Ir iš tiesų - nesuprantu. Vatafak?
Čia vienas žmogus vis pyksta dėl kažko ant kažko. Maždaug "blet, čia
« Sesija | Main | Įsitikinimai. »
Ir iš tiesų - nesuprantu. Vatafak?
Čia vienas žmogus vis pyksta dėl kažko ant kažko. Maždaug "blet, čia
This page contains a single entry from the blog posted on January 21, 2008 10:13 PM.
The previous post in this blog was Sesija.
The next post in this blog is Įsitikinimai..
Many more can be found on the main index page or by looking through the archives.
Comments (18)
na, norėčiau paprieštarauti, kad nevisada galima pasidaryti pačiam. net ir pvz užsiauginti grūdus/žolę/vaisius/daržoves sugeba ir gali ne kiekvienas. todėl tie negalintieji mano, kad turi teisę reikalauti geros kokybės prekės, nes jie už tą prekę moka pinigą. konkurencija ne visada suveikia ir vartotojas ne visada gali pereiti prie konkuruojančio prekės/paslaugos tiekėjo, nes idealių pakaitalų surasti ne visada pavyksta, o ką daryt, jei žmogui patinka būtent ta duonos rūšis ar to barygos produkcija? tai vat ir lieki prie to paties ir keikiesi.
Posted by alus | January 22, 2008 12:37 AM
Posted on January 22, 2008 00:37
Alus - taip, tai tas ir yra, kad jei nusubodo rėkt koks čia šūdas, tai a)užsiaugini/pasidarai, b)supranti kad negali užsiaugint/pasidaryt ir perki. Bet kodėl perkant dar reik burbėt? Juk čia vartotojas perka, kuriam reikia tos ar kitos prekės/paslaugos. Nepatinka - neperki. Ar ne? Blet kažkaip čia nesiguna aiškiai išdėstyt man minčių sekos :)
Posted by Audrelis | January 22, 2008 7:22 AM
Posted on January 22, 2008 07:22
Nu kodėl. Parėkt gali, jeigu, pvz, be jokios priežasties kaina pyst ir pakyla. Jeigu tu pripratęs 20 metų kasdien pusryčiam ėst sumuštinius, o pakyla visų duonos rūšių kaina iki begalybės, kaip tada? Vistiek atsisakyt ir nebevartot, ar rėkt ir pist protą kad sumažintų kainą? Kai niekas nieko nesako ir nulenkę galvas sėdi, tai irgi šūdas biškį, man rodos. O ir šiaip paburbėt ir pasikeikt visai į naudą. :)
Posted by d. | January 22, 2008 9:42 AM
Posted on January 22, 2008 09:42
d. - na jo, jei kaina pakyla astronominėm kainom, tai nebdausi gal. Bet ir tą "astronominėm" kaip kas supranta. Na ten mano pavyzdys apie duoną gan chūjovas, bet na tipo blet... Aš jei būčiau prekybininkas, kuo, tikiuosi, nebūsiu, tai pajusčiau, kad va mano produktas zajebys ir jį perka, tai norėčiau kuo daugiau bapkių pasidaryt, tai kodėl gi nepadidinus kainos (aišku, visada yra visokių kitų išeičių, kaip, kad, įrengti automatizuotą kokią gamybos liniją ir atleist keletą darbuotojų, ar pradėt gamint šiek tiek chūjovesnį produktą iš pigesnių medžiagų ir panašiai (čia to specialybė moko, įsivaizduoji? :))). Blet visai susiparinau :)
Posted by Audrelis | January 22, 2008 11:57 AM
Posted on January 22, 2008 11:57
jeigu aš kasdien lenkiu galva ir sąžiningai dirbu savo darbą, kad uždirbčiau kapeikyčių, tai norisi:
a) turėt į ką tas kapeikytes iškeisti;
b) galėt rinktis iš dviejų dubenėlių geros košės, arba dubenėlio geros košės ir dubenėlio blogos košės, o ne penkių pakelių sintetinio maisto;
c) žinot, kad kam nors bus nepx, jeigu ta koše paspringsiu ar nusinuodysiu.
diy approach zjb, jei gali savarankiškai skrudintis kavą ir pasilituoti laidus, bet juk yra dar melejonas dalykų, kuriems išmokti neužtektų viso gyvenimo ir kurių nepasidarysi turėdamas plaktuką ir Pjūklą.
pagaliau, norisi daryt, kas patinka ir kas gaunasi, o man įdomiau įsiprasmint save maigant mygtukus, nei ariant lauką. taigi, pasiūlymai?
Posted by katiba | January 22, 2008 12:21 PM
Posted on January 22, 2008 12:21
"Tai jei nepatinka, kažkas, tai kokio bybio čia vis rėki?"
noriu -- ir rėkiu. nenorėsiu -- ir nerėksiu. ;)
Posted by ve | January 22, 2008 1:11 PM
Posted on January 22, 2008 13:11
katiba - nieko nesupratau beveik.
ve - na ir rėk/nerėk. Kažkaip nematau, kad rėkims, šitu atžvlgiu, kažką pakeis, nors sedėt ir nieko nedaryt - ne išeitis.
