka.

Posted by: Edvo at May 13, 2005 10:48 AM

neprastai.
matydamas kaip susikaupes pasikramsnodamas
lupytes atsakineji i klausimus jau
zinojau kad gausis tokia skaitymo verta
rasliava.
gaila tik beveik 100% esu tikras kad spausdinamas bus sutrumpintas variantas ir daug geru dalyku nepasieks krikscioniskojo jaunimo akiu:)
o gal as netaisus??..
na siaip ar taip viskas labai
respektabiliai cia sudeliota!!!

Posted by: zhala at May 13, 2005 03:09 PM

drunk for a day ,sxe for life :)
o as suzinojau apie sxe judejima veliau ,nei atsisakiau gerti ir pyhat

Posted by: xgermx at May 13, 2005 03:30 PM

o kuo blogai yra autoritetai?
Ir dar, jei galima as paklausiu, kokiu budu atsitiktinio sekso pasekmes yra prievarta? Keista.
aha cia isemiau is konteksto bet irgi idomus atvejis: "Tokie dalykai labiau paplitę JAV ar Vakarų Europos hardcore scenuose, nes galbūt ten žmonės gyvena dar didesnioje vartotojiškoje visuomenėje ir yra daug labiau imlus vartojimui."

o siaip big up ;)

Posted by: palivalka at May 13, 2005 06:07 PM

prievarta per atsitiktini seksa, cia ta prasme, kad tarkim morozas prisigeria, tarkim uzsinori sekso ir tarkim pradedi naglai 'per prievarta' list prie pasitaikanciu merginu.

o del sakinio apie jav scena, tai jo sutinku - pats biski sypsojaus, kai skaiciau viska ;)

Posted by: xdirtx at May 13, 2005 06:48 PM

man iskilo toks klausimas, o kaip sitam tuse merginos??? retas atvejis? cia vien vyriski reikalai? gal zinai nors viena moteriska sxe grupe?

Posted by: efekt at May 13, 2005 11:50 PM

o gal nori paaiskinti cia tu pats saves klausei ir tarsi skleidi ideja tokiu budu, tokia forma, ar cia kazkas eme. vat ir ar tai bus atspausdinta, ar tik edienorastis. nu gal as naivus

Posted by: ex-genius at May 14, 2005 12:00 AM

efect apie gruppes nezinau,bet merginu sxe yra.as daug parinau savo draugei apie gerima ir rukima,apie viso shito reikalo negativia koncepcija,ir ji atsisake,jos drauges irgi pamazu.

dar ,atrodo, niekas neminejo -daug sxe atsisako stimusiojanchiu (cheminiu) daliku tipo vaistu .o dar yra pakraipa kuri negeria arbatos ir kavos,nes irgi stimulioja:) as kavos negeriu,bet del arbatos-nesutinku.geriau ishvis nevalgit..

Posted by: xgermx at May 14, 2005 10:41 AM

affekt: zinau - edge@hardcore.lt (lietuvoj)
goska@straightedge.nu (pl)

sc vokaliste Julia irgi biski uzsivezinus buvo.

ne, grupiu as nezinau.
ne, man tai nereiskia vyrsiko reikalo.
jei kazkam tai 'vyriskas' reikalas - eina jis nx.
taip, man gaila, kad merginu sXe yra gaud maziau nei vaikinu sXe (kita vertus, tai ne tik sXe tusas, tai visos scenos tusas)

ex-genius: ten pacioj pradzioj parasyta "krikscioniskajam jaunimo laikrasciui 'kitas kelias" ...

Posted by: xdirtx at May 14, 2005 11:28 AM

well done :)
Gal tik reikejo paminet kad ta "zaraza" jau uzkrete ir kitas subkulturas. teko matyt drum'n'bass/jungle ir pan megeju su X, manau tai yra zjb, kad zmones parodo kad elektornine muzika ne tik amfitaminschiku muzika :))

Posted by: ReachTheSky at May 14, 2005 06:55 PM

Vėlokai perskaičiau. Norėčiau tapti sXe subkultūros dalimi Lietuvoje.

Posted by: mArukqs at November 27, 2005 05:16 PM

Njo... browsinu sau net'a, nieko konkreciai neveikiu, o zek i koki vykusi intervoo islindau.

Gerai pasneketa tamstos.

Posted by: xLapinasx at December 19, 2005 03:11 PM

mArukqs - parasyk maila, atsiusiu sXe pazyma :)
xlapinasx - parasyk maila, idomu kas tu toks :)

p.s. atsiusk nuotrauka! gi-gi-gi ;))

Posted by: xdirtx at December 20, 2005 08:51 PM
Post a comment









Remember personal info?