Our aim is to remind Americans of these lessons and to draw their consequences for today. Here are four consequences:
• we need to increase defense spending significantly if we are to carry out our global
responsibilities today and modernize our armed forces for the future;
• we need to strengthen our ties to democratic allies and to challenge regimes hostile to our interests and values;
• we need to promote the cause of political and economic freedom abroad;
• we need to accept responsibility for America's unique role in preserving and extending an international order friendly to our security, our prosperity, and our principles.
Such a Reaganite policy of military strength and moral clarity may not be fashionable today. But it is necessary if the United States is to build on the successes of this past century and to ensure our security and our greatness in the next.
ultra konservatyvios ir ypatingai itakingos grupes (paziurek i pasirasiusiu po statement of principles pavardes) puslapis. atrodo kad pagal juos formuojama uzsienio politika. project for the new american century
o cia apie juos is kitos puses.
Comments (7)
nu jo, pilna nedurnų dėdyčių, bandančių žaibiškai pasinaudoti susiklosčiusia situacija - labai jau ilgai "žodžio teisė" štatuose buvo priemonė stabdyti visokias totalitarizmo aprašikas. o dabar - truputis baimės, truputis senų gerų laikų, truputis "mūsų interesai", truputis "mus puola" ir vualia - puikus totalitarizmo kokteilis :)
Posted by mic | October 26, 2004 2:40 PM
Posted on October 26, 2004 14:40
Nu ir is vienos ir is kitos puses smegenu plovimas. Nieko naujo.
Tik tie "gerieji" vis pamiršta, kad prancūzai ne sajungininkai, nes jau senokai su protu susipyke. Jiems pasaulis turi buti (o gal netgi vis dar atrodo) frankofoniškas, o jo centras Paryžiuje. Per antrą pasualinį panašias nesamones krėtė, ir toliau tą pat daro. O karui irake jie, vokiečiai ir (bent jau iš daleis) rusai priešinosi ne dėl meilės Irako tautai, o dėl milijardinių (sic!) investicijų (tame tarpe į atominę ir chemijos pramonę), kurių, po amerikiečių pergales nebeturi galimybių atgauti. Ne kas kitas, o vokiečiai state bunkeri(us) Huseinui. Na, o dar tuose šalyse susispietę rinkėjai turkai ir arabai, kurių tiek Vokietijoje tiek Prancūzijoje kaskart vis daugiau ...
O del idejos, kad amerika labai nori kariauti su visais ir tapti pasualine imperija tai man primena toki rusu "geopolitikų" kliedalą, kuriame teigiama, kad gautinis JAV tikslas - užkariauti Rusiją. Ir nurodomas eiliškumas - Balkanai, Afanistanas, Irakas, Iranas, Šiaurės Korėja, Rusija. netgi data nurodoma - 2012 metai. Če visi tie kariukai ne tam kad vargšus arabus pavergt. Nea. O tam kad naujus ginklus išbandyt ir ištobulint, kad Rusija užimt.
Btw, jei stebėdami Busha nepastebejot - Rusija baisias tempais augina biudžetą kariuomenei, milicijai ir įvairioms slaptoms tarnyboms. Tad gal ne iš tos pusės karo laukiat.
Posted by Lokyz | October 26, 2004 2:45 PM
Posted on October 26, 2004 14:45
"O del idejos, kad amerika labai nori kariauti su visais ir tapti pasualine imperija tai man primena toki rusu "geopolitikų" kliedalą"
paskaityk dar karta think-tank'u pavardes ir pasidomek kas jie tokie yra. ar kai kliedi tokie itakingi zmones ar tai vis dar kliedalas ir smegenu plovimas ar cia jau reiketu susirupint ??
del vokieciu ir prancuzu nesakau kad jie kazkokie gerieciai'. kapitalizmas sienu ir tevynes neturi, visi turi interesu. as tik tuo pavyzdziu apie nauja amerikos amziu bedu pirsta i atvira ilgalaiki plana. ir ar galima paneigt kad jav reikalingi vidurio rytai, del naftos , del izraelio, ir tt nes tai uztikrina ekonomini stabiluma ir megavimasi amerikietisku gyvenimo budu?
