baimės misija
Perskaičiau ir eilinį kartą pastebėjau, kad maginis mąstymas arba analoginis samprotavimo būdas yra galingas dalykas. Šiandien buvome gamtoje, kur viena iš knygų buvo apie „sąžiningą“ verslą.
Bičiulis, kuris ją skaitė, pradėjo kalbinti apie Naujojo Pasaulio vynus, bet pokalbis kažkodėl perėjo prie akcijų ir pasibaigė kiek bauginančiais Google sugebėjimais IT rinkoje.
Nemanau, kad yra kažkoks priežastinis ryšis tarp mūsų pikniko, Google pasiekimų ir minėto katibos posto.
Analogijos, kaip sakė Aristotelis, „rodo mąstymo nebrandumą“.
Dedė iš didelės F manė, kad brandus mąstymas yra dedukcinis.
Tačiau žmogus nepasikeitė – jis nuolat ieško patvirtinimų savo įsitikinimams netgi ten, kur jų nėra.
Nesu išimtis.
Iš kitos pusės, įvairovės ilgesys gali būti sušvelnintas tos pačios analogijos pagalba.
Du kartai apie „baugų“ Google - analogija, o „baugus“ (scary) Google langelyje – dedukcija?
Džiaugiuosi, kad šitas projektas dar neužlūžo ir vystosi.
Manau, kad kol yra ko bijoti, viskas dar nėra taip blogai.
Baimė yra labai patikimas mechanizmas – bent jau aišku su kuo kovoti.
Su nerimu yra daug sunkiau. O tai, ką daro Google, kartais kelia būtent nerimą...