tumblr series of tubes:

>>

« titano noisai | Main | prigyvenom! »

Enero 23, 2005

deginu toliau

būna mouse on mars savaitgalių.
būna savaitgalių kosmose arba kažkur ten ne čia.
avokadų savaitgalių.
šaltų rankų savaitgalių, irc savaitgalių, teleportacijos pasigedimo savaitgalių, naktų prie dėžės savaitgalių, daugybė pamirštų savaitgalių, vėžį varančių, per greit prikeliančių reikliu pirmadienio rytu, atrodančių kaip vientisa naktis, tąsių ir nusibostančių dar neprasidėjus.
šitas - persunktas nuožmumu. nuo penktadienio ypatingai nekenčiu žmonių, kurie lenda į mano lavonmaišį, verčia telefoną sakyti bjaurius dalykus ir užsiima subjektyvia kritika. "ne taip gyvenu". žinau. acipiskit.
išvis, vis svarbesniu buvimo elementu man rodosi erdvė. ta, kuri tavo. kišenė, inboxas, tavo miegmaišis, tavo palangė, tavo nešvarios kojinės, tavo privatus pragaras, tavo ausinės, trisdešimt centimetrų tarp ausinių, penkiolika intymiausių centimetrų aplink tave. ta, kuri bendra. ne užbrandinta viešuma, kurioje visi visus mato, bet komunikacija nusibaigia dar neprasidėjusi, o ta, kurioje jautiesi saugus būtent dėl ženklų sutapimo. laikina autonominė zona.
kas dar? suskaičiau per vakarą "viešus gyvenimus. intymias erdves." kai kur lėkšta (ypač apie internetą skyriukas, kažkoks netikras internautas man autorius atrodo), kai kur patiko - ypač tie skyreliai apie dabartinį sociomeną. smagu, kad "menas menui" samprata praeina ir savirealizacija, skirta tik savo laisvei deklaruoti, užleidžia vietą jautriai įžvalgai. tada ir plaktas šūdas mikrobangėje, ir prapjautas pilvas visai relevantiška, adject-art, grindas, vienok :)
kita vertus, imho, šiuolaikinė sociologija, ieškodama tikslesnių išsireiškimų, nuklydo į metaforų ir simbolių brūzgyną ant tiek, kad gali išvynioti ilgą diskursą apie dešrelę su celofanu puode. nežinau, gal tas savaime nėra blogai, bet vadinamasis mokslas darosi kažkokiu you feel it or you don't tipo reiškiniu.
dar? dar kažko daug skaičiau visą savaitę, slashdotines šyzas ir hyugens ataskaitas. prisimenu porą straipsnių, vienas - labai rimtas - apie pabėgimą į paralelinę visatą, kai ateis pasaulio pabAiga, kitas apie tris civilizacijų išsivystymo lygius (mes - nulinis, hehe), trečias - kaip palikti žinią jiems po minėtosios pabAigos. nx.

Posted by kpmg at Enero 23, 2005 11:54 AM kaip.tik.ten

Comments

{{{šiuolaikinė sociologija, ieškodama tikslesnių išsireiškimų, nuklydo į metaforų ir simbolių brūzgyną ant tiek, kad gali išvynioti ilgą diskursą apie dešrelę su celofanu puode}}}

nesutikčiau, kad taip daro visa "šiuolaikinė sociologija". Greičiau tai yra tik viena iš samprotavimo formų, poetinio-aplikacinio eklektiško , romantinio ar dar kokio postmodernaus kalbėjimo forma, kuri kažkodėl iki šiol daug kam atrodo aktuali, įdomi, šokiruojanti arba turinti paklausą. Cenzūra yra diskredituota kaip šėtoniška apeiga, todėl kokybės dažnai tenka ieškoti ten, kur nepasiekia viešoji nuomonė. Skaitant literatūrinį kūrinį apie socialines problemas dažnai tenka paaukoti nuoseklumą arba informatyvumą vaizdingoms karo simuliacijų arba Disneylando metaforoms. Kaip bebūtų gaila, "moksliniai" straipsniai (knygos)t.y. savo faktine arba analitine galia pranašesni už "literatūrinius-žurnalistinius" turi daugybę trūkumų: jų skaitymas nevisada akivaizdžiai malonus, jų kokybė irgi nevisada gera, temos dažnai būna per siauros, patys leidiniai nėra itin populiarūs dėl nelanksčios-specifinės-akademinės kalbos, kainuoja pinigus arba reti netgi on-line ir pan.

Posted by: 11Y4 at Enero 23, 2005 3:23 PM

taip, ko gero, reikėtų žodį "šiuolaikinė" pakeisti į "madinga" ir "konvencionalioji" :)

Posted by: opit at Enero 26, 2005 1:05 PM