Posted by nin | October 26, 2004 5:38 PM
Posted on October 26, 2004 17:38
hegemonine uzsienio politika...
Megstamiausias folk wisdom ir vulgariosios politologijos objektas, nematoma Kremliaus ranka ir Masonu loze be abejo..
kodel niekam nerupi, pavyzdziui, Sudano apartheidas?
cia siek tiek saliskas, bet naujesnis straipsnis:
http://www.mmegi.bw/2004/September/Friday24/443627387812.html
Posted by 11Y4 | October 27, 2004 1:49 AM
Posted on October 27, 2004 01:49
Pavarde Putinas ka nors sako ? man sako tris raides, pirma K
O kiek dar tanku ne think, o sheip nori izraelitai, remdami Kerry (czia aishku slidi tema, bet netgi be minimalaus antisemitizmo) ir priesh tai remę Al'a Gora.
Velgi per tankus nematote vilkduobiu.
Amerikos rinkimu sistema dvokia, bet JAV'ei demokratija palaiko ne prezidentas ir ne kariauna. Ir net ne konsitucija. O fu(king (cze kad labai angazhuoti zmones suprastu) stabili savivialda, kuri ir rupinasi daugelio problemomis. Kas ir yra ESMINIS demokratijos pagrindas.
Rusijoje vyksta procesai kiek i kita puse. Bet jum uzh Atlanto tai aishku neidomu. O zhmones kliedesius rahsyt gali vsokius -
del kapitalizmo tu neteisus - daugiau interesu ir galiu valdzhia turi socializme ir feodalizme. Nu ir dar pas teroristus.
Ar tau apmaudu kad Bushas tau nepadovanoja naftos shachtos, ar tai kad Kerry zhmonos sheima JAV'e nuodyja ketchupais ?
Anyway, grazhiai rypintes zhmonijos ateitimi. Noretau matyt jus televizijos ekrane gelbejanti įkaitus ish Irako "gelbetoju" su shukiais "kapitalizmas suxx, bet zhmones cze prie ko?" Ba uzh didzhei gerbiamo profesoriaus Naomo Chomskio ir kitu panashiu "revoliucionieriu", kurie babkes ish Jusu lengvatikiu uzhdirba, ba knygutes perkat ir $ byra - nu nerealei juokinga girdet.
P.S. "Geriecziai" ne prancuzai ar ne fokiechei. Tiesiog, kai geram tikslui panaudojamas faktu ishkraipymas (ar nutylejimas) - tai manipuliacija. Cze apie tavo tsakant "independent" media.
P.P.S 11Y4 - kaip ish nevulgaraus ir brandaus kvotojo uzh zhmonijos laisve laukiame nebanalaus komentaro apie Rusijos kojas Šiaures Korejoje ir Kuboje. Ir dar (jei sugebesi ka rishlaus ir neneigianczio) apie rinkimu rezultatus Lietuvoje.
P.P.S. na va isherzinau ? Tai malonekite parashyti savo nuomone, o ne būti svetimo (ir, kaip matyti, Jumis mentalishkai jau pralošto) karo ruporu.
Aiškinu ant pirštų - savais žodžiais paaiškink kuo čia detas kapitalizmas ir demokratija. Ar tiesiog tau Prezidento kaklaraištis nepatinka ?
Ačiū.
Posted by lokyz | October 27, 2004 4:21 AM
Posted on October 27, 2004 04:21
ei, loky, tu cia buvai al labai ipikes ar ka, man cia kazkaip daug kas nesirisa ir as nelabai suprantu ka nori pasakyt.
1. O kiek dar tanku ne think, o sheip nori izraelitai, remdami Kerry ir priesh tai remę Al'a Gora
?
ka nori tuo pasakyt? izraelis ir dabar sulaukia dideles militaristines pagalbos is jav, ir prie ko cia kerry ar al gore? pagalba izraeliui yra nuolatine ir pastovi , nes izraelis yra savrbus jav sajungininkas ir t.t.