Posted by Audrelis | January 22, 2008 2:00 PM
Posted on January 22, 2008 14:00
jei rėkimas turi auditoriją yra galimybė, kad kas nors "išgirs tavo skausmą" ir pasirūpins problemos sprendimu. bet čia chuinia, neesamo dalyko argumentavimas ;)
kartais iš rėkimo kas nors būna, kartais nebūna, kartais užpisa, kartais neužpisa, kartais geriau rėkt į suinteresuotą ausį, kartais pochui kaip geriau, norisi tiesiog parėkt. būna visaip (tm)
juokingiausias čia gal yra tavo postas, bo gaunasi tox niurzgėjimas apie tai, kad kiti niurzga. pats atsiduri kritikuojamoje pozicijoje. chi :)
Posted by ve | January 22, 2008 2:49 PM
Posted on January 22, 2008 14:49
"Tai jei nepatinka, kažkas, tai kokio bybio čia vis rėki? Verslininkai dėl to ir yra verslininkai, kad moka kalt bapkes ir tai daro gan sėkmingai."
pzdc, audreli, varai kaip koks SSE Riga studentas :)
kokia yra kapitalistinės ekonomikos logika? to make everyone happy and content?
turbūt ne -- turbūt krušti žmones tiek, kiek įmanoma, bet truputį per mažai, kad jie viską mestų ir išeitų pas konkurentus.
Posted by opit | January 22, 2008 3:54 PM
Posted on January 22, 2008 15:54
ve - kažkaip tas rėkimas, šiuo atvėju, toliau virtuvės neišeina.
opit - kas yra SSE Riga studentas?
Posted by Audrelis | January 22, 2008 5:58 PM
Posted on January 22, 2008 17:58
sėkmingų ir optimistiškų ateities verslo lyderių mokykla.
Posted by opit | January 22, 2008 6:02 PM
Posted on January 22, 2008 18:02
opit - na, tikrai nebūsiu verslo lyderis ar verslininkas, tai ne man. Nors, specialybė moko to, tačiau ar būtina kažką daryti pagal popiergalį? Pala, apie ką mes čia.
Posted by Audrelis | January 22, 2008 6:13 PM
Posted on January 22, 2008 18:13
kad šneki kaip toks.
"vartotojai neturi teisės pisti proto prekeiviams", imho, yra gan kraštutinė laissez faire išraiška. tipo, tikėjimo, kad rinka susireguliuos ir pati atsirinks geriausius/kokybiškiausius/pigiausius produktus.
Posted by opit | January 22, 2008 6:23 PM
Posted on January 22, 2008 18:23
opit - bybis žino, gal ir lėva atmaskė, bet, taip vadinami, dėstytojai, šitą kiša. Mano pateiktu pavyzdžiu, klientui baigiasi sutartis. Jis nueina pas tiekėją, sako "siūlykit geresnes sąlygas arba išeisiu" "nesiūlysim" "oi, tai kaip čia jūs...". Čia šiandien taip buvo. Blet, vis tiek nesuprantu. Juokingiausia, kad klientas, matyt, nepaliks paslaugos tiekėjo.
Posted by Audrelis | January 22, 2008 6:49 PM
Posted on January 22, 2008 18:49
na, kad ir "rinka" viską sureguliuoja, tik kaip žinia būtinųjų prekių paklausa yra neelastinga, o tai reiškia, kad nesvarbu kiek kainuos batonas, vis tiek "vartotojai" neturės nei ypatingo pasirinkimo, nei didelės galimybės daryti įtaką.
o mano pirmas komentaras buvo apie tai, kad nesidalina žmonės į pasyvius "vartotojus", kurie nieko kito nedaro, tik vartoja ir aktyvius "gamintojus", kurie gamina ir todėl turi teisę diktuoti sąlygas. kiekvienas dirbantis kasdien pabūna ir vienu, ir kitu. tai gaunasi, kad žmogus žmogui vilkas, ir tiek. nieko naujo.
Posted by katiba | January 22, 2008 7:28 PM
Posted on January 22, 2008 19:28
katiba - na, net neturiu ką pasakyt. Visiškai sutinku. Šiaip čia, kaip matau, buvau neteisingai, suprastas, bet tiek to :)
Posted by Audrelis | January 22, 2008 11:15 PM
Posted on January 22, 2008 23:15
jeigu norėjai pasakyt, kad daug niurzgiantys užpisa, tai irgi sutinku :)
Posted by opit | January 23, 2008 10:25 AM
Posted on January 23, 2008 10:25
opit - na, jei viską suglaudus į vieną sakinį tai jo. Ir tie kurie niurzga bet nieko nieko nedaro. Na o ten viskas kitas tai išvedžiojimai ir kartojimaisi.
Posted by Audrelis | January 23, 2008 11:09 AM
Posted on January 23, 2008 11:09