« maynight | Main | juodosios skylės, how do they work »
Mayo 11, 2010
gėjų lenktynės
turėjau ir turiu krūvą abejonių dėl tų eitynių. nežinau, ar tai geriausia taktika, nežinau, ar lgbt organizacijos neaproprijuoja visų queer žmonių rūpesčių, galų gale -- situacijos keitimas babilono įrankiais man nepatinka kone taip pat, kaip pati situacija.
visgi viską pasvėriau ir nuėjau -- pabūti su prieteliais, kuriuos beraščiai duobgalviai vadina iškrypėliais, dėl tūsiuko, dėl to, kad yra tekę pabučiuoti moterį ir nieko čia tokio, dėl to, kad suprantu, jog "pride" pavadinime reiškia ne puikybę, o the opposite of shame.
ir ką? būrys žmonių nuėjo kelis šimtus metrų ir pasėdėjo ant žolės. kruopščiai atitvertoje vietoje už gardo porą valandų buvo tolerancijos rezervatas, po kurio laiko jau norėjau eiti šerti kačių ir programuoti kompiuterio, bet buvo akivaizdu, kad niekur iš čia pėsčiom neišeisim.
faina kompanija. pankeliai iš estijos, berlyno ir čia, šiaip, visokie linksmi galvoti žmonės. eičiau su tokiais išgerti. tiesiog piknikas prie upės, keistai normalus -- nors už buferinės zonos, 500 policininkų, tvorų su elektros srove ir su keliais tūkstančiais ką nors įžiūrėti ar pasakyti bandančių žmonių. jokio kontakto, viskas mediai ir youtubui.
security jausmas buvo siurrealus. technikos demonstravimas na maxe, kateris, malūnsparnis, segwėjai, šarvuoti arkliai, taseriai. dar tiek nemačiau. kita vertus, to nepakako porai apsiputojusių dalbajobų sulaikyti, nors gražulio šou buvo įdomus.
džiaugiuosi, kad negavau pizdy, nesidžiaugiu, kad struktūros turėjo progą pasipraktikuoti ir kitą kartą viską panaudos prieš mus.
nuo scenos sklido nuvalkiota šokių muzika bei nykios kalbos apie tuštokas paragrafines sąvokas a la 'žmogaus teisės', 'tolerancija', 'konstitucija', 'įstatymai'. išimtis buvo terminaliai nėščia švedijos ministrė, pacitavusi ml kingą: "in the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."
rimtai, man iki šiol keista ir nesmagu, kad mūsų atėjo 400 (neplanuotai daugiau, nei numatyta leidime), o ne 4000. kur visa užsienio mačiusi middle class, kur lgbt žmonių tėvai ir prieteliai, kartu koksą uostantys reklamščikai, tie, kas nemėgsta seilėmis besitaškančių asilo pompų labiau, nei apsikabinusių moterų, ar tie, kurie važiuoja kritinėje masėje? drąsi šalis, my ass.
labai patiko šūdvaltė, atplūduriavusi iki upės vidurio su shitkorišku plakatu ir megafonu. paskui jie nusipjovė virvelę, jungusią juos su policijos kateriu, ir nuplaukė atgal. jei kada įsteigsiu albumą, cult of shit and death bus bent viena daina, jei ne pavadinimas. dar nesuprantu, kokio bybio reikėjo atsivesti tiek vaikų.
mačiau tik kryžiuką ("zjb rąstukas, gal paliks"), valtį, sudrėkusį gražulį ir tolimo dūminio užtaiso sprogimą. visą kitą riot porn jau tąso žiniasklaida, ir ką? lietuva atsistojo prieš veidrodį ir pamatė savo drąsų snukutį, nuo kurio norisi net ne emigruoti, o evakuotis.
lryto/15min nuotraukos.
R. nugara man visada prieštaringai atrodė:
šustauskas derėtų gėjų bare "žydroji austrė":
dar buvo zjb nepilna ančių šeima su jaunikliais.
ne visai susiję, bet falo įvaizdis sutvarko visus reikalus:
...kunigaikštis visgirdas is a rock star #1.