2... stabili savivialda, kuri ir rupinasi daugelio problemomis. Kas ir yra ESMINIS demokratijos pagrindas.
Rusijoje vyksta procesai kiek i kita puse. Bet jum uzh Atlanto tai aishku neidomu.
ka turi omeny jums uz atlanto neidomu? man? ar amerikieciams? ar jav?
3.del kapitalizmo tu neteisus - daugiau interesu ir galiu valdzhia turi socializme ir feodalizme..
o tu sakai kad valdzia kapitalizme valdzia interesu neturi? ar korporacijos gali egzistuot savaime be valdzios, be lobizmo, be vienaip ar kitaip pasuktu istatymu, teises, ir t.t.?
4.Ar tau apmaudu kad Bushas tau nepadovanoja naftos shachtos, ar tai kad Kerry zhmonos sheima JAV'e nuodyja ketchupais ?
???:)
5.Noretau matyt jus televizijos ekrane gelbejanti įkaitus ish Irako "gelbetoju" su shukiais
jei nebutu buve karo nebutu buve ka gelbet, butu gerai kad butu gelbeje tuos kuriuos tikrai reikia gelbet(pvz. sudane), bet ne , reikia gelbet ar kersyt ar nuverst siaubinga diktatoriu kuris zudo svo zmones amerikieciu suteiktais ginklais.
6.o chomskio knygute pats skaitei kokia nors pats? ar radai kokiu nors faktu ten, ar tik kliedesius? ar neskaitei?
7.Tiesiog, kai geram tikslui panaudojamas faktu ishkraipymas (ar nutylejimas) - tai manipuliacija.
kodel tau nepaemus iskraipyta manipuliuota fakta po fakto ir parasyt tiktra fakta? jeigu tu tikrus faktus zinai? idomu. rimtai.
8.kuo čia detas kapitalizmas ir demokratija?
jau bandziau aiskint anksciau. skaitei man rodos. kas netvarkoj su demokratija ir kapitalizmu viename, kad daug dalyku tampa priestaraujanciu vieni kitiems. man ne prie sirdies domokratija namuose, ir imperija visur kitur. kapitalizmas nesivadovauja demokratijos principais, ir kas tai bebutu ar aplinkosauga, ar zmoniu teises ar ekonomine priespauda.
pvz. kinija turetu baubas toks kaip buvo tarybu sajunga saltojo karo metu, ar ne? bet nera, zmoniu teises ir visa kita kuo amerikieciai 'tiki' nerupi kol galima gaut didelius pelnus ir gaut pigius goodies nuodijant kiniecius uz tukstanciu kilometru nuo namu.
pvz.nr2. barbarai irakieciai, fundamentalistai teroruistai ir visokie baubai irake nukirsdina ikaitu galvas. visi per tv kalba, koks barbariskumas. bet viena paciu draugiskiausiu jav sajungininkiu ir nr1 naftos eksportuotoja saudo arabija ju ivykdo po keleta simtu per metus. ir ka ?
sakau kad galioja dvigubi standartai. o tu sakai ne?
Posted by nin | October 27, 2004 6:36 AM
Posted on October 27, 2004 06:36
matau, kad vel vertybiniu pagrindu susikirto postintojai, todel kad siek tiek atpalaiduociau situacija, rysliai ir trumpai atsakau i klausimus:
a)viena Rusijos koja Kuboje, o kita Siaures Korejoje.(Duomenys apie Rusijos koju skaiciu dar nepatikslinti.)
b) rinkimu rezultatai atspindi tautos valia. (Pries pora dienu buvo aptariamos: "vaivorykstes" vyriausybes vs darbo partijos opozicijoje bei kaires(LSDP+uspaskichas) vyriausybes su konservatoriais ir zuoku opozicijoje galimybes)
Posted by 11Y4 | October 28, 2004 4:35 AM
Posted on October 28, 2004 04:35