Posted by kpmg at Mayo 11, 2010 2:32 PM
Comments
kunigaikštis ++++ !!!!
o šiaip be viso to, kas jau ir taip perkramtyta, man kaip to makaliušo simbolis, stovintis prieš akis, tai kažkodėl šitas vikingas:)) http://www.kleckas.lt/blog/wp-content/uploads/balticpride50.jpg
Posted by: lainn at Mayo 11, 2010 6:29 PM
šiaip, mano galva, šiknon visą šitą eiseną. ne todėl, kad „iš esmės“ meinstrymas. labiau todėl, kad laimėjo ir vieni, ir kiti. džiaugiasi europietišką moralę pagaliau įkirtę politikai, džiaugiasi ir apsiputoję dalbajobai. tik vat kaži ar daug kas jaučiasi saugiau. gal atstovai, gal politikai. nemanau, kad jos neturėjo įvykti, žinoma. nemanau ir kad neturėtų įvykti sekančios eitynės. tik kad derėtų prisiminti, kad šis atvejis niekuo nesiskiria nuo kitų: atstovai nepadės, atstovams rūpi atstovauti su visom savo „išdavystėm“, o kai kelios lesbietės susirinks ir gerai atpis gražulio snukį, tie patys žmonės pasmerks tai kaip neteisėtą, jau nebe konstitucinę, jau nebe už žmogaus teises (o gal pagaliau už šiaip žmogiškumą) einančią priemonę. o mentai, žinia, nepasižymi nei „žmogaus teisėm“, nei apskritai kuo nors geresniu. ir tikrai tikrai visi žinom, kad nematomesnėj vietoj, pagavę kokį „aiškiai žydrą“ jie atpis daug smagiau nei atpistų kokį nacpalaikį.
kita vertus - statistiniai du trečdaliai yra rimtas debilizmas. yra knyga, kurią šiuo atveju reiktų paskaityti (aš neskaičiau) - williamo reicho „mass psychology of fascism“, nes, nors argumentum ad hitlerum yra gaidys, šįkart manau, kad situacija turi rimtų konotacijų su tarpkarine vokietija. ir nereikia net hitlerio. hitlerio nebus, nes yra ES. kaip aš matau, fašizmas ir buvo (ir yra) daugybė smulkių dalbajobų, nebūtinai priklausomų nuo valdžios, pasiruošusių įgyvendinti idiotiškiausius savo sumanymus prieš bet kokį „kitą“ segmentą. nepainiojant su totalitarizmu, kuris yra jau kas kita ir su valstybės valdymu turi daug daugiau bendro.
nors mano galva pats apgailėtiniausias dalykas yra tai, kad visi tie dalbajobai su ginklais ir molotovais, pasiruošę sėsti dėl švento tikslo, net memyžteli kai priimami įstatymai jau iš tiesų tiesiogiai ir per prievartą draskantys ir jų, ir jų šeimų, ir jų taip branginamų vaikučių subinytes. po viso to pagalvojau, kad būtų juokinga viso pasaulio stalinistams išsiųsti meilą: 'hi. when you bring about your dictatorship of proletariat please don't annex our country this time. not worth it. please destroy it. find us in ireland. xoxo.'
Posted by: drag gard at Mayo 12, 2010 12:41 PM
re -- smulkūs dalbajobai: aš kaip tik galvojau apie tą visų eskaluojamą gėjų analinės angos problemą ir tai, kaip tai indikuoja, kokioje gilioje zonoje sėdi lietuvos visuomenė.
net pankeliai darosi našyfkes, kuriose pankas užgulęs policininką, "išpisti per šikną" ir "padaryti" yra normalios bendrinės kalbos frazės.
visiškos kalėjiminės poniatkės. 'vierchas' dideliu bybiu, pisantis 'gaidžius' ir 'bobas'. užtat visiems, pradedant kunigais, baisu dėl savo metaforinio analo, nes taigi pagaidins! kaip sakė wantedas, "kita šikna gali būti ir tavo".
o kokia zonoje yra tradicinė šeima? visiškas konstruktas, kurį vaikiškų užpakaliukų gynėjai eksploatuoja nežiūrėdami į skyrybų/smurto šeimoje/skurdo statistiką.
Posted by: opit at Mayo 13, 2010 11:35 AM